Skrevet av Emne: trene hjemme  (Lest 722 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

trene hjemme
« : 01. februar 2006, 09:14 »
har en gym oppgave der jeg skal skrive opp metoder for å trene hjemme, altså med ting man har hjemme, har finni ut av det meste, men sliter med bakside lår, noen som vet kjekke metoder å trene dette hjemme?

Kom gjerne med fancy metoder å trene alle andre muskler i kroppen hjemme og, tar imot alt fordi gym lærern min sier jeg skal skrive mest mulig Smiley

hjelper det kansje å streche hamstringsene? altså man river jo sikkert av litt muskelfiber da som burde bygge seg opp og har ei i klassen som turner og har utrolig bra utviklede bakside, vil faktisk si at de er bedre enn mange kvinnelige toppklasse kroppsbyggere, hun hevder at hun blir veldig støl dagen etter at hun har stekt ut skikkelig, kan man bygge de opp ved å gjøre noe så enkelt som å strekke de ut, eller må mer til?

beklager at jeg ikke har søkt hvis svaret på dette allerede finnes, men har veldig mye å gjøre så har litt dårlig tid, henvis gjerne til linker og..

takker for oppmerksomheten  Smiley

Utlogget Tommy Drama

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 527
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 369

SV: trene hjemme
« #1 : 01. februar 2006, 12:45 »
One legged squats (pistols) og glute-ham-raises er glimrende øvelser for hamsting, som du kan trene hjemme. GHR vil kreve at du får festa beina i noe eller at en kompis holder. Sistnevnte øvelse vil nok være litt i tyngste for de fleste, mens pistols bør være innen rekkevidde for de fleste.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

SV: trene hjemme
« #2 : 07. februar 2006, 20:54 »
Vet ikke helt hva navnet på denne øvelsen er, men vi gjorde det på fotballtreninga et par ganger.
Sitt på kne med strak overkropp og 90 graders vinkel mellom legg og baksiden av låret. Så må du ha noen til å holde leggene dine ned til bakken, eller evt. feste de en eller annen plass slik at leggen, knærene og tærne dine hele tiden er i kontakt med bakken. Bikk hele kroppen din framover, dvs. fra kneet og oppover mens leggene selvfølgelig fortsatt er festet eller holdt, og dett rolig ned på bakken. Prøv å la det gå 4 sekunder minst før du er helt nede. Forstod du?
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!