Skrevet av Emne: 10 liter melk i løpet av en periode på sju timer - er det mulig?  (Lest 10288 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Men du kommer jo garantert til å vokse dah!!1 Tenk deg alt proteinet!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Men du kommer jo garantert til å vokse dah!!1 Tenk deg alt proteinet!

Jepp. Det sier seg selv at 10 l melk =Megabikepps!!1!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Men du kommer jo garantert til å vokse dah!!1 Tenk deg alt proteinet!

Kanke ble større jeg daaa.!

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Gjorde ikke Jackassgutta det?

En am.gallon (cirka 3,5 liter er det ikke?) på en time eller no? De spydde som griser så vidt jeg vet. Det kommer du nok også til å gjøre -selvom de drakk ganske mye mer innenfor den tidsrammen satt.

Blir sikkert en sånn herlig melkeklump du spyr opp, som ligner fiskepudding. Husker en bekjent av meg spydde opp no sånt engang etter å ha bælma melk når han var fyllesyk. Usj.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Det blir nok endel kalsium som flyter rundt i blodet ditt etterhvert, og det er jo ikke helt bra. Du kommer nok til å spy og ha diare om ikke bare denne dagen du gjør dette, men også dagen etterpå kan jeg tenke meg. Rett og slett hung over på melk.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

dodraugen2k

  • Gjest
Onkelen til en klovn i klassen min har klart å få i seg nesten ti liter te (med andre ord nesten bare vann) i løpet av en eneste time, så man skulle jo tro at dette er rimelig ufarlig i så måte.

Om ikke en historie om en bekjents onkel skal kunne sette spikern i kista for denne myten om at for mye væske er farlig, så kan ingen verdens ting gjøre dette. Forskning og fakta? Hah. Jeg ser deg og høyner med personlige erfaringer av en bekjent av en bekjent.

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Hva med de som drikker 3-4 liter hver dag? Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Hva med de som drikker 3-4 liter hver dag? Tongue
eeh hæ?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Glem det  Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Om ikke en historie om en bekjents onkel skal kunne sette spikern i kista for denne myten om at for mye væske er farlig, så kan ingen verdens ting gjøre dette. Forskning og fakta? Hah. Jeg ser deg og høyner med personlige erfaringer av en bekjent av en bekjent.

Det fantes en rekord i Guiness rekordbok som gikk ut på å drikke mest te på en time eller noe lignende. Denne ble fjernet fordi det er en uforsvarlig ting å begi seg ut på. Rekordholder i en periode var slektningen til klassekameraten, med rekorden som jeg mener var på 9,6 liter.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

dodraugen2k

  • Gjest
Denne ble fjernet fordi det er en uforsvarlig ting å begi seg ut på.

Og her bør varsellampene begynne å blinke. Det er riktignok stor forskjell på å få i seg så mye på 1 time og 10 timer, men at sistnevnte bør være helt smertefritt fordi noen har overlevd førstnevnte blir det ganske fjernt å hevde.

For å ta et eksempel hvor det ikke gikk fullt så bra: 28 år gamle Jennifer Strange døde i en "Hold Your Wee for a Wii"-konkurranse, og da hadde hun drukket _langt_ mindre enn ti liter (og dette på en lengre periode enn den timen denne onkelen skal ha klart det på).

Ut av genuin interesse: har du noe navn på onkelen, sånn at jeg kan google litt? Jeg har alltid hørt at nyrene kan håndtere omtrent halvannen liter vann i timen, og dersom man er oppe i over seks ganger denne mengden har jeg problemer med å forstå hvordan dette kan ha vært mulig, spesielt uten alvorlige konsekvenser.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Selvsagt finnes det flere eksempler på folk som har dødd av LANGT mindre enn 10 liter på en time. Selvsagt er det ikke bra å gjøre slikt.

Jeg har ikke noe navn for hånd, men jeg er litt interessert selv så skal se hva jeg kan finne ut neste gang jeg treffer nevøen Wink

For øvrig har jeg drukket over 1,5 liter vann på en time opp til flere ganger uten problemer. Oftest i forbindelse med fysisk aktivitet.

dodraugen2k

  • Gjest
For øvrig har jeg drukket over 1,5 liter vann på en time opp til flere ganger uten problemer. Oftest i forbindelse med fysisk aktivitet.

Samme her. Har ofte drukket over to liter under en time med trening (selv om dette er unødvendig mye) uten å ta skade av det. Men 10 liter? Uansett, fint om du sier ifra når du finner ut mer om denne tidligere rekordholderen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!