Skrevet av Emne: Trenings klubber styrkeløft/vektløfting i Bekkestua, eller i områdene.  (Lest 3121 ganger)

Utlogget Serg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei, trente med vektløfting og litt styrkeløft i et år i Norge. Knebøy har jeg på 150, benkpress på 90, og "deadlift" på 140 i klassiken, uten ekstra hjelp av binden.  Jeg kjenner ganske mange gode klubber i Oslo, men nå har jeg flyttet hele veien til Bekkestua i Bærum, det er ganske langt å dra hele veien til Oslo, spesielt etter at man har trent.... Så jeg vile spørre om noen kjenner til noen klubber i styrkeløft eller vektløfting i disse områdene. Og jeg mener sån ekte klubb, ikke SATS eller Elixia og andre ting... I verste fall den nærmeste klubben fra meg, jeg slå opp internette på styrkeløft og sånt... men det var narmest på ande siden av byen, og det er lit dumt. Takk fot oppmerksomhet, hoper på et positivt svar.
P.S Beklager for dårlig Norsk, jeg gjør mit beste Smiley

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
Nærmeste aktive klubb blir Oslo SK. (Vi snakker styrkeløft klubb her, og ikke bare et bra gym eller?)
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Serg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

2 The Gimp,
Sitat
Vi snakker styrkeløft klubb her, og ikke bare et bra gym eller?
Ja, det er ganske kjedelig i gymsaler, det er ingen til å se opp til, hvis du kjøner hva jeg mener... Prøvde lit SATS, men det er lik som ingeting å betale for, bare noen få frie-vekter og masse treningsaparater + 90% klarer ikke knebøy mer en 50kg og noen ikke vet hva den øvelsen er, so...
Sitat
Nærmeste aktive klubb blir Oslo SK
Kan du gi meg adresse eller kart så jeg kan i det minste titte på hvor langt er det fra hvor jeg bor. Ellers takk for svaret...

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
hvis det er en vidreregående skole i nærheten kan du sjekke om de har styrkerom(mange videregående skoler har det, hvertfall det med idrettslinja). jeg har trent en del på en videregående skole, det er ikke noen styrkeløft-klubb, men de har mye frivekter(MYE bedre enn sats).

bare et forslag, hvis det ikke er noe bedre i nærheten kan du jo sjekke...


PS. også idrettshaller kan ha vektrom...
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
2 The Gimp, Ja, det er ganske kjedelig i gymsaler, det er ingen til å se opp til, hvis du kjøner hva jeg mener... Prøvde lit SATS, men det er lik som ingeting å betale for, bare noen få frie-vekter og masse treningsaparater + 90% klarer ikke knebøy mer en 50kg og noen ikke vet hva den øvelsen er, so... Kan du gi meg adresse eller kart så jeg kan i det minste titte på hvor langt er det fra hvor jeg bor. Ellers takk for svaret...

Oslo SK holder til i Vulkanhallen som ligger i Maridalsveien 17 (Grünerløkka) Mao. rimelig sentralt i Oslo.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget BAs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 426

Hei

Oslo SK har flere medlemmer fra bekkestua, stabekk osv.

Ønsker du info Kontakt FrøkenB, PålN, meg eller ta kontak med klubbes oppførte kontaktperson. Se på hjemmeside til OSK er http://www.n3sport.no/Organisation.asp?OrgElementId=68155
Medlem av OSKs styrketrimlag

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Hei

Oslo Sk er nevn men har litt problemer med lokalet sitt i skole ferier. Ellers så bør du ta kontakt med OPIL og bjørn Holmsen som bor i Bærums Verk og som er en kapasitet utenom det vanlige. Selv om det er Oslo Politiets idrettslag er alle velkommne som medlemmer.

Drar du andre veien er det SPUVI i spikkestad ved Nils Petter Knudsen eller Drammen SI ved Einar Johansen. Begge disse klubbene og perosonene er meget seriøse og erfarne.

Bare for å nevne det er var Bjørn Holmsen lenge damelandslagstrener, Nils Petter Knutsen forbundspresident og Einar er MR Drammen SI. NPK og BH er også internationale dommere og korrekte sådann.

Jeg vet det er også noen som trener å asker på "Powerhouse" uten å være medlemmer av NSF.

MVH
Stian A Sundvold
92249031

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Mange gode tips her, vil bare ønske deg velkommen til OSK om du velger det.  Det er viktig å være i et styrkeløft miljø om det er det du ønsker å drive med.  Foruten Frøken B eller nå rødehette, PålN, kan du se på Cain, saktemensikkert og meg selv sine profiler. Vi trener sammen i Vulkanhallen.  det er andre også, men du finner oss på forumet her.


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Pål N.

  • Gjest
Nils Petter Knutsen og Bjørn Holmsen er også internationale dommere og korrekte sådann.

Bare for å være litt pirkete så er ikke Bjørn Holmsen international dommer.

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Hei, trente med vektløfting og litt styrkeløft i et år i Norge. Knebøy har jeg på 150, benkpress på 90, og "deadlift" på 140 i klassiken, uten ekstra hjelp av binden. Jeg kjenner ganske mange gode klubber i Oslo, men nå har jeg flyttet hele veien til Bekkestua i Bærum, det er ganske langt å dra hele veien til Oslo, spesielt etter at man har trent.... Så jeg vile spørre om noen kjenner til noen klubber i styrkeløft eller vektløfting i disse områdene. Og jeg mener sån ekte klubb, ikke SATS eller Elixia og andre ting... I verste fall den nærmeste klubben fra meg, jeg slå opp internette på styrkeløft og sånt... men det var narmest på ande siden av byen, og det er lit dumt. Takk fot oppmerksomhet, hoper på et positivt svar.
P.S Beklager for dårlig Norsk, jeg gjør mit beste Smiley
Hei. Jeg løfter for Oslo SK og bor på Bekkestua. Trener en del på Toppidrettssenteret og Vulkanhallen (til tider). Veldig lett og raskt og komme seg dit enten med kollektiv eller bil. Send en PM hvis du vil henge med en dag.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!