Skrevet av Emne: Atlas - Justice for the 96!  (Lest 173548 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #990 : 10. oktober 2009, 21:12 »
I min verden handler ikke respekt av hva man har løftet, men hvordan man er som person. Og der tipper jeg du slår meg, siden jeg er en grumpy, gammel grinebitter av en einstøing Grin

Og gamle løft er som gamle flammer, det er kjekt å tenke på men det gir meg lite trøst. Fremtiden som gjelder Smiley

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #991 : 10. oktober 2009, 21:15 »
I min verden handler ikke respekt av hva man har løftet, men hvordan man er som person. Og der tipper jeg du slår meg, siden jeg er en grumpy, gammel grinebitter av en einstøing Grin

Og gamle løft er som gamle flammer, det er kjekt å tenke på men det gir meg lite trøst. Fremtiden som gjelder Smiley

jardå! Stemmer det! Kloke ord av ein vis mann Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #992 : 10. oktober 2009, 21:19 »
jardå! Stemmer det! Kloke ord av ein vis mann Grin
Overraskende mange som tror jeg er vis. I virkeligheten er jeg bare mygla, så ting setter seg fast og rambler av i blant Wink

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #993 : 10. oktober 2009, 21:24 »
Overraskende mange som tror jeg er vis. I virkeligheten er jeg bare mygla, så ting setter seg fast og rambler av i blant Wink

 rofl rofl

So gammal er du ikkje Wink
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #994 : 10. oktober 2009, 21:27 »
rofl rofl

So gammal er du ikkje Wink

Håh. Du trukje da?

Då kan eg fortelje deg at det var pinadeg berre 26 år sidan støvet av andre verdskrig hadde lagt seg når eg kom skrikande til verden i eit hol som heitte Høyanger. Nokre dagar seinare reiste vi heim til vegkrysset, som då hadde noko sånt som 4000 forpinte sjeler som levde av å skjende dyr og slikt.

So gammal er eg. Det knakar når eg står opp, som ei gammal sjøbu når vinden legg seg ramt på frå Stad og tek rennafart ned kysten, ting dryss av i dusjen, grå hår poppar fram her og der, hårstrå veks ut av øyre og nase, til stor irritasjon, eg tek meg heile tida i å seie: Eg huskar den gangen då, eller når eg var ung brukte vi osv

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #995 : 10. oktober 2009, 21:34 »
Håh. Du trukje da?

Då kan eg fortelje deg at det var pinadeg berre 26 år sidan støvet av andre verdskrig hadde lagt seg når eg kom skrikande til verden i eit hol som heitte Høyanger. Nokre dagar seinare reiste vi heim til vegkrysset, som då hadde noko sånt som 4000 forpinte sjeler som levde av å skjende dyr og slikt.

So gammal er eg. Det knakar når eg står opp, som ei gammal sjøbu når vinden legg seg ramt på frå Stad og tek rennafart ned kysten, ting dryss av i dusjen, grå hår poppar fram her og der, hårstrå veks ut av øyre og nase, til stor irritasjon, eg tek meg heile tida i å seie: Eg huskar den gangen då, eller når eg var ung brukte vi osv
rofl
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #996 : 10. oktober 2009, 21:35 »
hahahaha!  Grin

Eg og knirkar og knakar, viktig å kjenne at ein lever!  Wink
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #997 : 10. oktober 2009, 23:22 »
Om smerte er eit teikn på liv lever eg heilt og fullt i alle fall woot

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #998 : 11. oktober 2009, 12:53 »
Om smerte er eit teikn på liv lever eg heilt og fullt i alle fall woot

Har trua på det du driver med no reint treningsmessig. Så får du ta eit steg av gongen.

Over til nokke heilt anna. Ute på livet igår. Men er no meget merkelig at vanlige folk ikkje skal få gå i fred, uten at det kjem smurfer som vil ta handbak på bardisken, også trur dei i tillegg at eg er frå Bergen"!!!
Høyrt på maken? Østlendinger som ikkje veit skillnad på folk frå Sogn og Fjordane, Hordaland og Rogaland bør brenne langsomt!! Men morsomt var det, så takk til nautet som trudde eg var frå Bergen og ville ta handbak med meg rofl

Det vart ingen handbak, eg bad han møte opp på trening Mandag, så skulle han fått hengt i, for å følge med meg >Cheesy

 Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #999 : 11. oktober 2009, 18:07 »
Etter ei godt rotbløyte og eit voldsomt sjøslag igår, er formen meget bra idag. Takka være mykje god mat og endå meire drikke Grin

50 minutt sykling. Tilbakela 20 km på den tida.
Litt mage og rehab trening for skuldrane. Og tøy og bøy.

Søndagsmiddag på gang Grin

As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1000 : 11. oktober 2009, 20:00 »
Hmm. Ein sunnfjording som takkar nei til handbak. Då har ein altså opplevd det også what

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1001 : 11. oktober 2009, 20:08 »
Hmm. Ein sunnfjording som takkar nei til handbak. Då har ein altså opplevd det også what

haha! Er ikkje heilt min stil kan du sei Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1002 : 11. oktober 2009, 21:05 »
Ein sunnfjording med stil. Det ramlar inn nye opplevingar her woot

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1003 : 12. oktober 2009, 07:58 »
Hmm. Ein sunnfjording som takkar nei til handbak. Då har ein altså opplevd det også what

Ein sunnfjording med stil. Det ramlar inn nye opplevingar her woot


 også trur dei i tillegg at eg er frå Bergen"!!!


Du skjønner nå hvorfor du blir tatt for å være fra Bergen? Du har stil, du tar ikke håndbak i fylla, og antageligvis har du Bondeviket dialekten din, slik at ingen lenger kan høre at du er fra Flåorøøøh.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1004 : 12. oktober 2009, 12:07 »
Du skjønner nå hvorfor du blir tatt for å være fra Bergen? Du har stil, du tar ikke håndbak i fylla, og antageligvis har du Bondeviket dialekten din, slik at ingen lenger kan høre at du er fra Flåorøøøh.  Grin

Eg har vassekte Florø dialekt, er bare østlendinga generellt som har dårleg språkøyre!
Dei kan skite ner sig grusomt stygt dei som trur eg er frå Bergen.
Florø FTW Grin

As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!