Skrevet av Emne: Tidenes beste fighter?  (Lest 108604 ganger)

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

SV: Tidenes beste fighter?
« #150 : 11. januar 2006, 23:32 »
Søk etter Tim Sylvia, du Wink
Jo det kan jo være han han mener og da.
Men når han skriver Siliva så ligner det mere på Silva en Sylvia.
Så da trodde jeg at han mente Wandy, men han kan jo komme å si hvem han egentli mente og så får vi se recorden til den Siliva/Silva/Sylvia han mener;)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tidenes beste fighter?
« #151 : 12. januar 2006, 00:53 »
Siden han ble fremhevet som tidenes beste UFC-fighter, antok jeg at det var snakk om Sylvia. Det var jo flere andre feilstavelser av navn i det aktuelle innlegget, også.   Riktignok er det hjernedødt å nominere Tim Sylvia til en slik tittel, men det blir en litt annen sak.

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

SV: Tidenes beste fighter?
« #152 : 12. januar 2006, 15:26 »
Beste UFC fighter står mellom Huges,BJ Penn, Rick Franklin eller Randy Couture mener jeg da, og Frank Mir er jo god! Kjente smerten i underarma når han knakk den til Tim SYLVIA:)
Best i Pride er jo uten tvil Fedor, ubeseiret de siste 20kampene og uten tap i Pride,
selv om Wanderlei eller Gomi er veldi gode kandidater så er Fedor den mest komplette fighteren i Pride etter min mening.


Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #153 : 12. januar 2006, 16:55 »
BRUCE LEE?HuhHuh DUMMESTE JEG NOENGANG HAR HØRT. Der gav du opp all din integritet ved å hevde at han hadde tatt dagens fightere. Bruce Lee hadde blitt spist opp i ringen/buret som den lille myggen han var. Han hadde aldri klart å matche noen av dagens lettvektere og PÅ LANGT NÆR dagens tungvektere. Det finnes INGEN dokumentasjon av mannens kampferdigheter, bare en masse demonstrasjoner om ikke betyr noe annet enn at mannen var i form.

Mannen er en legende, men ingen fighter på dagens nivå! Blir så oppgitt over Bruce nøthøggere....

Utlogget baads

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Tidenes beste fighter?
« #154 : 12. januar 2006, 17:03 »
ROCKY Cheesy Tongue

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #155 : 12. januar 2006, 20:29 »
BRUCE LEE?HuhHuh DUMMESTE JEG NOENGANG HAR HØRT. Der gav du opp all din integritet ved å hevde at han hadde tatt dagens fightere. Bruce Lee hadde blitt spist opp i ringen/buret som den lille myggen han var. Han hadde aldri klart å matche noen av dagens lettvektere og PÅ LANGT NÆR dagens tungvektere. Det finnes INGEN dokumentasjon av mannens kampferdigheter, bare en masse demonstrasjoner om ikke betyr noe annet enn at mannen var i form.

Mannen er en legende, men ingen fighter på dagens nivå! Blir så oppgitt over Bruce nøthøggere....

hehe har faktisk hat lignende diskusjon på ett annet forum der 60% hardnakket påstår at lee hadde most ali, på gata og i ringen.

basert på at han kunne sparke tøfft på film, ta pushupps på fingerne og ikke minst ett tommes slaget.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #156 : 12. januar 2006, 20:29 »
ROCKY Cheesy Tongue

håper det er marciano det er snakk om når folk nevner rocky
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Tidenes beste fighter?
« #157 : 12. januar 2006, 20:31 »
det er vel Balboa :p
Smiley

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #158 : 12. januar 2006, 20:38 »
det er vel Balboa :p

(rister oppgitt på hodet)
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #159 : 12. januar 2006, 20:47 »
hehe har faktisk hat lignende diskusjon på ett annet forum der 60% hardnakket påstår at lee hadde most ali, på gata og i ringen.

basert på at han kunne sparke tøfft på film, ta pushupps på fingerne og ikke minst ett tommes slaget.

ja det er så utrolig dumt - men som sagt, det vitner om stor umodenhet og uvitenhet når man påstår, utifra film og koreograferte bevegelser, samt show og demonstrasjoner at en fyr kan fighte og ikke nok med det: påstår at han hadde knust alle idag....

Det er så dumt at jeg ikke vet om jeg skal grine eller le...jeg tror faktisk ikke bruce var noe spesiellt godt til å fighte i det hele tatt, han overfokuserte på elementer som gang på gang har blitt bevist inneffektivt, blant annet hans store fokus på sidekicks og interception teoriene.

For å være helt ærlig er jeg litt forbannet på Bruce for å ha skapt en slik illusjon med alle "kung fu filmene" han var med på, men på den andre siden har jeg stor respekt for bruce da han var en ensom mann i en rigid og konservativ martial arts verden. han turte å tenke nytt samt forstod det at det ikke finnes et "perfekt system" og skjønte at krysstrening var veien å gå. utprøving og feiling var metoden hans og det er det forsåvidt idag også. Dessverre kom ikke bruce lee på nærheten så langt som det utviklingen har tatt idag, og hadde Bruce levd idag er jeg overbevist om at han hadde gjort MYE annerledes!


Utlogget keysersose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Tidenes beste fighter?
« #160 : 13. januar 2006, 00:28 »
Fedor er klart den beste kjente fighteren per nå. Det var utrolig å se han gjøre en liten skolegutt av the Croatian sensation i Pride.

Så ikke ut som han hadde møtt en skolegutt etter fighten...  Hele ansiktet var jo hovnet opp!

Dagens fightere:

HW                                                     MW
1. Fedor Emelianenko                         Shogun Rua
2. Mirko  "crocop" Filipovic                   Wanderlei Silva
3. Big Nog                                           Lil Nog

Mine favoritter (alle stiler)
Ramon Dekker
Sakmongkol
Orono
Bas Rutten
Mirko
Fedor
Hunto
Jokke Hansen
Bovy Sor Udomson
John Wayne Parr
JC Skarbovsky
Samart Paykaroon ++++

Live and let live!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #161 : 13. januar 2006, 00:30 »
tja..

1) Fedor




5) Hunt/Kharitanov
6) Silva/CroCop
7) Einemo/Hytten/Hansen
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget keysersose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Tidenes beste fighter?
« #162 : 13. januar 2006, 00:31 »
Beste UFC fighter står mellom Huges,BJ Penn, Rick Franklin eller Randy Couture mener jeg da, og Frank Mir er jo god! Kjente smerten i underarma når han knakk den til Tim SYLVIA:)
Best i Pride er jo uten tvil Fedor, ubeseiret de siste 20kampene og uten tap i Pride,
selv om Wanderlei eller Gomi er veldi gode kandidater så er Fedor den mest komplette fighteren i Pride etter min mening.



Hva med Arlovski i UFC? Han er vel champ? Og Fedor er beste fighter i verden for øyeblikket. Kan ikke væremye tvil om det vel? Mannen er ikke menneske han er en russisk bjørn! Smiley
Live and let live!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #163 : 13. januar 2006, 00:34 »
Fedor er så utrolig rå! selv om han ifølge HITman er feit.. Tongue (jada, jeg skal slutte å sutre snart.. Wink ).

Det råeste jeg har sett av Fedor er i kampen mot Randleman.. når fedor lander på hodet og "brekker" nakken.. 99.99% av verdens mannlige befolkning hadde dødd momentant her.. det er jeg dønn sikker på.. men fedor? han reiser seg momentant opp i stedet og vinner kampen.. RÅTT! Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #164 : 13. januar 2006, 00:36 »


(jeg trøster meg alltid med at jeg og fedor har ganske lik fysikk.. Tongue )
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!