Skrevet av Emne: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...  (Lest 3470 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« : 05. november 2005, 16:13 »
Leste dette på en dansk side om trening.. Er en del boling der og dermed også faktisk en egen topic om nedturere, depresjon, selvmordstanker etc. Leste dette, tenkte det var verdt å dele med dere, han har hatt nedtur etter endt kur..

TJae... Har tænkt lidt efter jeg lavede noget dumt tirsdag aften!
Og det dumme har resulteret i at jeg var indlagt på Holstebro sygehus indtil igår ( Fredag)
Tjae det hele startede faktisk med at tirsdag morgen havde jeg totalt nedtur på ( ved iukke hvorfor, men hvade jeg!) men omkring middagstid var jeg i det bedste humør, jeg var på apoteket i min 12pause for atr hente nogle panodiler, var rendt tør for dem... Så jeg hentede en 50stk som damen kaldte den selvom der kun var 48 :S
Og alt gik fint den dag, indtil klokken ca. 21.30 hvor jeg lå i min seng på skolen og fik nedtur på.. min værelseskammi kom ind og fik 2 panodiler for han havde ondt i hovedet, lige efter han gik begyndte jeg så at sidde og spise panodiler, Ved egentlig ikke hvorfor, men gjorde det og vupti 46 panodil i min mave, så finder jeg så " mine" sovepiller frem som jeg har stjålet fra min mor, spiser så et helt brev af dem og ligger lidt, jeg begynder at ryste og går så op til min bedste ven på skolen og spørger om jeg kan låne en panodil for har ondt i hovedet, han siger jeg bare kan tage af glasset i hans skab, og det gjorde jeg spiste en halvbøtte mere og da han fandt ud af det og begyndte at flippe på mig løb jeg..
Min mobil blev ved med at ringe og jeg fik mere og mere nederen på! sad nede ved stranden og tårene trillede bare ned... pludselig kom jeg i tanke om jeg engang har lovet min far aldrig lave sådan noget ( han har nemlig haft en lillebror som har skudt sig selv) så jeg besluttede mig at skrive til ham og sige undskyld... så klokken lidt over 22 får min far en besked hvor der står undskyld.. han begynder så også at ringe.. men afviser ham, men heldigvis mens jeg var ved at skrive en besked og jeg var meget omtåget kom jeg til at tage imod samtalen..
Så fik jeg snakket med min far og han fik fat i vagten på min skole...

Lidt efter ku jeg se en lommelygte lyse helt vildt omkring jeg rejste mig så godt jeg nu kunne for var meget svimmel ( som at ha drukket en kasse pils) så gik jeg mod lyset mens han kom løbene mod mig.. og stak en finger i min hals men der skete intet!!! så han ringede 112 med det samme... ca. 10 min efter ku jeg ane de blå blink, pludselig var jeg i ambulancen og fik afvide at jeg endelig ikke måtte sove...

Men da jeg vågner igen sidder min mor og far ved siden af mig og klokken er omkring 02-03 og jeg sidder bare og kaster mega op! har elektroder på mig overalt og drop i begge hænder...

Får så afvide at jeg lige havde været til udpumpning! og at de havde givet mig kul til at rense efter.. så derfor mit bræk var helt sort...

Efter en lang nat blev jeg flyttet op på en anden stue og der kom nogle og tog blodprøve hver 6time!

Fik så snakket med en læge og hun fortalte at hvis jeg ikke var blevet fundet havde jeg lidt meget!! for panodiler dør man ikke bare lige af! man blir meget syg og der kan gå mange døgn før du helt er død og i de døgn har du mange smerter! så var jo glad for det ikke var lykkedes!
Og nu skal jeg så til psykolog på tirsdag for var til psykiater på sygehuset og han mente at jeg ville ha godt af at få snakket ud med sådan en!

Har bare såret en masse mennesker og er totalt ked af det pga. det...

SÅ lov mig gutter hvis i vil tage livet af jer selv ( hvis i er ligeså dumme som jeg var ) så TÆNK PÅ FAMILIE, VENNER, KÆRESTER!!!! for der er sq ikke den ting som man ikke kan løse?


Håber ikke teksten var for dårligt skrevet, men har aldrig været god til det med at skrive! Jeg ville jo bare lige ud med det!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #1 : 05. november 2005, 17:23 »
Vel. Mange av disse historiene:(

Trist.

Men det finnes folk som gjør at det kan diskuteres om det virkelig er så farlig.

Legen min har kjørt kurer av og på i ca 30år! (dette inrømmer han selv)

Han er STOR for alderen, og mener at dersom en bruker gjør alt rett, og tar "bloodwork" ofte, så kan du se problemene komme lenge for de er der.

Menmen. Jeg personlig bruker ikke dop, men mener at folk for velge selv. (må vel si det, ellers får jeg vel bank av storgutta på gymmen:)"

Men bra å poste den der. Viktig å peke på at folk har fått problemer pga AAS.

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #2 : 05. november 2005, 23:39 »
Han kan for alt vi veit hatt psykiske problemer fra før av evt et nark problem.

Har selv pratet med flere overleger om dette tema og de tilfellene de ser er nesten alltid et rus middel også innblandet..

Kan jo nevne en overlege jeg har pratet med om dette Einar Johnsen fra Lovisenberg Diakonale Sykehus Wink


Uansett kjipt og lese at folk får det slikt etter AAS bruk men dette er heldig viss veldig sjeldent..





Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #3 : 06. november 2005, 12:51 »
Sjekka i tallene rundt selvmord for en klasse på skolen... skremmende mange gutter som både prøver og lykkes! over 30% flere gutter som tar livet sitt enn jenter.

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #4 : 06. november 2005, 16:08 »
Sjekka i tallene rundt selvmord for en klasse på skolen... skremmende mange gutter som både prøver og lykkes! over 30% flere gutter som tar livet sitt enn jenter.

ja det er helt sykt damer knasker piller og ringer rundt og sier at de ønsker å ta livet sitt,mens gutter bruker våpen og sier ingenting til noen.angående selvmord så finnes statistikken angående dette på statistisksentralbyrå(ssb)der står det faktisk hvor mange som tar livet sitt og hvordan de gjør det,hva det bruker/piller-våpen-drukning.syk statistikk spør du meg

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #5 : 06. november 2005, 16:15 »
Hvor gammel er han som har skrevet den?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #6 : 07. november 2005, 08:37 »
Nå har vel ikke denne historien noe med doping å gjøre. Alikevel er det vel ikke noen godt bevart hemmelighet at psykiske nedturer i varierende grad er vanlige blandt bolere - særlig når de går av. Skulle vel bare mangle om det ikke skjedde noe i hodet når testosteronverdiene går fra himmelen til den absolutte avgrunn, samtidig som østrogenivåene sikkert er langt over normalen........

Kjenner selv flere som har liggi hjemme i senga som forknytte nerveklumper i flere dager 2-3 uker etter at de har gått av "ting og tang". Om en tar "bloodworks" eller ikke tror jeg har null effekt mht dette, og det virker som det er de samme som har trøbbel hver gang også. Disponerte? Med mindre de er de eneste som tør innrømme det da........ Har imidlertid sjelden hørt om folk som har hatt trøbbel i såmåte mens de er "på".

Ett av de vanligste pct-stoffene er det også mange som reagerer med "snørr og tårer" på, og er en "svak" så kan det sikkert utvikle seg videre til noe riktig negativt det også........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #7 : 07. november 2005, 14:20 »
Jo, tric, den har noe med doping å gjøre. Den lå på et dansk boleforum under "depresjoner etter endt kur" (eller noe i den retningen der.)
Men å si at alle opplever en sånn nedtur er vel kanskje litt drøyt da.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #8 : 07. november 2005, 14:44 »
Jo, tric, den har noe med doping å gjøre. Den lå på et dansk boleforum under "depresjoner etter endt kur" (eller noe i den retningen der.)
Men å si at alle opplever en sånn nedtur er vel kanskje litt drøyt da.

OK. Nei selvfølgelig ikke hos alle, men at det er nokså vanlig kan en ikke stikke under en stol.
Majoriteten er vel uansett såpass stabile i hodet i utgangspunktet at de ikke tar den helt ut selv om alt i en kort periode ser litt uforklarlig svart ut som følge av den type hormonelle humørsvingninger lissom.

Sikkert en eller annen endokrinolog som har utredet dette noe mer inngående, for forklaringene på det er antagelig relativt enkle, men jeg kan ikke si jeg har sett det fremstilt noe sted selv.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #9 : 07. november 2005, 14:56 »
Må nok si meg enig i det, er de rimelig stabile fra før er vel veien en del lengre frem til feks selvmord enn hvis en person er ustabil i utgangspunktet.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #10 : 08. november 2005, 10:28 »
Bare for å forstå en ting.. Hva mener dere med bloodwork?  Huh

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #11 : 08. november 2005, 10:41 »
Bare for å forstå en ting.. Hva mener dere med bloodwork? Huh

Sjekk av relevante parametre i en blodprøve. Mange velger å ta en blodprøve i ny og ne for å sjekke status under og etter kurer på diverse medikamenter. Vil uansett tro at 99% av de som bruker sånt - "seriøse" eller "useriøse" - ikke får legen til å foreta slike sjekker.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Nedtur etter kur, selvmordsforsøk...
« #12 : 09. november 2005, 13:54 »
Crazy 'artikkel'.
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!