Skrevet av Emne: Atlas - Justice for the 96!  (Lest 173540 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #765 : 05. juni 2009, 18:11 »
Skulle bare mangle, etter 24 sett med press og 8 sett med triceps! Du er galen. Skulle trent litt biceps også, så kunne du tøffet deg med drink og kortermet skjorte.  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #766 : 05. juni 2009, 18:19 »
Skulle bare mangle, etter 24 sett med press og 8 sett med triceps! Du er galen. Skulle trent litt biceps også, så kunne du tøffet deg med drink og kortermet skjorte.  Wink

Blei veldig intensive sett og, er ikkje vant med så lite pause og så mykje syre etter mange år med powerlifting regime. Men det er over, så galen det er eg
Blir kortarma skjorte anyway Cool Forresten, Triceps står for 2/3 av overarmens muskulatur Grin Så biceps er egentlig ein liten fillemuskel, bare spør styrkeløfteren med dei minste armane i Norge, men er heilt i Norgestoppen når det gjelder 3-løft.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #767 : 07. juni 2009, 16:18 »
"Recovery Laurdag" var den store treningsfri dagen.

Dagens Trening

Chins

30 sekunders intervaller

25 reps x 2 sett (-25)
15reps x 3 sett (-25)

Nedtrekk

4 x 20 reps

Foroverbøyd roing

4 x 15 reps

Pullover

3 x 15 reps

Biceps

3 x 15 reps

Kardio

10 km lett løping på 53 minutter.

Ein ting er sikkert, her må det startast med tøying / aktiv bevegelighet. Høyre hofte/korsrygg "henger" skikkelig, så må begynne å gjere eit kvart. Mykje bra øvelser her:
http://www.myrevolution.no/artikle/dynamisk_oppvarming_for_bedre_trenings_kter/17/

samt tøying av psoas, framside lår, setemuskulatur, "vindusviskaren" og litt anna greier.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #768 : 08. juni 2009, 20:33 »
Vart trening idag også. Det vanlege Mandagsprogrammet.
Men kan meddele, at alt, absolutt alt var tungt på dagens trening! Til og med det å gå opp trappa til gymmet var tungt.  Derfor gidder eg ikkje å loggføre treninga her idag, det er for tungt Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #769 : 09. juni 2009, 14:39 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=565522

Idiotisk og det glade vanvidd! I verste fall må du ut med opp til ca 800 kroner for å sjå ein treningskamp. Han der Lyn direktøren, som har bonuser og millionlønn, skulle vore irettesatt for å seie det mildt!
Såg eit intervjuv med han igår på TV2 sporten, og der viste han seg sitt sanne ansikt. For det første er han med på å kjøre Lyn i grøfta, men så skal han i tillegg tjene penger og redde si eiga ræv på at Lyn ( av alle norske drittlag) skal spille mot eit av Europas beste lag. 
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #770 : 09. juni 2009, 14:51 »
Skit ner Lyn, grusomt stygt!!! Grin Grin

Skammelig å betale opp mot 800 kr for ein bill. på langsida....skulle jo vore ihjelslegen den som fann på den ideen Angry

If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #771 : 09. juni 2009, 21:45 »
Dagens økt

Nedtrekk

4 x 15 reps

Framoverbøyd roing

4 x 15 reps

Pullover

2 x 15 reps

Sittande roing med bredt grep

4 x 15 reps

Konsentrasjonscurl

2 x 15 reps

Omvendt curl

2 x 15 reps

Håndleddscurl

4 x 12 reps

Bekkenhev

4 x 15 reps

Kardio

15 minutt rask gange.

avslutta med ein del mobilitetsøvingar og tøying.

As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #772 : 10. juni 2009, 08:09 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=565522

Idiotisk og det glade vanvidd! I verste fall må du ut med opp til ca 800 kroner for å sjå ein treningskamp. Han der Lyn direktøren, som har bonuser og millionlønn, skulle vore irettesatt for å seie det mildt!
Såg eit intervjuv med han igår på TV2 sporten, og der viste han seg sitt sanne ansikt. For det første er han med på å kjøre Lyn i grøfta, men så skal han i tillegg tjene penger og redde si eiga ræv på at Lyn ( av alle norske drittlag) skal spille mot eit av Europas beste lag. 

Jeg anbefaler en liten titt på vedlagte video.  >Cheesy

http://www.wanderings.net/notebook/Main/ButtOutFieldDressingTool
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #773 : 10. juni 2009, 09:23 »
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #774 : 10. juni 2009, 11:07 »
No må einvan hjelpe han stakkars Abramovitsj!! å slenge 45 millioner pund på bordet for ein jypling som knapt har vist at han er verdig halvparten av ein slik overgangssum. I tillegg forlanger han 100 000 pund i veka, NETTO!!!   Lykke til....... :Smiley

http://www.dagbladet.no/2009/06/10/sport/fotball/premier_league/sergio_aguero/chelsea/6648203/
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #775 : 10. juni 2009, 12:34 »
No må einvan hjelpe han stakkars Abramovitsj!! å slenge 45 millioner pund på bordet for ein jypling som knapt har vist at han er verdig halvparten av ein slik overgangssum. I tillegg forlanger han 100 000 pund i veka, NETTO!!!   Lykke til....... :Smiley

http://www.dagbladet.no/2009/06/10/sport/fotball/premier_league/sergio_aguero/chelsea/6648203/

Forskjellen på å betale 500 mill for Aguero på 21, og 600 mill for Kaken på 27, er vel at Aguero kan du få solgt for brukbare penger i flere år ennå, og han kan tjene inn igjen overgangssummen ved å bli idiotisk god og hjelpe klubben til mesterskap. Chelsea har vel nok av folk på 30 med rutine, så å få inn en ung talentfull spiss er ikke halvdumt. Til sammenligning kan du se på kjøpet av Shevchenko som kostet et utall millioner som 29-åring (?), og ble gitt bort etter to år.

Real kommer til å gå på en slik smell igjen dersom de ikke vinner LaLiga og CL neste år, spesielt dersom de kjøper flere i prisklassen til Kaken fra Brasil. Kaken må bli god, ellers må de selge ham med tap, eller fortsette å betale lønn til han er 33 og godt over toppen. Jeg er generelt mot å bruke mye penger på spillere som er avhengige av stor fart for å lykkes etter fylte 28 år. Da blir de jevnt over bare tregere, og skader vil redusere kvaliteten deres mer enn for en langsommere spiller. Bare min mening, og jeg er desverre ikke manager. Ennå.  Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #776 : 10. juni 2009, 12:52 »
Forskjellen på å betale 500 mill for Aguero på 21, og 600 mill for Kaken på 27, er vel at Aguero kan du få solgt for brukbare penger i flere år ennå, og han kan tjene inn igjen overgangssummen ved å bli idiotisk god og hjelpe klubben til mesterskap. Chelsea har vel nok av folk på 30 med rutine, så å få inn en ung talentfull spiss er ikke halvdumt. Til sammenligning kan du se på kjøpet av Shevchenko som kostet et utall millioner som 29-åring (?), og ble gitt bort etter to år.

Real kommer til å gå på en slik smell igjen dersom de ikke vinner LaLiga og CL neste år, spesielt dersom de kjøper flere i prisklassen til Kaken fra Brasil. Kaken må bli god, ellers må de selge ham med tap, eller fortsette å betale lønn til han er 33 og godt over toppen. Jeg er generelt mot å bruke mye penger på spillere som er avhengige av stor fart for å lykkes etter fylte 28 år. Da blir de jevnt over bare tregere, og skader vil redusere kvaliteten deres mer enn for en langsommere spiller. Bare min mening, og jeg er desverre ikke manager. Ennå.  Cheesy

No er det slik at Kaka har bevist over lenger tid at han er heilt i verdens eliten! Imotsetning til jyplingen, men eg ser og forstår tankegangen din. Ingen som fortjener å få ein slik prislapp uansett! Har ikkje sett han her Aguero nok for å uttale meg egentlig, men 500 mill er alot of money!! Monkeybusiness spør du meg Grin
Trur kanskje Kaka kommer til å slå til, har alltid hatt sansen for han. Men klart, han har jo eit forventningspress på seg som ikkje ligner nokke som helst.
No venter eg på Benitez her, han må på bana snart å signere ein spiller eller to, av høg kvalitet!!
Men når to smurfer klarer det kunststykket her, så kan vi vel sjå langt etter nye signeringer, eller?

http://www.dagbladet.no/2009/06/09/sport/fotball/premier_league/liverpool/6630358/
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #777 : 10. juni 2009, 13:08 »
De to kjeltringene der må vel også en runde med endetarmsfjerneren.  Grin

Jeg tror at Liverpool kunne være tjent med å flytte Stephen Darby og Jay Spearing opp fra reservelaget, og la dem være reserver på hhv høyre back og sentral midtbane. De må spille for å bli gode, og da holder det ikke med reservelagsfotball. Kanskje må også spillere som Nemeth, Pacheco og Leto dersom han får arbeidstillatelse, få lov til å prøve seg på A-laget. Det er ikke tilfeldig at lag som Arsenal, Ajax og Manu får fram unge talenter: de får spille!

Jeg tviler på storsigneringer nå, ettersom Real har lagt inn bud på Silva og han helst vil til Barca. Den budkrigen har ikke Liverpool råd til. Jeg vil heller at de sparer pengene og snapper opp noen billige bomkjøp fra andre klubber i vinter, heller enn å kjøpe haldyrt og halvbra nå.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #778 : 10. juni 2009, 13:18 »
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #779 : 10. juni 2009, 13:41 »

Joda, han er viktig, og det ville være trist å selge ham, men se på hvem som sier hva:

- Mascherano sier han vil gå for seriegull neste år
- Rafa er klar på at han vil beholde ham
- Agenten vil selge ham til Barca og tjene "en milliard"

Hvem er det som har mest å tjene på en overgang? Agenten. Ergo er han tjent med å fyre oppunder rykter om at den og den klubben er interessert.

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!