Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 363065 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #1860 : 14. april 2009, 12:22 »
Syke satan, se de stripene!!!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1861 : 14. april 2009, 12:30 »
Syke satan, se de stripene!!!

Jeg vet.. Hinsides...

Sjekk brystet til Samuel på bildet under!  Shocked

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1862 : 14. april 2009, 12:33 »
Enig! Men det samme gjør jo jeg, så jeg kan ikke kritisere. Smiley

Nei det vil jeg ikke si. Du har nok bra linjer selv når du er tung. De blir som oftest fæle når de begynner å bli så svære at de blir firkantede med GH-mage og armene ser "tynne" ut i forhold uansett størrelse.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1863 : 14. april 2009, 12:34 »
Shit.. The pose known as "POW" bør bli pålagt for alle, på linje med side chest og front dobbel biceps.. rofl

Han leviterer jo faktisk også.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1864 : 14. april 2009, 12:36 »
Jeg vet.. Hinsides...

Helsikke, hva er det de egentlig holder på med nå for tiden? Hva er det som skjer?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1865 : 14. april 2009, 12:38 »
Blir ikke noe økt på meg før seint i kveld eller i morgen. Holder på å vaske ut av leiligheten og har fått det travelt i forhold til overtakelse...


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1866 : 14. april 2009, 12:41 »
Nei det vil jeg ikke si. Du har nok bra linjer selv når du er tung. De blir som oftest fæle når de begynner å bli så svære at de blir firkantede med GH-mage og armene ser "tynne" ut i forhold uansett størrelse.

Vel, takk for en nå si.

Jeg vet ikke om det er dette som har "skjedd" med moderne kroppsbygging. Torso har blitt så stor at armer og skuldre ikke blir så fremtredende. Klumpete på en måte. Selv om noen klarer å unngå dette, er det ikke de som vinner.

Han leviterer jo faktisk også.



He he. Det kaller jeg trykk!

Blir ikke noe økt på meg før seint i kveld eller i morgen. Holder på å vaske ut av leiligheten og har fått det travelt i forhold til overtakelse...




Skjønner. Jeg tror ikke jeg får trent torsdag, så da blir det nok en økt på meg på onsdag og.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1867 : 14. april 2009, 12:52 »
Blir nok sannsynligvis bryst/rygg på meg i morgen, eventuelt rundt midnatt i dag, bbbbein torsdag, og skuldre/armer på fredag formiddag. Skal nemlig til Trondheim på yoga workshop fre/lør/søn så da får jeg ikke trent.

Ja, også må jeg få til intervaller/løping et par ganger også. tjo bing. I går var jeg så støl på forsiden av anklene etter intervaller på lørdag at jeg nesten ikke klarte å gå. Og foreløpig er "intervallene" 30 sek gåing + 30 sek halvrask jogging x 10. Har ikke løpt mye de siste 25 årene nei...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1868 : 14. april 2009, 13:21 »
Blir nok sannsynligvis bryst/rygg på meg i morgen, eventuelt rundt midnatt i dag, bbbbein torsdag, og skuldre/armer på fredag formiddag. Skal nemlig til Trondheim på yoga workshop fre/lør/søn så da får jeg ikke trent.

Ja, også må jeg få til intervaller/løping et par ganger også. tjo bing. I går var jeg så støl på forsiden av anklene etter intervaller på lørdag at jeg nesten ikke klarte å gå. Og foreløpig er "intervallene" 30 sek gåing + 30 sek halvrask jogging x 10. Har ikke løpt mye de siste 25 årene nei...



He he. Men det kommer til å gå seg til det. Ingenting slo de tidlige joggeturene mine i fjor sommer. Klokken 0630, når solen tittet frem. Varmt var det, og ikke et menneske å se.

Hadde noen turer i påsken. 2 x 2 timersøkter, og en liten 1 times tur. Gjorde godt!


Aporopos kardio.



The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Thor, made by Crom
« #1869 : 14. april 2009, 14:11 »
Man må jo egentlig være i stand til å se selv også om man har noe på en scene å gjøre nettopp den dagen. Jeg vet med meg selv at om jeg på morgenen den dagen jeg skal debutere ser at jeg absolutt ikke har noenting på scenen å gjøre så trekker jeg meg ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1870 : 14. april 2009, 14:53 »
Det jeg har sett noen ganger er at de som ser ut som "feite griser" på scena faktisk ser ut som om de er nesten rippa når man møter dem "off stage" etterpå. Har sett dette noen ganger. Spesielt noen jenter som så ut som om de hadde null deff, og så etterpå stod jeg rett ved siden av dem og da så det ut som om de var i veldig god form. Det betyr vel bl.a. at scenelysene kan være ganske brutale i forhold til hvilken form som kreves for å se bra ut på scenen... (eventuelt demo-scenen på C64)

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1871 : 14. april 2009, 15:17 »
Det jeg har sett noen ganger er at de som ser ut som "feite griser" på scena faktisk ser ut som om de er nesten rippa når man møter dem "off stage" etterpå. Har sett dette noen ganger. Spesielt noen jenter som så ut som om de hadde null deff, og så etterpå stod jeg rett ved siden av dem og da så det ut som om de var i veldig god form. Det betyr vel bl.a. at scenelysene kan være ganske brutale i forhold til hvilken form som kreves for å se bra ut på scenen... (eventuelt demo-scenen på C64)



Det handler jo også om hvor langt du klarer å ødelegge formen inn mot konk. Mye rart som gjøres med salt\vann og andre faktorer. Nå er jeg lite stilt med å bedømme meg selv, men jeg hørte at jeg var i langt bedre form på gymmet før NM, enn på selve dagen. Tommi forklarte dette med mitt jag mot å gå ned kilo de siste dagene. Der gjorde jeg nok en del feil.

Man må jo egentlig være i stand til å se selv også om man har noe på en scene å gjøre nettopp den dagen. Jeg vet med meg selv at om jeg på morgenen den dagen jeg skal debutere ser at jeg absolutt ikke har noenting på scenen å gjøre så trekker jeg meg ...

Ser den. Selv om vi alle vet at sceneformen din kommer til å være alldeles utmerket om et år. Men man gjør jo dette for seg selv ja, så da er det ingen vits å klatre opp på scenen om man ikke selv føler seg klar. (Selv om hodet kanskje forteller deg usannheter de siste dagene. Smiley)

  Gå

Mhm... Jeg lurer på om BB og Fitness verden over ville vært tjent med å en precontest (utover prejudging den samme konkurransedagen) av noe slag, for å forsikre seg om at utøverne hvertfall er i nærheten av sceneform.
...Ikke for å være elitistisk eller noe, men hva faen gjør de på en scene?...

Ja, det hadde nok vært en fordel i enkelte store konkurranser. MEn i Norge er nok deltakermassen for liten for at dette kan gjennomføres. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1872 : 14. april 2009, 15:43 »
Benkpress som ikke toucher brystet - noe for seg?

http://www.youtube.com/watch?v=R4KgKmsJ-eE#noexternalembed

Loco, det var vel det han gamle mannen snakket om når han stoppet meg den gangen.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Thor, made by Crom
« #1873 : 14. april 2009, 16:23 »
Gustavo Badell sin form p.d.d


Shocked  En liten nål her så sier det PANG!!

Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #1874 : 14. april 2009, 20:18 »
Benkpress som ikke toucher brystet - noe for seg?

http://www.youtube.com/watch?v=R4KgKmsJ-eE#noexternalembed

Loco, det var vel det han gamle mannen snakket om når han stoppet meg den gangen.. Smiley

Gammarn har vel spotta han og! haha Wink
Maxium effort!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!