Skrevet av Emne: Amerikansk Fotball  (Lest 10796 ganger)

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: Amerikansk Fotball
« #60 : 05. mai 2009, 21:14 »
Ja, og det setter gjerne ting litt i perspektiv. Dette er som Ronald kommenterte gutter fra 18-23, og dette er mest sannsynligvis ikke de helt største talentene heller. Så, sier vel sitt om hva som skal til for å nå helt opp både på collegenivå og for å komme seg til NFL.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Amerikansk Fotball
« #61 : 05. mai 2009, 23:03 »
Har sett en del filmer fra reppingen fra reppekonken dies. Og skal love deg at det er så sprettent du får det.
Tar du 150 i benk raw, med touch and go så vil eg tro at du får med litt trening opp 30-40 reps på 100, med dies stil selfølgelig.

Utlogget RonaldMcDonald

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Amerikansk Fotball
« #62 : 06. mai 2009, 02:25 »
Har sett en del filmer fra reppingen fra reppekonken dies. Og skal love deg at det er så sprettent du får det.
Tar du 150 i benk raw, med touch and go så vil eg tro at du får med litt trening opp 30-40 reps på 100, med dies stil selfølgelig.

En venn av meg som spiller college fotball i Cali maxer rundt 150, men han tar bare 225 rundt 20 ganger
En Big Mac inneholder 27 g proteiner

Treningslogg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84910.0

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Amerikansk Fotball
« #63 : 06. mai 2009, 07:41 »
En venn av meg som spiller college fotball i Cali maxer rundt 150, men han tar bare 225 rundt 20 ganger

Det er da ikkje langt unna. Med litt trening så er han innenfor der eg trur man lett kan være.

Utlogget Bondeknøl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Sv: Amerikansk Fotball
« #64 : 06. mai 2009, 09:34 »
hvorfor skal en ikke ha sjangs på denne karen? greit han er rask, men vil ikke påstå 125kg er så ekstremt på 196cm Smiley  spesielt viss en tar 500 i mark så bør ikke denne karen by på store problemer Wink
han har også mindre kasse enn meg Tongue

Jonah Lomu er den spelaren som har scora mest try's i rugby-VM, ta eit søk på youtube og sjekk om du finn så mange taklingar der kun ein person klarar å stoppe han:)

http://www.youtube.com/watch?v=KYt1TOSni4E#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=yvR8CsGcwyQ#noexternalembed

Må vel kanskej ha spela rugby for å sjå kor bra det faktisk er Smiley
Du er ikkje feit før du har plass til eit eple i navlen

Utlogget RonaldMcDonald

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Amerikansk Fotball
« #65 : 06. mai 2009, 15:21 »
Konklusjon: Alle er enige om at amerikansk fotball er mye hardere enn rugby og at sporten har de sykeste atletene.
En Big Mac inneholder 27 g proteiner

Treningslogg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84910.0

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Amerikansk Fotball
« #66 : 06. mai 2009, 17:59 »
Konklusjon: Alle er enige om at amerikansk fotball er mye hardere enn rugby og at sporten har de sykeste atletene.

Amerikans football har vel de sterkeste atletene, men vil ikke si det er en hardere sport enn rugby fordet.

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Amerikansk Fotball
« #67 : 06. mai 2009, 20:10 »
Jonah Lomu er den spelaren som har scora mest try's i rugby-VM, ta eit søk på youtube og sjekk om du finn så mange taklingar der kun ein person klarar å stoppe han:)

http://www.youtube.com/watch?v=KYt1TOSni4E#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=yvR8CsGcwyQ#noexternalembed

Må vel kanskej ha spela rugby for å sjå kor bra det faktisk er Smiley
meget imponert over denne spilleren, er nok ikke mange rugbyspillere som tar han i en takling. men siden du sa det ikke hjelper å ta 500 i mark viss du treffer han, så svarte jeg på det. en som hadde dratt 500 i mark hadde nok fyrt ned denne karen Wink ikke at jeg vet om noen som drar 500, men viss det hadde vært en råtass som hadde gjort det , så hadde nok ikke denne rugbyspilleren hatt så gode odds. Smiley med mindre han karen med 500 i mark hadde vært så feit at han ikke konne gå Wink

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Amerikansk Fotball
« #68 : 06. mai 2009, 22:04 »
Er jo ikke mark som avgjør hvor bra man er til å tackle bare da ;p Handler jo jævla mye om teknikk og hvor bra du er til å sikte inn, pluss hvor rask tilløpet ditt er. Seff må du jo ha power til å knocke noen ned også da, men uansett hvor stor du er hvis det kommer en fyr i full sprintfart og tackler lavt som faen og får hekta deg så vil du i de fleste tilfeller bli slengt ned på bakken.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Amerikansk Fotball
« #69 : 06. mai 2009, 22:07 »
Vekt og fart spiller størst rolle i en takling. Etter det kommer styrke, teknikk m.m.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Amerikansk Fotball
« #70 : 06. mai 2009, 22:18 »
Jeg ville puttet teknikk først, er utrolig hvor mye mer en med litt skills kan gjøre mot noen når han tackler. Forutsetter jo selvfølgelig at personen er ihvertfall jevnstor med de andre på banen.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Amerikansk Fotball
« #71 : 06. mai 2009, 22:20 »
Når folk er jevnstor er det selvfølgelig andre ting som spiller større rolle enn vekt ja. Men fart betyr fremdeles like mye, mer enn teknikk. ;>
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Amerikansk Fotball
« #72 : 06. mai 2009, 22:25 »
Ville jeg ikke si ass, hvis det kommer en fyr i full fart med dårlig teknikk, dvs han vet ikke hvor han skal tackle deg, går ikke lavt nok, tar ikke tak i deg før han tackler osv, så er dte ikke så vanskelig å få dytta han vekk eller tatt en move til siden når han kommer. Har jævla mye å si hvor momentet kommer fra, har sett folk som knocker ned running backs med bare litt tilløp, med å gå lavt som faen og få tak og sette all vekta si i han eksplosivt å fort. Mens det finnes mange tilfeller der folk med dårlig teknikk går for å knocke ned en receiver i fart ell no, så kommer han nærme men greier ikke gå lavt i tacklen slik at receieveren kommer unna.

Utlogget RonaldMcDonald

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Amerikansk Fotball
« #73 : 06. mai 2009, 23:03 »
Når folk er jevnstor er det selvfølgelig andre ting som spiller større rolle enn vekt ja. Men fart betyr fremdeles like mye, mer enn teknikk. ;>

Hvis du treffer feil kan du dø da.. Eller bli lam.. Så jeg vil si at teknikk er det viktigste av alt. Hvem som helst kan få hvem som helst i bakken hvis de treffer riktig.
En Big Mac inneholder 27 g proteiner

Treningslogg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84910.0

Utlogget guy franklin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Amerikansk Fotball
« #74 : 06. mai 2009, 23:13 »
folk som blir lamme blir jo ikke akurat av det av lite fart og styrke men feil hodestilling (teknink)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!