Skrevet av Emne: Bodybuildere, bol og ungdom  (Lest 56597 ganger)

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #75 : 13. juli 2007, 21:46 »
Det siste punktet er at jeg selv har brukt Russere, thaiere, DECA, Sustanon samt annet drit tidligere og følt en del skitt på kroppen selv.

Det sier jo alt om deg. Du er regelrett en uviten idiot angående AAS.
De stoffene du nettop lista opp er det _VERSTE_ mtp bivirkninger og tap av vann vekt etter endt syklus. Som igjen kan føre til psykiske problemer.

Du kan ikke tro at du vet alt etter 'bare' å ha kjørt disse stoffene. Blir samme som om jeg sier jeg kan alt om narkotika etter å røkt hasj og tatt litt speed.
(sier ikke jeg bruker noe av delene)

Og til din opplysning, "Russere" og "Thaiere" som du kaller dem, er det samme, god gammeldags Dianabol(Metandienon).

Du sier Oddvar skriver som en 16åring? At du forteller hvor mye du vet om steroider, og kompisene dine som er så svære at, ikke vet at rosa thai og russere er 'slang' ord for samme stoffet. Selv en person som har kjørt _ALT_ på markedet, trenger ikke å ha peiling.

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, men forøvrig kan man gjøre som man vil." - Politimester Bastian

Syns det utsagnet passet perfekt her.  Cheesy
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #76 : 14. juli 2007, 14:17 »
Syns Fleksnes skal ha kredit for å være den eneste (i allefall som jeg har fått med meg) av "bolerne" i denne tråden som faktisk argumenterer MOT doping, da det sist jeg sjekket var slik at "Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider..." osv.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #77 : 14. juli 2007, 17:22 »
Hvilken type aas er det som ikke gir økt aggresjon?

Ganske så mange. Veit ikke om man skal nevne hva som gjør hva på dette forumet, men er ganske mange som ikke gir økt aggresjon.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #78 : 14. juli 2007, 17:30 »
Det sier jo alt om deg. Du er regelrett en uviten idiot angående AAS.
De stoffene du nettop lista opp er det _VERSTE_ mtp bivirkninger og tap av vann vekt etter endt syklus. Som igjen kan føre til psykiske problemer.

Du kan ikke tro at du vet alt etter 'bare' å ha kjørt disse stoffene. Blir samme som om jeg sier jeg kan alt om narkotika etter å røkt hasj og tatt litt speed.
(sier ikke jeg bruker noe av delene)

Og til din opplysning, "Russere" og "Thaiere" som du kaller dem, er det samme, god gammeldags Dianabol(Metandienon).

Du sier Oddvar skriver som en 16åring? At du forteller hvor mye du vet om steroider, og kompisene dine som er så svære at, ikke vet at rosa thai og russere er 'slang' ord for samme stoffet. Selv en person som har kjørt _ALT_ på markedet, trenger ikke å ha peiling.

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, men forøvrig kan man gjøre som man vil." - Politimester Bastian

Syns det utsagnet passet perfekt her.  Cheesy

Der fikk du din første honnør! Cheesy Som jeg skulle sakt det selv.

Ganske så mange. Veit ikke om man skal nevne hva som gjør hva på dette forumet, men er ganske mange som ikke gir økt aggresjon.

Du kan sende meg en PM da Wink

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #79 : 14. juli 2007, 17:40 »
Du kan sende meg en PM da Wink

Will do Wink

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #80 : 14. juli 2007, 18:00 »
Will do Wink

AAS som ikke gir økt aggresjon:
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
Her sto det forskjellige varianter av testosteron, deca osv osv

Tror dette er det meste. Noen av disse kan muligens føre til økt aggresjon. Sjekka ikke så nøye Wink
Disse skal ikke gi økt aggresjon.

Sensurerte navnene men du har seriøst lite peiling på aas. Selv om du er innom en gang i blant å kikker på hjemmesiden til Ståle så gjør det ikke at du får peiling på aas. Hvorfor ikke bare la vær å poste hvis du ikke har noe som helst peiling på emnet?

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #81 : 14. juli 2007, 18:02 »
Jeg er ikke bare innom siden til Ståle..

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #82 : 15. juli 2007, 00:29 »
Ganske så mange. Veit ikke om man skal nevne hva som gjør hva på dette forumet, men er ganske mange som ikke gir økt a

Det er ikke bevist at noen steroider fører til økt aggresjon. Bare for å ha det klart.

Hører vi noen gang om folk som fikk 'roid rage' uten å være påvirket av alkohol / narkotiske stoffer? Nei det gjør vi ikke.
Grunnen til dette er at det finns mange 15-20 åringer her i landet som hiver i seg noen dbol før de drar på byen, og som havner i slosskamp, og skylder på steroidene. Eller personer som blander aas og andre stoffer, speed/amf for eks.

Tror jeg kan si med 99% sikkerhet at det er ingen som går rundt 24/7 å er aggresive når de er på kur, tvert imot, tror de er i himmelen.
Derimot med litt alkohol i blodet blir noen plutselig aggresive. Jeg tror det er pga den økte selvtilliten som steroider gir deg, du tror du kan banke hvem som helst å er ikke redd selv en kjempe på 2m og 150kg.

En annen teori er at bivirkningene som noen steroider _KAN_ gi deg, dårlig søvn, nedsatt matlyst, ekstrem svette o.l gjør at du blir i dårlig humør, og blir fortere sur en vanlig.

Men mitt poeng er at ingen steroider fører direkte til at du blir aggresiv uten noen som helst grunn.

PS. Jeg oppfordrer ikke til bruk, hvis noen skulle tro det. Smiley
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #83 : 15. juli 2007, 00:32 »
Er jo også en del som kombinerer med efedrin og alkohol... Det er vel ikke verdens beste blanding.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #84 : 15. juli 2007, 00:35 »
Er jo også en del som kombinerer med efedrin og alkohol... Det er vel ikke verdens beste blanding.

Hvorfor?

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #85 : 15. juli 2007, 00:36 »
Hvorfor?

Virker som du muligens har nok kunnskap til å vite det selv Wink

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #86 : 15. juli 2007, 00:55 »
Virker som du muligens har nok kunnskap til å vite det selv Wink

Så nettop signaturen din, «Man kan sammenligne steroider med juksekoder på spill - alt går mye fortere og lettvindt, men man får ikke samme gleden av det man gjør.»
Du er siste personen til å snakke om kunnskap.

Hvordan vet du hva steroidebrukere får / ikke får av glede? Er jo et latterlig utsagn.

Tror du ikke Ronnie Coleman har glede av å stå på Mr.Olympia scenen? Vinne showet 8ganger på rad. Eller hva med strongmenn, tror du ikke å vinne for ex Arnold Classic som Savickas har gjort noen år på rad nå er utrolig gøy å gir en kjempestor glede?

Du er sikkert bare sjalu fordi du selv ikke har gener / viljestyrken til å noen gang konkurere i bygging eller strongman.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #87 : 15. juli 2007, 00:57 »
Så nettop signaturen din, «Man kan sammenligne steroider med juksekoder på spill - alt går mye fortere og lettvindt, men man får ikke samme gleden av det man gjør.»
Du er siste personen til å snakke om kunnskap.

Hvordan vet du hva steroidebrukere får / ikke får av glede? Er jo et latterlig utsagn.

Tror du ikke Ronnie Coleman har glede av å stå på Mr.Olympia scenen? Vinne showet 8ganger på rad. Eller hva med strongmenn, tror du ikke å vinne for ex Arnold Classic som Savickas har gjort noen år på rad nå er utrolig gøy å gir en kjempestor glede?

Du er sikkert bare sjalu fordi du selv ikke har gener / viljestyrken til å noen gang konkurere i bygging eller strongman.


Legg merke til «». Det er et sitat. Ikke noe jeg selv har sagt.

EDIT: Det må da værre større glede å vite at man har bydt opp kroppen sin natulig, enn med aas?

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #88 : 15. juli 2007, 01:01 »
Kan du gi meg en god grunn til det?
Og jeg sier det igjen, hvordan vet du hva folk som bruker / har brukt aas føler?

Du vet at det går bare ann å komme så langt naturlig. Ta Defenition på forumet her som et eksempel. Han er den eneste norske byggern som har stilt i et stevne der de blir testa såvidt meg bekjent.

Hvis drømmen min hadde vært å en dag vinne NM i kroppsbygging i 90+ klassen, tror du ikke jeg driter langt f i hva en 16åring på treningsforum syns om meg?

Igjen kan jeg bruke Coleman som et eksempel. 18mnd etter han begynte å løfte vekter, stilte han i sin første konkuranse, som heavyweight faktisk, og vant. Hvor mange andre kan si det samme, uavhengig hvor mye steroider de har brukt? Når du har et slikt sinnsykt potensiale som han hadde, og du trengte å bruke visse medikamenter for å kommet et nivå høyere, hva er da problemet?
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #89 : 15. juli 2007, 01:04 »
Legg merke til «». Det er et sitat. Ikke noe jeg selv har sagt.

EDIT: Det må da værre større glede å vite at man har bydt opp kroppen sin natulig, enn med aas?

Dem som bruker aas har nok ikke "dårlig samvittighet" fordi dem har bygd seg opp med aas og ikke uten. Du ser jo ikke akkuratt dopede utøvere (alt fra skiløpere til kroppsbyggere) stå og sutre på pallen fordi dem ikke gjor det "naturlig" ? Wink

Hvis drømmen min hadde vært å en dag vinne NM i kroppsbygging i 90+ klassen, tror du ikke jeg driter langt f i hva en 16åring på treningsforum syns om meg?
Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!