Skrevet av Emne: Jeg hater doping.  (Lest 19619 ganger)

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Jeg hater doping.
« #90 : 03. august 2008, 12:31 »
Når ble trening på gymmet en idrett? Huh

Folk trener av forskjellige grunner. Noen vil bli så stor og sterk som overhodet mulig ved bruk av alle mulige midler.
Hvis de føler at de oppnår sitt mål ved å bruke dop, så får vel det være deres sak?
De er verken bundet til noe idrettsforbund, skader ingen og gjør heller ikke noe ulovlig.
Det er nok langtfra bra for de, men de får nå ta konsekvensene av det.

Makan til forhåndsdømming og sjalusi skal en lete lenge etter.
"Jeg kan se at de boler, de tar mye i benk og har stor trapz".

Drit i å sammenligne deg med alle andre. Folk har forskjellige genetiske forutsetninger.
Konsentrer deg heller om å gjøre det beste du kan med ditt genetiske potensiale!


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Jeg hater doping.
« #91 : 03. august 2008, 12:40 »
At dere tror jeg lar meg plage av folk som løfter mer enn meg fordi de løfter mer enn meg, mener jeg er hårreisende. Hvorfor i alle dager skulle jeg la meg plage av det? Om de har brukt steroider for å komme seg dit, har jeg null respekt for dem og derfor reagerer aggressivt ovenfor dem.

Du motvirker hypoteser, fremstilt i ymse rapporter, hvor det blir forsøkt påvist en kausal sammenheng mellom AAS og aggresjon. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Jeg hater doping.
« #92 : 03. august 2008, 12:59 »
Du motvirker hypoteser, fremstilt i ymse rapporter, hvor det blir forsøkt påvist en kausal sammenheng mellom AAS og aggresjon. Smiley

LOL!
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #93 : 03. august 2008, 13:00 »
Igjen trekkes ting ut fra absolutt ingenting.

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #94 : 03. august 2008, 13:02 »
Du motvirker hypoteser, fremstilt i ymse rapporter, hvor det blir forsøkt påvist en kausal sammenheng mellom AAS og aggresjon. Smiley

Omg, for andre gang blir jeg fersket i denne tråden. Hva skal jeg gjøre nå?Huh+++
Get lost.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Jeg hater doping.
« #95 : 03. august 2008, 13:13 »
Omg, for andre gang blir jeg fersket i denne tråden. Hva skal jeg gjøre nå?Huh+++
Get lost.

Tren og bli sterkere enn bolerne?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Jeg hater doping.
« #96 : 03. august 2008, 13:16 »
Grunnen til at litt mange ler og sier deg imot tror jeg er at vi med en gang får bildet av mr.know-it-all som har trent 1,5 måned - og blir forbanna når han ser yngre gutter trene med mer vekter, mens han sitter der med fislemanualene sine. Dette må være doping tenker know-it-all, fordi de har jo stor nakke og blodårer tytende ut. Doping er jo det som ødelegger Touren og OL tenker know-it-all, forbanna tapere.

I treningsstudioet tror jeg "du" er karen mellom 20-30 som ikke har den mest atletiske fysikken, men likevel har proffe treningshansker og treningsklær, som skuler stygt bort på de som løfter tungt. Forbanna bolere.

Dette er ikke noe angrep på deg, det kan godt være helt feil, men her har du ihvertfall forklaringen på hvorfor jeg lo (høyt) og tenkte troll når jeg leste din førstepost  Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Jeg hater doping.
« #97 : 03. august 2008, 13:18 »
for de som lurer på om doping er farlig, se på proff byggerne fra 90-tallet og sjekk hvor mange som har nye nyrer, lever problemer, hjertefeil eller er døde...
For de som bryr seg om andre bruker doping, er helt på viddene da etthvert menneske velger hva man vil putte i seg, og det er ikke ok å gå å belære folk om hva man synes er rett eller galt. Det kalles å blande seg inn i andres saker, og vil meget sjelden bli positivt mottat. Om det er noen i familien som bruker det, noe som skjedde med en venn av meg som fersket lillebroren sin, stiller saken seg selvfølgelig annerledes. Er virkelig som andre sier her, konsentrer deg om deg selv så kan du også bli så sterk og så kan folk tro at du boler. Jeg tar det som et kompliment da folk tror jeg har bola, men hadde blitt forbanna om noen skulle komme og belære meg om det.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Jeg hater doping.
« #98 : 03. august 2008, 13:27 »
noen som har død av `fornuftig doping bruk`? tenker bare på at det er sikkert flere milioner som bruker det og aldri hørt om et dødsfall.. bortsett fra de som har drevet på lenge og overdoserer til de grader...

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Jeg hater doping.
« #99 : 03. august 2008, 13:37 »
nei... aldri hørt om et dødsfall nei...? om ikke folk dør i samme minutt som de setter sprøyta så betyr ikke det at de ikke dør av doping. Selvsagt dør ikke alle som tar doping, men det kan jo komme veldig ann på om det er fornuftig bruk som du sier. Men det å si at det ikke finnes bevis på at folk dør av doping blir jo for dumt. Alle har vel en venn det har gått til h...... med fordi han har brukt altfor mye. Om toppidrattsutøvere som får legeoppfølging og setter seg inn i emnet før de tar noe får like mye problemer, nei det tror jeg ikke.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #100 : 03. august 2008, 13:38 »
Grunnen til at litt mange ler og sier deg imot tror jeg er at vi med en gang får bildet av mr.know-it-all som har trent 1,5 måned - og blir forbanna når han ser yngre gutter trene med mer vekter, mens han sitter der med fislemanualene sine. Dette må være doping tenker know-it-all, fordi de har jo stor nakke og blodårer tytende ut. Doping er jo det som ødelegger Touren og OL tenker know-it-all, forbanna tapere.

I treningsstudioet tror jeg "du" er karen mellom 20-30 som ikke har den mest atletiske fysikken, men likevel har proffe treningshansker og treningsklær, som skuler stygt bort på de som løfter tungt. Forbanna bolere.

Dette er ikke noe angrep på deg, det kan godt være helt feil, men her har du ihvertfall forklaringen på hvorfor jeg lo (høyt) og tenkte troll når jeg leste din førstepost  Wink

Denne mr. know it all, vet i hvertfall mer enn deg, som ikke traff på et eneste punkt. Jeg har trent på gymmen bare i 6 md, men har trent hjemme en stund, og lest febrilsk om veldig mye og fulgt hyppig med i over et år. Hansker har jeg ikke, drareimer har jeg ikke, trener i de vanlige t-skjortene mine og i en shorts. Bukser orker jeg ikke trene i. Og da er det Manchester United shortsen som blir brukt. Jeg kjenner veldig mange som har konkurrert, pga faren min har drevet med det og han kjenner folk. Snakker med folk som har trent seriøst i tiår hver uke. Bl.a om doping.
20-30 år... I verste fall bommet du med 15 år, men det er ikke så nøye?
Hva hadde du sagt da? En 17 åring med armomkrets på omlag 43-44cm med 1-2 års trening. Ikke skeptisk til en liten grad engang? I så fall er du uhyre naiv. Jeg skulle likt å vite hvor de fikk den proteinshaken fra. Greit, jeg har ikke så stor treningserfaring, men jeg er ikke som de som beskylder enhver for doping. Dette har skjedd èn gang, og vil etter alt å dømme skje igjen. Fordi: Jeg hater doping.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Jeg hater doping.
« #101 : 03. august 2008, 13:40 »
vis du leser innlegget mitt en gang til så ser du at det var et spm og at jeg ikke snakker om folk som bruker for mye

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Jeg hater doping.
« #102 : 03. august 2008, 13:41 »
hahaha... jeg konkurerte på scenen i oslo grand prix som 17 åring med armer på 46,5 cm med ganske lav fettprosent så jeg ville ikke sagt at 42-43 armer er veldig synonymt med doping du.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Jeg hater doping.
« #103 : 03. august 2008, 13:42 »
vis du leser innlegget mitt en gang til så ser du at det var et spm og at jeg ikke snakker om folk som bruker for mye
okei, svarte muligens litt for fort på den.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #104 : 03. august 2008, 13:42 »
hahaha... jeg konkurerte på scenen i oslo grand prix som 17 åring med armer på 46,5 cm med ganske lav fettprosent så jeg ville ikke sagt at 42-43 armer er veldig synonymt med doping du.

Etter ett års trening? Gratulerer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!