Skrevet av Emne: POLITIVOLD  (Lest 5433 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: POLITIVOLD
« #30 : 08. oktober 2008, 15:44 »
Hadde det vært meg hadde jeg spytta tilbake en jævlig snus-klyse som i kill-bill, nå DET hadde vært noe! Hadde sikkert hatt større effekt enn et klapps uansett Grin

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: POLITIVOLD
« #31 : 08. oktober 2008, 16:13 »
Mange naive ureflekterte pappagutt drittunger her ass Angry
Må bare sitere Judge Dredd på denne. "Emotions... there ought to be a law against them."
å legge ei tynn 15 år gammel jente i jern
Ikke bare er du best Kenboy, men du klarte ut av ingenting å få med deg vekta på a også. Kan vi ikke få oppgitt høyde av deg også nå som du er så godt i gang?
Hadde jeg kunnet så skulle jeg med glede ha gitt et par av dere som har komentert her et kraftig slag som hadde medført et blåmerke slik at dere kunne opplevd hvor morsomt det er, tenker pipa hadde hatt en annen lyd da...... Tongue
Hovedgrunnen til at jeg måtte kommentere var egentlig for å få anledning til å oppleve din grusomme vrede om du noengang sku gjøre alvor ut av dette. Men. Som du selv sier
Hadde jeg bare kunnet
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Judge Dredd. One man is Judge, Jury, AND Executioner. In the future, one man is the law.
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: POLITIVOLD
« #32 : 08. oktober 2008, 17:32 »
Men ingen veit hvor rabiat hu jenta var..
Konebanker og totalonanist

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: POLITIVOLD
« #33 : 08. oktober 2008, 17:43 »
Hvis man skal se på realiteten og ikke slik ting BØR være så kan man vel godt si det slik at hadde politiet blitt straffet for ALT de ble tvunget å gjøre for å løse enkelte situasjoner så hadde kriminaliteten vært værre enkelte steder.

Noen ganger så er faktisk også politiet tvunget til å løse ting på en litt "raus" måte som ikke akkurat er etter boka.

Grunnen til dette er vel at det vanskelig å lage en nøyaktig plan for hvordan man skal løse ulike situasjoner i og med at saker er ofte like forskjellige som antall personer som begår dem på en måte.

Mye av dette er vel ikke akkurat politiet sin feil, men ofte mangel på ressurser.

Heia Storberget.

PS: Nå hadde sikkert ikke dette noe med den hendelsen som trådstarter snakket om menmen pyttsan.

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: POLITIVOLD
« #34 : 08. oktober 2008, 18:03 »
Om jenta var 15 ,var hun gammel nok til å forstå at hun er bra dum om hun spytter en betjent i trynet. Kjerring.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: POLITIVOLD
« #35 : 08. oktober 2008, 18:09 »
Hadde jeg kunnet så skulle jeg med glede ha gitt et par av dere som har komentert her et kraftig slag som hadde medført et blåmerke slik at dere kunne opplevd hvor morsomt det er, tenker pipa hadde hatt en annen lyd da...... Tongue


Denne passa jo perfekt..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

Sv: POLITIVOLD
« #36 : 08. oktober 2008, 19:26 »
Tar man i dritt med silkehanser? Nei.

Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være klapp og klem når folk oppfører seg som drittsekker. Når det ikke nytter å behandle dem med respekt så får det være på sin plass å røffe dem opp litt. Tviler på at vedkommende tok særlig skade av å få en smekk, snarere tvert i mot.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: POLITIVOLD
« #37 : 09. oktober 2008, 18:28 »
Heia spesialenheten.....

Elsker sånne wannabe "badboys" som deg, som kanskje har fått ei bot for offentlig pissing, eller har blitt stoppa med trimma moped, og selføgelig skal hate alle politifolk rundt om i landet av den grunn. Prøv å ta vekk politiet en mnd å se om du er like høy i hatten når en pedofil 50åring kommer å voldtar deg med en dildo når du ligger å sover.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!