Skrevet av Emne: Er det virkelig verdt det?  (Lest 1100 ganger)

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Er det virkelig verdt det?
« : 03. oktober 2006, 16:16 »
Nekter å kjøre elever

Opp igjennom mine år har jeg sett mange tilfeller til hærverk, og dette kommer ikke som noe sjokk på meg. Spørsmålet må jeg alikevel stille. Hva er visten med å ødelegge?? Jeg blir så forbanna lei av dere drittunger som bestandig skal ødelegge på våre andres vegne. At DERE ødelegger og gjør hærverk får følger for oss andre altså. Henger ikke hjernen fast i resten av kroppen eller?? Hva oppnår dere med å herpesere en buss? Tagge masse bokstaver som jeg også kunne ha sprayet uten noen slags form for kunstnerisk sinn? Gå amokk med softgønn inne på en buss? Altså, softgun hører hjemme på bane, det er der det er morro å bruke softgun. Man bruker ikke softgun til å skyte gamle damer i stumpen med. Jeg skjems over å kalle dere medmennesker! Skjerp dere!!!

Ok, nå til dere her som leser. Ikke ta dette personlig, da jeg går ut ifra at det ikke er særlig mange her inne som driver med denslags. Det var bare et magerop fra min side til alle idiotene der ute som hele tiden skal ødelegge for oss andre.

Og, hvis det er noen andre som har noen meninger ang. denne saken, så versågod..

Her er et eksempel på tagging som jeg kunne utført bedre, men som tilsynelatende tiltrekker og fascinerer andre:
Angry
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Er det virkelig verdt det?
« #1 : 03. oktober 2006, 18:12 »
Får virkelig lyst til å ta opp kampen for fysisk avstraffelse når jeg leser sånt, ungdommer som gjør sånt er drittunger som fortjener en lekse de sent vil glemme.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Er det virkelig verdt det?
« #2 : 03. oktober 2006, 19:18 »
Tror ikke mange blir fasinert av det der gitt, og det er ærlig talt ikke meningen heller. Snakker vi "piece" blir det noe annet, men tagging er bare for å markere/representere seg selv flest mulig steder.

At drittunger lager bråk og hærværk er ikke noe nytt. Har gjort ganske mye galt selv tilbake i 14-18 års alderen uten at jeg angrer noe særlig på det, men er heller ikke spesielt stolt av det. Tar uansett all erfaring som positivt, og man må alltid gjøre opp for seg både på godt og vond. Ting du gjør kommer alltid tilbake til deg før eller siden (Se: Karma).

Så når alt er sagt, la de bare holde på. De ødelgger bare for seg selv i lengden uansett.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Er det virkelig verdt det?
« #3 : 03. oktober 2006, 19:28 »
Tror ikke mange blir fasinert av det der gitt, og det er ærlig talt ikke meningen heller. Snakker vi "piece" blir det noe annet, men tagging er bare for å markere/representere seg selv flest mulig steder.

At drittunger lager bråk og hærværk er ikke noe nytt. Har gjort ganske mye galt selv tilbake i 14-18 års alderen uten at jeg angrer noe særlig på det, men er heller ikke spesielt stolt av det. Tar uansett all erfaring som positivt, og man må alltid gjøre opp for seg både på godt og vond. Ting du gjør kommer alltid tilbake til deg før eller siden (Se: Karma).

Så når alt er sagt, la de bare holde på. De ødelgger bare for seg selv i lengden uansett.

Joda, skikkelige piecer er grei, men regelrett hærverk er ikke pent i det hele tatt.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Er det virkelig verdt det?
« #4 : 03. oktober 2006, 19:39 »
Joda, skikkelige piecer er grei, men regelrett hærverk er ikke pent i det hele tatt.

Og det har jeg aldri sagt heller. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Er det virkelig verdt det?
« #5 : 03. oktober 2006, 19:44 »
Tror ikke mange blir fasinert av det der gitt, og det er ærlig talt ikke meningen heller. Snakker vi "piece" blir det noe annet, men tagging er bare for å markere/representere seg selv flest mulig steder.

At drittunger lager bråk og hærværk er ikke noe nytt. Har gjort ganske mye galt selv tilbake i 14-18 års alderen uten at jeg angrer noe særlig på det, men er heller ikke spesielt stolt av det. Tar uansett all erfaring som positivt, og man må alltid gjøre opp for seg både på godt og vond. Ting du gjør kommer alltid tilbake til deg før eller siden (Se: Karma).

Så når alt er sagt, la de bare holde på. De ødelgger bare for seg selv i lengden uansett.

Hvis du syns det som på bildet jeg posta er fint, så er vi ikke enige. Altså, grafitti er sjeft, eller "piece", som du kaller det (ærlig talt vet jeg ikke hva det er), jeg ser dere har posta noen bilder i "bilder av medlemene før de begynte å trene (..)", det blir noe helt annet en det jeg posta. det virker også ganske fascinerende.

Hvis de har så store behover for å markere seg, hvorfor da ikke bare begynne skvette fra seg slik som bikkjene? Da gjør det ihvertfall noe fornuftig som å utvikle luktesansene. Ingen vil merke det en gang..

At dems væremåte skal gå ut over uskyldige ser jeg på som et problem, derfor ser jeg det ikke som ok at dem bare kan holde på slik..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Er det virkelig verdt det?
« #6 : 03. oktober 2006, 19:51 »
Altså for andre gang jeg har aldri sagt at det var pent. Smiley

Jeg sa bare at tagging er en måte og markere/reprensentere seg selv på.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Big Daddy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

SV: Er det virkelig verdt det?
« #7 : 03. oktober 2006, 20:05 »

At drittunger lager bråk og hærværk er ikke noe nytt. ... Så når alt er sagt, la de bare holde på. De ødelgger bare for seg selv i lengden uansett.

I mellomtiden ødelegger de for alle andre. Alle de som får sin eiendom tilgriset, og alle de som gjennom skatten betaler for renhold, vedlikehold og erstatning av det som blir tilgriset. Hvorfor skal vi la dem holde på når det går ut over oss?

At hærverk ikke er noe nytt er ingen unnskyldning for noe som helst. På ett eller annet tidspunkt må alle mennesker lære at det de gjør får konsekvenser både for andre mennesker og dem selv.

Jeg sa bare at tagging er en måte og markere/reprensentere seg selv på.

Det samme er å pisse på lyktestolper.
¡BASTA YA!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Er det virkelig verdt det?
« #8 : 03. oktober 2006, 20:22 »
Grafitti er kunst... Tagging, derimot, er for drittunger som er sint på verden og alt og alle og særlig autoriteter.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Er det virkelig verdt det?
« #9 : 03. oktober 2006, 22:41 »
Man har ingen rett til å markere seg med sin subjektive oppfatning av hva som er pent og kunsterisk på andres eller offentlig eiendom. Enhver person med økonomisk forståelse på barneskolenivå skjønner at tagging og annen hærverk går utover andre enn gjerningsmannen selv -- mest av alt oss skattebetalere.


Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Er det virkelig verdt det?
« #10 : 03. oktober 2006, 22:53 »
Jeg ergrer meg når jeg går rundt og ser bygg tilgrisete med tagging. Prøver de jævla taggeridiotene å få alt til å se ut som en forfallen ghetto eller.

Anbefaler i denne sammenheng Bare Egil Band - Tagging

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Er det virkelig verdt det?
« #11 : 03. oktober 2006, 23:19 »
Man har ingen rett til å markere seg med sin subjektive oppfatning av hva som er pent og kunsterisk på andres eller offentlig eiendom. Enhver person med økonomisk forståelse på barneskolenivå skjønner at tagging og annen hærverk går utover andre enn gjerningsmannen selv -- mest av alt oss skattebetalere.


Selvsagt, enig der. Smiley Nå sa jeg bare min mening om spray på vegger, men ser jo gjerne at byen blir tagge- og grafitti-fri. Koster masse penger å få fjernet, skattepenger that is. På områder der det er lovlig, kan de derimot spraye alt de gidder... Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: Er det virkelig verdt det?
« #12 : 03. oktober 2006, 23:56 »
Helt enig med trådstarter. En får nok av å se på uoppdragen ungdom som virker som de er låst i trettenårsalderen. Da jeg var "liten" var det å gå på taket til skolen det mest "ulovlige" vi gjorde. Ikke ødela vi noe heller, men vi var kanskje ikke "in".

Jeg er for sterkere straffer for dette griseriet. F.eks bare se på de nye betalingsautomatene til tbanen i Oslo. Allerede er de fleste nedgriset og slått istykker. Hater selv å betale for tbanen som er elendig, men når det endelig skal bli litt bedre så trenger ikke de jævla drittungene å forværre det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!