Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 88979 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #525 : 21. oktober 2005, 16:17 »
Mulig jeg tar feil, men det er mitt inntrykk. 
Vet at det er en gjengs oppfatning blant oslofolk at alle andre er fordomsfulle og møkkete bønder, men det er ikke alltid dette stemmer. Grin

Det kan nok stemme. Jeg vokste opp på Toten, og hadde bønder og jorder på alle kanter. Jeg bodde der fra jeg var ca 4 år og fram til jeg ble 19. Så flyttet jeg til Molde og bodde der i tre år, deretter til USA i to år, så til Gjøvik ett år, og så til Oslo hvor jeg har bodd de siste 11 årene. Det var først etter et par år i Oslo at jeg innså at jeg i nesten 19 år hadde vært en møkkete bonde. Jeg kan ikke fatte at jeg var så naiv.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #526 : 21. oktober 2005, 16:53 »
Jeg for min del mener det finnes bra folk overalt. Dette forumet er egentlig et ypperlig eksempel på at folk fra hele landet, uavhengig av bakgrunn, kan komme fint overens. Hvorvidt vi i det virkelige liv hadde vært like fordomsfrie, er en annen sak, men her, i ly av internettets anonymitet, er vi alle like.

*Nynner 'Barn av Regnbuen'*

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #527 : 21. oktober 2005, 17:02 »
Jeg for min del mener det finnes bra folk overalt. Dette forumet er egentlig et ypperlig eksempel på at folk fra hele landet, uavhengig av bakgrunn, kan komme fint overens. Hvorvidt vi i det virkelige liv hadde vært like fordomsfrie, er en annen sak, men her, i ly av internettets anonymitet, er vi alle like.

*Nynner 'Barn av Regnbuen'*

Hæ? Folk fra hele landet? Kødder du? Bortsett fra et par avvikere fra Jan Mayen,  Svalbard, Røros og Kristiansund så har jeg alltid trodd at de jeg diskuterer med på forumet bor i Oslo? Hva har de her å gjøre? Tror de at de kan surfe på webserverne her i Oslo sånn helt uten videre? Kan de ikke surfe tilbake til der de kommer fra?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #528 : 21. oktober 2005, 17:02 »
tror de FLESTE av de faktisk ikke er fra Oslo i det hele tatt jeg da....

Jeg kjenner flere. Smiley



Norge er i det hele tatt et misunnelig land.

Jepp !! Der traff du spikeren på hodet.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #529 : 22. oktober 2005, 16:23 »
jeg mener at vestkantfolk ikke kan for at de virker så sossete og krekslige i oppførselen.det er foreldrene sine feil som sørger for at de får alt de peker på.mange vestkantfolk vet ikke bedre.når foreldrene kun tenker på bling bling hele tiden,så blir ungene helt like.men den gjennomsnittslige urbane nordmann er ikke et hakk bedre,som ser ned på en bonde pga at han bestandig er skitten.jeg vet ikke hva som er best av en konstant skitten bonde eller en sossete kaffelattedrikkende vestkantsoss,men jeg vet hvem som provoserer meg mest hehe.

Fan prater du om? Feil? Er det feil å gå godt kledd, og ta seg/se bra bra ut?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #530 : 22. oktober 2005, 16:46 »
jeg mener at vestkantfolk ikke kan for at de virker så sossete og krekslige i oppførselen.det er foreldrene sine feil som sørger for at de får alt de peker på.mange vestkantfolk vet ikke bedre.når foreldrene kun tenker på bling bling hele tiden,så blir ungene helt like.men den gjennomsnittslige urbane nordmann er ikke et hakk bedre,som ser ned på en bonde pga at han bestandig er skitten.jeg vet ikke hva som er best av en konstant skitten bonde eller en sossete kaffelattedrikkende vestkantsoss,men jeg vet hvem som provoserer meg mest hehe.

Aldri vært på vestkanten, har vi?

Utlogget Klein

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • Hi Ha Ho- Jeg er lekker
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #531 : 22. oktober 2005, 17:06 »
Westside 4 ever

BlængBlæng cash i flæng Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #532 : 22. oktober 2005, 22:37 »
Westside 4 ever

BlængBlæng cash i flæng Wink

WESTSIIIIIIDE!!!!
http://www.westside-barbell.com/

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #533 : 25. oktober 2005, 15:25 »
Dæven at jeg ikke har fått deltat på denne debatten tidligere. Ville hatt det så morro, men det er ikke til å legge skjuld på - gutter/menn som er opptatt av utseende på Oslo vest drar flere damer (forusetter at personligheten er lik).

Btw, tror mange av dere ville fått skjokk om dere opplevde utestedet Neon og Odeon  Grin
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #534 : 25. oktober 2005, 16:14 »
Leave this post alone, u here me??
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #535 : 25. oktober 2005, 17:47 »


Jeg har ikke påstått at folk fra oslo vest er fordomsfrie. men jeg har ihvertfall aldri hørt at noen fra Oslo Vest har slengt med leppa ang folk på andre deler av byen. Tror faktisk de DRITER i hva andre kler seg i.

Dette må være et av tidenes gullkorn her på forumet; dersom det var seriøst ment. 

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #536 : 25. oktober 2005, 17:55 »
Dæven at jeg ikke har fått deltat på denne debatten tidligere. Ville hatt det så morro, men det er ikke til å legge skjuld på - gutter/menn som er opptatt av utseende på Oslo vest drar flere damer (forusetter at personligheten er lik).

Btw, tror mange av dere ville fått skjokk om dere opplevde utestedet Neon og Odeon  Grin

Hehe, merker meg at "å være opptatt av utseendet" stort sett er ensbetydende med "er opptatt av å se mest mulig feminin ut".

Gledelig nok virker det som om det er mange her på forumet som  representerer en motkulturell bevegelse mot denne metroseksualiseringen.  Den norske nasjonen er i i betydelig grad bygget på slike sentrum/periferikonflikter Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #537 : 25. oktober 2005, 18:41 »
Den norske nasjonen er i i betydelig grad bygget på slike sentrum/periferikonflikter Smiley

Ligger i folkesjela av en eller annen grunn det. Men mener du at dette er særegent for Norge ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #538 : 25. oktober 2005, 19:05 »
Ligger i folkesjela av en eller annen grunn det. Men mener du at dette er særegent for Norge ?

kanskje ikke særegent for Norge i seg selv, men det har preget politikken og utviklingen av den norske "kultur" i større grad enn andre steder.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #539 : 25. oktober 2005, 19:15 »
kanskje ikke særegent for Norge i seg selv, men det har preget politikken og utviklingen av den norske "kultur" i større grad enn andre steder.


Du har helt sikkert rett i det - misunnelsen er jo en kraftig epedimi som har lagt sin klamme hånd over dette landet til evig tid. Er jo bare å se på skattesystemet det. Er jo nesten slik at det ikke er skapt for å få inn inntekter, men for å utjevne forskjeller... hvor er logikken i det liksom ?? Blir litt som at man ikke er opptatt av hvor stor kaka faktisk er, bare at den er RIKTIG oppskjært...

Ja ja ja.... All honør til Polen sier jeg bare. : )
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!