Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 609177 ganger)

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Takk alle sammen det varmer Smiley Er enda ikke helt kommet meg etter suksessen Smiley
Hadde aldri trodd eller håpet på pallplass! Fått blod på tann nå, jeg skal komme tilbake sterkere å større Wink
Bare vent!!!

Takk for bildet Joachim Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Takk alle sammen det varmer Smiley Er enda ikke helt kommet meg etter suksessen Smiley
Hadde aldri trodd eller håpet på pallplass! Fått blod på tann nå, jeg skal komme tilbake sterkere å større Wink
Bare vent!!!

Takk for bildet Joachim Wink


Haha se der ja;) Detta skulle du aldri igjenom igjen for 3 uker siden eller noe sa du;)
Bra form;) Ser ikke ut som du hadde mye vann i kroppen på scenen, så ganske inntørka ut i ansiktet:P

Fikk du noen pekepine på hva som kunne vært bedre slik at du har noe å jobbe med frem til neste år?Smiley Bein tykkelse?

Gratulerer med 3 plass:)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Gratulerer Robin! Smiley Sterk plassering. Synd du ikke fikk deltatt i classic, men du overfylte klassa, så det er jo positivt det og. Hva sier folka på jobben og ikke minst kundene som du sikkert ser jevnlig? De har vel trodd det har vært noe galt med deg Grin

Kjente deg faktisk ikke igjen før jeg så bildene av deg i loggen her. Drastisk forandring..
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Kul video. Du ble liksom litt liten ved siden av BB folka, men du hadde flottere linjer og mer atletisk form. Tynn midje og breie skuldre reddet deg der. Meget godt gjort!
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Gratulerer så mye, Robin! Smiley

Du ser mye større ut på bilder, enn du gjør på filmene. Rart hvor mye det kan gjøre, man ser som regel dobbelt så stor ut i virkeligheten Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Gratulerer Robin! Smiley Sterk plassering. Synd du ikke fikk deltatt i classic, men du overfylte klassa, så det er jo positivt det og. Hva sier folka på jobben og ikke minst kundene som du sikkert ser jevnlig? De har vel trodd det har vært noe galt med deg Grin

Kjente deg faktisk ikke igjen før jeg så bildene av deg i loggen her. Drastisk forandring..

Takk for det sstians Smiley
Ja det var synd men tatt i betrakning så er jeg jævlig fornøyd! 3 plass i -90 er som gull for meg Smiley
Hehe, de fleste visste hva jeg jobba mot.. men er snakk om ei stor forandring Smiley
Når jeg veide inn på 85,4 kg.. Så er det snakk om en nedgang på 33,6 kg på 4 måneder.
Så det har jo gått litt.. Men nå vet jeg at jeg skal holde meg i god offseason form videre.

Blir å legge meg rundt 95-100 kg etter konk nå å leangaine derifra Smiley Har mye mer igjen og mye mer overskudd ved å bygge muskler i bedre form! Det har vært en helt sinnsyk forandring og gøy man får "lønn" for strevet med pallplass Smiley Å bli slått av de to guttene som slo meg er HELT ok.....

Jeg er helt sinnsykt fornøyd! Smiley


Haha se der ja;) Detta skulle du aldri igjenom igjen for 3 uker siden eller noe sa du;)
Bra form;) Ser ikke ut som du hadde mye vann i kroppen på scenen, så ganske inntørka ut i ansiktet:P

Fikk du noen pekepine på hva som kunne vært bedre slik at du har noe å jobbe med frem til neste år?Smiley Bein tykkelse?

Gratulerer med 3 plass:)

Hehe, må vært diettåka som snakka Wink Men var utrolig morro og gjentakelse frister.. Om det blir neste år vet jeg ikke, men at det blir er jeg ikke i tvil om. Traff utrolig mange mennesker med samme lidenskap og disiplin for sporten så det var sinnsykt gøy å stifte bekjentskaper samt få råd og tips til videre trening Smiley
Mye motivasjon å hente ved å møte så mange flinke mennesker når det kommer til trening og kost!

Jeg tror jeg holdt meget lite vann for de som kom på 4-5 plass i klassen min svetta veldig mye på scenen, nesten sånn at fargen rant.. Jeg svetta ikke en dråpe og var bra tøff i finalerunda.. Var utrolig heldig med oppkarbinga og alt.. Fra å komme i god form til forbedømminga var jeg egentlig i knallform i finalen. I mitt livsform faktisk! Kunne ikke vært i bedre form når det kommer til hardhet og tørrhet tror jeg.

Det som er, overkroppen var ikke sånn halvgæli Smiley Såklart mangler litt masse all over for å matche de 2 største gutta der.. Men beina er nok noe som må jobbes med, men også noe som har mistet mye på dietten siden jeg har gått ned nesten 34 kg på 4 måneder. Så pga mye cardio så er det beina som har fått det mest og dermed mista mye av volumet. Dette volumet skal jeg få pakka på igjen etterhvert nå samt bygd noen helvettes lår Smiley Så det er noe som ligger høyt i fokus fremover, ellers bygge på mer masse all over Smiley Skal bli bra fremover, jeg skal komme tilbake større og sterkere til nestegang! Det lover jeg!!!

Kul video. Du ble liksom litt liten ved siden av BB folka, men du hadde flottere linjer og mer atletisk form. Tynn midje og breie skuldre reddet deg der. Meget godt gjort!

Ja ble litt liten i det selskapet da de var like tung som meg og 5-6 cm mindre Smiley
Så har de mye mer kvalitetsmasse enn det jeg har, så det er ting jeg må få putta på over tid Smiley
Men er meget fornøyd med sluttresultatet og hvordan ting ble, og ikke minst at jeg traff sånn på formen på NM dagen Smiley Til tross for at jeg ikke fikk begynt å karbe før sent fredag.

Jeg var i mitt livsform, neste gang så skal jeg stille enda hardere og bedre. Som debutant kommer man aldri i sitt livsform, blir bare bedre for hver gang. Neste gang lover jeg å stille større, bedre og mye hardere Wink Bare vent!

Gratulerer så mye, Robin! Smiley

Du ser mye større ut på bilder, enn du gjør på filmene. Rart hvor mye det kan gjøre, man ser som regel dobbelt så stor ut i virkeligheten Smiley

Takk skal du ha! Smiley Ja blir fort liten ved siden av de store guttene der Smiley
Sigve og Andre er 2 store gutter.. som har holdt på i denne sporten lenge... Smiley
De er hva jeg vil karakterisere som ildsjeler i denne sporten, men utrolig hyggelig og sympatiske mennesker!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

AntiXrist

  • Gjest
Fabelaktig Robin Smiley Blir spennende å følge deg fremover!
Hvor mange kg og cm rundt midjen mistet du ? Cheesy

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Ja ble litt liten i det selskapet da de var like tung som meg og 5-6 cm mindre Smiley
Så har de mye mer kvalitetsmasse enn det jeg har, så det er ting jeg må få putta på over tid Smiley
Men er meget fornøyd med sluttresultatet og hvordan ting ble, og ikke minst at jeg traff sånn på formen på NM dagen Smiley Til tross for at jeg ikke fikk begynt å karbe før sent fredag.

Jeg var i mitt livsform, neste gang så skal jeg stille enda hardere og bedre. Som debutant kommer man aldri i sitt livsform, blir bare bedre for hver gang. Neste gang lover jeg å stille større, bedre og mye hardere Wink Bare vent!
Hardcore! Du føler ikke for å stille i BB neste år? 
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

caffelatte89

  • Gjest
Gratulerer så utrolig mye med 3.plass i NM!  Cheesy *hurra hurra hurra*  Cheesy

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Fabelaktig Robin Smiley Blir spennende å følge deg fremover!
Hvor mange kg og cm rundt midjen mistet du ? Cheesy

Hehe, totalt ved innveiinga så ble det vel 33,2 kg elns Smiley
Og totalt rundt 26-27 cm rundt midja Wink
Så ble jo litt! Nå skal jeg holde meg i god form til tross for at jeg veide meg idag, hehe..

97 kg Cheesy Så gått opp en del etter NM, men fra imorgen starter det med sunnkost igjen Smiley
Laga meg 400 gram karbonadedeig og 100 gram ris + salat til jobben. Så blir det 300 gram kesam og 80 gram havregryn til frokost Smiley Kjører basic food fremover, godt å være tilbake på rett kjør igjen Smiley

Lykken av å spise usunt er ikke så stor som man skulle tro, hatt 2 dager hvor jeg har kost meg med kake og dritt. Nå er det nok Smiley

Hardcore! Du føler ikke for å stille i BB neste år? 

Vi får se, vi får se Wink Vil jo forbedre meg også litt.. legge på noen kg muskler!
Men er ikke umulig, for fikk blod på tann.. var sykt morsomt Smiley Blir neste år eller året etter i verstefall Wink

Gratulerer så utrolig mye med 3.plass i NM!  Cheesy *hurra hurra hurra*  Cheesy

Tusen takk for det! Fortsatt i gledesrus! Cheesy

Tok noen bilder fra trening idag, starter med ei uke lett gjennomkjøring av kroppen. Satan for ett trykk man får etter kaker og mye karb Smiley Når man har ligget unna det en stund, har på følelsen det blir en god periode på trening fremover Wink


robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Den dobbel-biceps posen der er til å dø for Robin! Hadde aldri trodd du skulle komme i så god form som du gjorde, selvom styrken din tilsa at du hadde en god mengde muskler på ramma Cheesy Honnør!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Ikke sceneform - men fytti helvete så rå du så ut der!! Er vekta der 97kg?

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Den dobbel-biceps posen der er til å dø for Robin! Hadde aldri trodd du skulle komme i så god form som du gjorde, selvom styrken din tilsa at du hadde en god mengde muskler på ramma Cheesy Honnør!

Helt enig! Syk dobbel - biceps Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Den dobbel-biceps posen der er til å dø for Robin! Hadde aldri trodd du skulle komme i så god form som du gjorde, selvom styrken din tilsa at du hadde en god mengde muskler på ramma Cheesy Honnør!

Hehe, takk for det Smiley
Hadde jeg heller ikke fra starten av, men vet jeg har viljestyrke av stål Smiley Så da går det greit!
Man lærer sålenge man lever Smiley Nå er det bare å holde på godformen videre så slipper jeg slitet å gå ned så mye til nestegang! Kunne nok spart litt muskelmasse også hadde jeg ikke gått så mye opp i vekt som jeg gjorde. Men som sagt man lærer sålenge man lever.

Nå er målet bare å bygge videre. Skal legge meg på rundt 100-105kg også leangaine derifra Smiley
Så blir det lett å ta vekk igjen, siden tanken på å stille igjen kanskje allerede til neste år er tilstede Wink
Vi får se, hva jeg gjør.. men har lært mye på denne dietten og fått mye viktig lærdom om kroppen min, hvordan den responderer på diett. Så vet nå hva jeg skal gjøre og kan gjøre annerledes til nestegang!

Ikke sceneform - men fytti helvete så rå du så ut der!! Er vekta der 97kg?

Tusen takk Smiley Jepp vekta er 96-97 kg på bildene ca.. Tatt igår på trening Smiley
Ligger vel på en 94-95 kg morgenvekt nå... Skal prøve å gå gradvis derifra, har begynt å spise rent igjen idag etter 2-3 dager med utskeiing etter NM Smiley

Helt enig! Syk dobbel - biceps Smiley

 Cool
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Imponerende form!! Gratulerer med bra innsats Smiley
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!