Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 362839 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1920 : 23. april 2009, 08:59 »
1 times kardio i dag tidlig.

Rygg i kveld
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1921 : 23. april 2009, 11:32 »
1 times kardio i dag tidlig.

HAHA - største løgnen hittil! Sjekka loggboka til Lill og der stod det bare: sitat "Jeg og TC startet som vanlig dagen med morgenkardio  - når han endelig fikk håret til å ligge slik som han ville ha det og vi kunne starte "treninga" var kardio-økta nok en gang ferdig på 3 minutter. Etter dette var det bare å hoppe i dusjen og gjøre seg klar for jobb" sitat slutt.

 Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #1922 : 23. april 2009, 11:35 »
rofl

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #1923 : 23. april 2009, 11:41 »
1 times "kardio" i dag tidlig.

på Rygg i kveld

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1924 : 23. april 2009, 12:36 »
HAHA - største løgnen hittil! Sjekka loggboka til Lill og der stod det bare: sitat "Jeg og TC startet som vanlig dagen med morgenkardio  - når han endelig fikk håret til å ligge slik som han ville ha det og vi kunne starte "treninga" var kardio-økta nok en gang ferdig på 3 minutter. Etter dette var det bare å hoppe i dusjen og gjøre seg klar for jobb" sitat slutt.

 Grin

Burn, baby burn! Ha ha. Til å være østkantgutt er du overraskende velformulerende - selv om du har en lei tendens med å støtte deg på syltynne øst-asiatere hver gang kritikken er nær. Skulle tro du innarbeidet deg et norskspråk preget av pakistansk slang.

Du skal vite at håret ikke tar lengst tid om morgenen. Det skal jo faktisk kun en vei, og det går lett med en kam eller en rettetang. Det er den forbannede kaffe mocha-macchiatoen jeg må lage hver morgen. DAMN den melkeskummingen tar tid.. Grin

Og Egil - personlig ligger jeg gjerne på rygg om kveldene, og dette kan bekreftes av Lill. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Thor, made by Crom
« #1925 : 23. april 2009, 17:09 »
HAHA - største løgnen hittil! Sjekka loggboka til Lill og der stod det bare: sitat "Jeg og TC startet som vanlig dagen med morgenkardio  - når han endelig fikk håret til å ligge slik som han ville ha det og vi kunne starte "treninga" var kardio-økta nok en gang ferdig på 3 minutter. Etter dette var det bare å hoppe i dusjen og gjøre seg klar for jobb" sitat slutt.

 Grin

 rofl hoho Apaco! Du fikk meg til å sjekke loggen min nå Smiley
Ellers ingen kommentar..

Burn, baby burn! Ha ha. Til å være østkantgutt er du overraskende velformulerende - selv om du har en lei tendens med å støtte deg på syltynne øst-asiatere hver gang kritikken er nær. Skulle tro du innarbeidet deg et norskspråk preget av pakistansk slang.



Du skal vite at håret ikke tar lengst tid om morgenen. Det skal jo faktisk kun en vei, og det går lett med en kam eller en rettetang. Det er den forbannede kaffe mocha-macchiatoen jeg må lage hver morgen. DAMN den melkeskummingen tar tid.. Grin

Og Egil - personlig ligger jeg gjerne på rygg om kveldene, og dette kan bekreftes av Lill. Smiley

 Kiss  Grin

-------

Men FAKTISK gikk VI morgenkardio Oslo sentrum rundt i dag.
Varg: du glemte å skrive at jeg også gikk kardio, nå som min loggbok ligger i dvale, kunne du inkludere meg her også. Så vet folket at jeg også trimmer litt  Grin






Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1926 : 23. april 2009, 18:37 »
Men FAKTISK gikk VI morgenkardio Oslo sentrum rundt i dag.
Varg: du glemte å skrive at jeg også gikk kardio, nå som min loggbok ligger i dvale, kunne du inkludere meg her også. Så vet folket at jeg også trimmer litt  Grin

Will do, special one... Smiley

Tsk tsk tsk Vargen.... det kaller jeg latskap Cheesy

Pøh, hvem har sagt at jeg slapper av på rygg?

Dessuten krever det full flex av hver latissimus dorsi og holde meg stabil på rygg, da mine gigantiske longissimus' forsøker å tippe meg over ende.. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1927 : 23. april 2009, 18:39 »
Rygg, bakside skuldre og nakke i dag.

Nedtrekk bredt grep, nedtrekk smalt grep, T-bar, sittende roing med smalt, medium og bredt grep.
2 tunge sett på alle øvelser.

Diverse øvelser for skuldre, og shrugs for nakke.

Kos.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1928 : 23. april 2009, 19:57 »
kjenner til det problemet Wink jeg er forøverig så kjørt i bena etter treningsøkten i går at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ...

De sier du skal gå inn i deg selv. Da foreslår jeg at du tar en tur innom beina, og ber de skjerpe seg.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1929 : 25. april 2009, 09:30 »
Når du snakker om å karbe opp hver fjerde dag, tenker du da på ris og potet eller pannekake og pølser? Nå er jeg selv så langt nede at jeg lurer på å legge inn en karbdag eller spisedag eller to i uka

Hver lørdag spiser jeg hva jeg vil etter ca klokken 6. Det blir jo det en tradisjonelt forbinder med "spisedag". Onsdagene blir oppkarbingsdager, der jeg vil holde kalorinivået anstendig, men kutte litt ned på proteiner og mye på fett, og erstatte disse kaloriene med enkle karbohydratkilder. (Ris, potet, frukt, loff)

Jeg vet dette kommer til å slå ut svært kraftig på energinivået onsdagen, men what the hell. Trener ikke hardt denne dagen uansett. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #1930 : 25. april 2009, 10:37 »
Hver lørdag spiser jeg hva jeg vil etter ca klokken 6. Det blir jo det en tradisjonelt forbinder med "spisedag". Onsdagene blir oppkarbingsdager, der jeg vil holde kalorinivået anstendig, men kutte litt ned på proteiner og mye på fett, og erstatte disse kaloriene med enkle karbohydratkilder. (Ris, potet, frukt, loff)

Jeg vet dette kommer til å slå ut svært kraftig på energinivået onsdagen, men what the hell. Trener ikke hardt denne dagen uansett. Smiley

jasså, du er startet på diett allerede altså??? si meg, skal vargen stille i år eller?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1931 : 25. april 2009, 11:38 »
jasså, du er startet på diett allerede altså??? si meg, skal vargen stille i år eller?

Ha ha. Jeg tror jeg er på en evig diett jeg Daniel... Om jeg skal stille vites ikke, men for at ikke jeg skal bli super-stutttjukk, så må jeg spise rent og holde kaloriene på et akseptabelt nivå. Har ikke akkurat problemer med å legge på meg for å si det slik. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1932 : 25. april 2009, 16:53 »
Bein i dag med Loco el capitan.

Benspark
Opp til 12 reps med magasinet + 20 kilo. Lett og greit

Supersquat
Opp til 400 kilo, 20 reps. Helt greit.

Supersquat feil vei
3 sett

Lårcurl liggende
2 sett med magasinet

Lårcurl sittende
2 sett med magasinet

Litt legger.

Fin gjennomgang.

------------------------------

Digresjon.

Når jeg satt på bussen hjem, overhørte jeg 3 av mine yngre brødre fra St.Hanshaugen snakke om to karer som gikk utenfor bussen, som de mente var store og trente. Mine yngre brødre mente at grunnen til at "man" ikke trente rygg, var fordi når man skulle gi jenter en klem - hvor jentene må omfavne guttene og dermed ta hendene sine på guttenes rygg, ville ryggen være så klumpete at jenter syntes det var ekkelt. Smiley De nikket annerkjennende til hverandre, og konkluderte med at det var derfor disse mennene utenfor gikk litt fremoverlent, uten spor av ryggmuskler.

Derfor - NO MORE T-BAR FOR EVERYONE!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1933 : 25. april 2009, 17:01 »
Ha ha. Nei, "supersquat" er vel kun et lokalt begrep.

"Reversed Hack Squat", er vel den korrekte betegnelsen.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1934 : 25. april 2009, 17:04 »
Når jeg satt på bussen hjem, overhørte jeg 3 av mine yngre brødre fra St.Hanshaugen snakke om to karer som gikk utenfor bussen, som de mente var store og trente. Mine yngre brødre mente at grunnen til at "man" ikke trente rygg, var fordi når man skulle gi jenter en klem - hvor jentene må omfavne guttene og dermed ta hendene sine på guttenes rygg, ville ryggen være så klumpete at jenter syntes det var ekkelt. Smiley De nikket annerkjennende til hverandre, og konkluderte med at det var derfor disse mennene utenfor gikk litt fremoverlent, uten spor av ryggmuskler.

Derfor - NO MORE T-BAR FOR EVERYONE!

Hehe - fantastisk!

Pakistanerne på Stovner tror jeg ikke vet hva rygg er, men de er veldig opptatt av å få vinger - så tror den teorien der må være et vestkantfenomen!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!