Skrevet av Emne: Kosttilskudd fra USA  (Lest 4383 ganger)

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Kosttilskudd fra USA
« : 09. november 2009, 03:17 »
Jeg lurer på om det er noe som helst måte å få kosttilskudd fra USA til Norge på, koste hva det vill koste.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #1 : 09. november 2009, 03:42 »
Spørsmålet er om du VIL ha kosttilskudd fra USA, skal lite til for at det er litt greier der oppi du ikke vil ha i deg Wink

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Kosttilskudd fra USA
« #2 : 09. november 2009, 11:17 »
Jeg lurer på om det er noe som helst måte å få kosttilskudd fra USA til Norge på, koste hva det vill koste.

Diplomatpost
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Kosttilskudd fra USA
« #3 : 09. november 2009, 12:02 »
Kommer litt an på hva du ønsker fra USA da. Vi har jo produkter fra All American EFX som er garantert dopingfrie med BUCHI-test, samme som f.eks. WADA bruker.

Husk at regelverket i USA er en del mer liberalt enn her hjemme og dermed er det mange produkter som ikke er lov til å selge her i Norge. Ofte til fordel for deg som kunde, da det er mange produkter med fancy logo og reklame som lover i bøtter og spann uten å ineholde på langt nær det de skal inneholde, eller motsatt som "Boyscout" skriver at det inneholder for mye...

Soje

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #4 : 09. november 2009, 15:17 »
Kommer litt an på hva du ønsker fra USA da. Vi har jo produkter fra All American EFX som er garantert dopingfrie med BUCHI-test, samme som f.eks. WADA bruker.

Husk at regelverket i USA er en del mer liberalt enn her hjemme og dermed er det mange produkter som ikke er lov til å selge her i Norge. Ofte til fordel for deg som kunde, da det er mange produkter med fancy logo og reklame som lover i bøtter og spann uten å ineholde på langt nær det de skal inneholde, eller motsatt som "Boyscout" skriver at det inneholder for mye...

Soje
Tingen er at man får ikke tak i noe kostilskudd i Norge. Jeg er stor fan av BCAA og Glutamin produkter, bruker ON bcca og glutamin pulver som er noe jeg bruker hele tiden til alt. Scivation xtend bruker jeg under treninger, cardio dager, og treninger der det forbrennes muskler.
Det er fint å ha C-vitamin i riktig dose isteden for å alltid måtte dobble dosene i Norge, det samme gjelder multivitaminer.
Noe ingen bruker er kostilskudd for leddene, Glucosamin, Chondroitin, og MSM, dette har faktisk hjulpet meg enormt, dette burde stått like høyt oppe som sunne fettsyrer og multivitaminer.

Det er mye feil propaganda her i Norge blant utøvere som er amatører når det gjelder trening og kostilskudd, kostilskudd er en fantastisk ting når man bruker det riktig og stacker det riktig med dieten. 98% av alle kropper dere ser på nettet er byggd opp ved hjelp av Steroider ikke bare mat.




Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #5 : 09. november 2009, 15:21 »
.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #6 : 09. november 2009, 15:30 »
Og selvfølgelig det er kjempe billig og bestille fra USA! Alt i USA er billig! Det er alltid et problem for meg i Norge, treningen min blir dårligere og jeg har alltid problemer når det gjelder kosttilskudd her i Norge, de har rett og slett ikke noe utvalg av noe. Hva gjør man ikke for familie.

Hva med å spise mer mat?
Smiley

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #7 : 09. november 2009, 15:44 »
.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #8 : 09. november 2009, 15:48 »
Så du vokser fortere med kosttilskudd, mener du?
Smiley

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #9 : 09. november 2009, 17:10 »
.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #10 : 09. november 2009, 19:45 »
Er stort sett fenomenalt mye enklere å få inn slike varer fra innenfor EU. Da kan du bestille inntil 3 måneders forbruk (dvs. 90 doser i praksis) av nesten hva som helst. F.eks. fra www.discountsupplements.co.uk, www.bulkpowders.co.uk og  www.cheapuksupplements.com.

Ellers er jeg en stor fan av å bestille varer fra svenske nettbutikker, og få disse sendt som poste restante til nærmeste postens servicesenter over grensen. Da er det bare å kjøre over grensen og plukke opp en 10 kilo billig kjøtt samt C vitaminer osv. i samme slengen. Her er f.eks. www.mmsports.se og www.muscleshop.nu noen alternativer.

Men å bestille fra USA er vanskelig. Der er tollerene så fenomenalt skeptiske nesten med en gang. Spesielt hvis du bestiller fra bb.com, da kan du nesten bare glemme det ut fra det jeg har blitt fortalt.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #11 : 09. november 2009, 20:29 »
Er stort sett fenomenalt mye enklere å få inn slike varer fra innenfor EU. Da kan du bestille inntil 3 måneders forbruk (dvs. 90 doser i praksis) av nesten hva som helst. F.eks. fra www.discountsupplements.co.uk, www.bulkpowders.co.uk og  www.cheapuksupplements.com.

Ellers er jeg en stor fan av å bestille varer fra svenske nettbutikker, og få disse sendt som poste restante til nærmeste postens servicesenter over grensen. Da er det bare å kjøre over grensen og plukke opp en 10 kilo billig kjøtt samt C vitaminer osv. i samme slengen. Her er f.eks. www.mmsports.se og www.muscleshop.nu noen alternativer.

Men å bestille fra USA er vanskelig. Der er tollerene så fenomenalt skeptiske nesten med en gang. Spesielt hvis du bestiller fra bb.com, da kan du nesten bare glemme det ut fra det jeg har blitt fortalt.

Går det ikke an å bestille post restante fra USA til Sverige? Der vil ikke ting bli stanset i tollen vel?
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #12 : 09. november 2009, 20:56 »
Går det ikke an å bestille post restante fra USA til Sverige? Der vil ikke ting bli stanset i tollen vel?

Dette har jeg også lurt på, er det noen der ute som har peiling?
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Kosttilskudd fra USA
« #13 : 09. november 2009, 22:39 »
Går det ikke an å bestille post restante fra USA til Sverige? Der vil ikke ting bli stanset i tollen vel?
Dette har jeg også lurt på, er det noen der ute som har peiling?
Lurer på det samme

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Kosttilskudd fra USA
« #14 : 09. november 2009, 23:01 »
da er det vel EU reglene som trår inn, hvordan de er vet jeg ikke, ring tullen i sverige. som jeg skrev over er eneste muligheten som jeg vet om å få inn kosttilskudd på fra usa via diplomatpost, det fungerer også veldig bra, og du betaler kun innenlands frakt f.eks.

bakdelen er at du må ha tilgang, eller kjenne noen som har tilgang til en postboks på den amerikanske ambassaden Smiley
du ser ut som en piss i trynet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!