Skrevet av Emne: Claudia Shiffer ;)  (Lest 15816 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Claudia Shiffer ;)
« #45 : 25. april 2005, 00:09 »
Very nice Bow

Utlogget Vectrex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 117

SV: Claudia Shiffer ;)
« #46 : 26. april 2005, 00:52 »
Til alle som liker disse muskeldamene:

Dette er ikke rettet mot alle men ganske mange av dem:
Folk legger inn bilder av modeller og skuespillere de syntes er pene og har bra kropp,
som faktisk ganske mange kvinner og menn syntes også.

Men siden dere driver med muskelsport der det er om å gjøre å ha best markeringer og sørge for at jenter ikke har pupper og skal ligne mest mulig på menn, så virker det som om dere ikke klarer å akseptere at andre folk ikke liker muskeldamer.

Ei som har modell som yrke trener nok like mye hvis ikke mere enn mange fitness\byggere. Og når jeg mener trene mer så tenker jeg flere timer i uka.
Ikke flest antall set\reps. Trening er mere enn å løfte vekter.

De holder nok et ganske stramt kosthold også, ser ikke ut som om de putter i seg hva som helst. Det er nok lite karbs, få kcal og ikke nok protein pr kg kroppsvekt ifølge "fasiten", men hva har det å si? De er kjente fordi mange syntes at den typer kropper er vakre og se på. Og hvorforhar ikke modeller 8pack i svære biceps?

Så jeg syntes alle som kommer med: "Jenter uten markerte muskler er stygt" faktisk er mere trangsynte enn de som sier at modeller er pene.
Og det mener jeg fordi det er flere som liker modeller en fitnessbabes.


Mange er nok uenige med meg her, men det får de bare være.



Jeg er så enig, så enig!

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Claudia Shiffer ;)
« #47 : 26. april 2005, 01:06 »
Liker damer i alle former og varianter. Det er uansett ikke kroppen hennes som betyr noe hvis man ser etter ei du kan sitte å mimre samme med mens man slurper i seg vellinga på gamlehjemmet om en 50-60år.

Har du en stor "ghetto booty" og naturlig dobbel d I,ll take it.... er du tynn som Hanne Haugland, med a cup. I'll take it... Ser du ut som Denise Masino I'll take it... (selv om jeg kan styre meg for "meatloaf'n" hennes.) Hvit, mørk, gul I'll take it.... så lenge man trives samme med dama.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Mr.Kark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 249

SV: Claudia Shiffer ;)
« #48 : 08. juni 2005, 15:28 »
NICE dame det der gitt Sad)
En måte å redde ansiktet på er å holde den nederste delen lukket

Utlogget sh0rty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • SKAL BLI STOR!!!skakke bli som porsjonsnusen Emir
SV: Claudia Shiffer ;)
« #49 : 09. november 2005, 21:04 »
deilig dame men små tits.. (hehe) syns jeg da
SVEKLING?? Prøv deg Wink så finner du ut det...!! 
MORDI*-*

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Claudia Shiffer ;)
« #50 : 11. november 2005, 07:20 »
rofl rofl

enste fitness denne dama driver med er å drikke isvann, for da legger hun ikke på seg fett .... dahh.... idiot kan det bli?Huh

Tja, hun ser jo mer fit ut enn deg...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget sh0rty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • SKAL BLI STOR!!!skakke bli som porsjonsnusen Emir
SV: Claudia Shiffer ;)
« #51 : 11. november 2005, 14:35 »
deilig dame nok en gang
SVEKLING?? Prøv deg Wink så finner du ut det...!! 
MORDI*-*

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Claudia Shiffer ;)
« #52 : 11. november 2005, 15:22 »
Dette scenarioet utspiller seg til stadighet.

Noen poster ett bilde eller fler av en frøken som har pumpa jern hele livet, som kanskje er proff kroppsbygger, og som muligens bruker AS. Andre kommenterer dette med f.eks. "Æsj for en mann" o.l. eller "muskler på jenter er støgt ass" og de som liker damer med muskler svarer med: "det er fordi du ikke har muskler selv"o.l.

På samme måte utspiller scenario 2 seg, og dette er like dumt: Noen poster en glam-modell, og vips så kommer det fra muskeldame folket; "anorektisk", "har ikke en muskel på kroppen" osv

Ser dere ikke at dere er akkurat like gode? Har ikke sjekket, men jeg er rimelig sikker på at de samme som skriver "du liker ikke damer med muskler fordi du er 14 år og liten" er de samme som ofte skriver "anorektiske sultestreikere er ikke noe for meg"-og omvendt.

Selv liker jeg litt muskler på jenter. Jeg har forøvrig ingenting imot glam babes heller. Jeg er litt sånn for mye og for lite er for jævli. Ett perfekt ordtak som kan brukes til alt. Schiffer er pen-kan man ikke innrømme det høyt er man enten misunnelig dame eller homo. Man trenger ikke nødvendigvis ELSKE kroppen hennes for det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Claudia Shiffer ;)
« #53 : 11. november 2005, 15:23 »
......og en ting til:denne tråden heter "diverse" så her bør det være lov til å poste bilder av modeller o.l.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget cjoensen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

SV: Claudia Shiffer ;)
« #54 : 04. januar 2006, 20:02 »
den dama der er ikke fin..

Utlogget cjoensen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

SV: Claudia Shiffer ;)
« #55 : 04. januar 2006, 20:03 »
den dama der er ikke fin..

unnskyld, jeg mener "pen"

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: Claudia Shiffer ;)
« #56 : 04. januar 2006, 20:14 »
unnskyld, jeg mener "pen"
Åh! Det var bra du sa fra! Med en gang jeg leste det første innlegget ditt, så trodde jeg du mente fin... Så jeg begynte å lure med andre ord...... Men så klarnet alt opp med ett jeg scrollet litt nedover.

Men nå over til det tråden handler om... Alle jentene her inne er bare misunnelige. Det kan vi slå fast med det samme. Er det noe jenter kan så er det å være misunnelige. Det å kritisere andre jenter er de også ganske flinke til. Når det gjelder macho-damer med sinnsyke muskler, og ingen antydning til titties, så er det bare tragisk. Da kan de like gjerne operere seg til menn, så slipper man å si "hun"... Og det å si at grunnen til at folk ikke liker androgyne damer er at de selv ikke har muskler er tatt helt ut av sammenheng. Med fare for å bli misforstått kan jeg fortelle at jeg i tilfelle er et unntak, da jeg har meget god fysikk, og har gode resultater i alle styrkeøvelser, og fortsatt digger damer med slank kropp, mens jeg ikke klarer å se på manne-jenter. Jeg har også over middels volum. Jeg tror ikke jeg er det eneste unntaket fra denne såkalte regelen. Hvis alle kroppsbyggere liker damer som jeg har sett blitt postet her på forumet en gang i blant, så synes jeg utrolig synd på de, og anbefaler en tur på byen en gang, for å få andre impulser enn treningsstudioet sitt...

Utlogget cjoensen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

SV: Claudia Shiffer ;)
« #57 : 04. januar 2006, 22:38 »
Åh! Det var bra du sa fra! Med en gang jeg leste det første innlegget ditt, så trodde jeg du mente fin... Så jeg begynte å lure med andre ord...... Men så klarnet alt opp med ett jeg scrollet litt nedover.

Men nå over til det tråden handler om... Alle jentene her inne er bare misunnelige. Det kan vi slå fast med det samme. Er det noe jenter kan så er det å være misunnelige. Det å kritisere andre jenter er de også ganske flinke til. Når det gjelder macho-damer med sinnsyke muskler, og ingen antydning til titties, så er det bare tragisk. Da kan de like gjerne operere seg til menn, så slipper man å si "hun"... Og det å si at grunnen til at folk ikke liker androgyne damer er at de selv ikke har muskler er tatt helt ut av sammenheng. Med fare for å bli misforstått kan jeg fortelle at jeg i tilfelle er et unntak, da jeg har meget god fysikk, og har gode resultater i alle styrkeøvelser, og fortsatt digger damer med slank kropp, mens jeg ikke klarer å se på manne-jenter. Jeg har også over middels volum. Jeg tror ikke jeg er det eneste unntaket fra denne såkalte regelen. Hvis alle kroppsbyggere liker damer som jeg har sett blitt postet her på forumet en gang i blant, så synes jeg utrolig synd på de, og anbefaler en tur på byen en gang, for å få andre impulser enn treningsstudioet sitt...

Så tøff du er,sitter der å er stor i kjeften. Smiley Poenget var, sist jeg skrev fin, klikket det for mange.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Claudia Shiffer ;)
« #58 : 04. januar 2006, 22:41 »
altså.. martialartist er en tosk.. Smiley kan vi ikke bare fastslå det og gå videre? Det at han ikke takler at smak på kvinnefronten er like variert som smaken på musikkfronten, er hans problem, ikke alle andres.. han vokser nok opp med tid og stunder.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget cjoensen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

SV: Claudia Shiffer ;)
« #59 : 04. januar 2006, 23:12 »
altså.. martialartist er en tosk.. Smiley kan vi ikke bare fastslå det og gå videre? Det at han ikke takler at smak på kvinnefronten er like variert som smaken på musikkfronten, er hans problem, ikke alle andres.. han vokser nok opp med tid og stunder.

enig Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!