Skrevet av Emne: Min sjalusi, et spørsmål  (Lest 23921 ganger)

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #60 : 02. desember 2007, 19:33 »
Men til jentene som svarer i tråden her, er det ikke litt rart at så mange av guttene er såpass enige med meg at det er litt spekulativt?
Særlig med tanke på at sikkert flere av gutta her HAR vært i militæret og kanskje vet litt om hvordan det er Wink

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #61 : 02. desember 2007, 19:41 »
wtf? er det blitt lov med dame besøk på kasernene nå?? Da er det ihvertfall ikke noe synd på de grønnkledde jyplingene.. Det var andre tider da jeg var inne, da måtte vi ty til kreative løsninger, som f.eks lunka potetmos på termos eller skjære kryss i fiskepuddingen.. those were the days.. Grin
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #62 : 02. desember 2007, 20:02 »
Undertegnede har faktisk sett en film som omhandlet kvinnelig besøk på en militær kaserne. Den aktuelle kvinnen utviste en atferd som man på ingen måte kan unngå å kalle frigjort. Hennes påkledning var særdeles begrenset - kun undertøy og sko med forlengede hæler. De mannlige soldatene derimot, utviste manglende respekt for militær kodeks, da de hadde latt være å ta av seg beret innendørs. Det må også nevnes at seksuelle vulgæruttrykk dominerte dialogen. De omtalte soldatene var imidlertid spreke, utholdende og motiverte. Kvinnen viste seg å være meget smidig i samkvem med disse soldatene. Tittelen på filmen husker jeg dog ikke.

Utlogget Tannfeen

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #63 : 02. desember 2007, 20:51 »
Undertegnede har faktisk sett en film som omhandlet kvinnelig besøk på en militær kaserne. Den aktuelle kvinnen utviste en atferd som man på ingen måte kan unngå å kalle frigjort. Hennes påkledning var særdeles begrenset - kun undertøy og sko med forlengede hæler. De mannlige soldatene derimot, utviste manglende respekt for militær kodeks, da de hadde latt være å ta av seg beret innendørs. Det må også nevnes at seksuelle vulgæruttrykk dominerte dialogen. De omtalte soldatene var imidlertid spreke, utholdende og motiverte. Kvinnen viste seg å være meget smidig i samkvem med disse soldatene. Tittelen på filmen husker jeg dog ikke.
Shaving Ryans Privates?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #64 : 02. desember 2007, 20:54 »
G. I. Jenna?

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #65 : 02. desember 2007, 20:59 »
amo, du sier jo selv at du ikke har tillit til dama di, hvorfor er dere sammen da a?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #66 : 02. desember 2007, 21:06 »
Men til jentene som svarer i tråden her, er det ikke litt rart at så mange av guttene er såpass enige med meg at det er litt spekulativt?
Særlig med tanke på at sikkert flere av gutta her HAR vært i militæret og kanskje vet litt om hvordan det er Wink

Jeg gjentar det jeg sa tidlig. La henne dra. Finner hun på "noe tull" så er ikke det ditt tap. Det er ingen grunn til å gjøre ting verre enn det er.

For meg virker det som om du tviholder på noe du egentlig vet du kommer til å miste alikevel - og da er det ikke liv laga i lengden. Sikkert surt, men sånn er det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #67 : 02. desember 2007, 21:10 »
Nå har jeg ikke akkurat ment å si at jeg ikke har noe tillit til henne, mitt problem bunner ut i min egen usikkerhet. Ikke usikkerhet om henne, jeg bare er sånn, usikker om det meste. Jeg tror ikke at jeg noengang ville hatt såpass tillit til ei jente at jeg ville sendt henne avgårde til en militærleir i helga for "å henge litt"... Er det mistillit, eller er det bare å være realistisk og ikke være naiv?

Og det kan virke som hun også etterhvert har tatt til fornuft og innsett at det kanskje er å forvente litt mye av meg, eventuelt kanskje hun har innsett at det virker litt spekulativt...
Men nå vil hun ikke prate om det, så det får jeg neppe vite med det første...

Og hvorfor er vi sammen? Kjærlighet gjør mye rart med folk...

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #68 : 02. desember 2007, 21:13 »
Jeg gjentar det jeg sa tidlig. La henne dra. Finner hun på "noe tull" så er ikke det ditt tap. Det er ingen grunn til å gjøre ting verre enn det er.

For meg virker det som om du tviholder på noe du egentlig vet du kommer til å miste alikevel - og da er det ikke liv laga i lengden. Sikkert surt, men sånn er det.

Greia er, som jeg sa, at jeg aldri ville funnet ut om det uansett. Tror du ho kommer rett hjem og sier "Oi, jeg kom ut for å få litt kuk i meg inatt jeg.. sorry a"... Neppe, og jeg kan ikke engang forestille meg hvor kvalm og forbanna jeg hadde blitt om jeg en dag fant ut at jeg hadde blitt løyet til i en periode om det OG i tillegg kanskje hadde hatt meg med henne med en annen manns væske i musa hennes.. DET er mitt værste mareritt. Tenk å finne ut av det ved at man plutselig ut av ingensteds får en kjønnssykdom og konfronterer henne med det?! bleh Sad

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #69 : 02. desember 2007, 22:51 »
Greia er, som jeg sa, at jeg aldri ville funnet ut om det uansett. Tror du ho kommer rett hjem og sier "Oi, jeg kom ut for å få litt kuk i meg inatt jeg.. sorry a"... Neppe, og jeg kan ikke engang forestille meg hvor kvalm og forbanna jeg hadde blitt om jeg en dag fant ut at jeg hadde blitt løyet til i en periode om det OG i tillegg kanskje hadde hatt meg med henne med en annen manns væske i musa hennes.. DET er mitt værste mareritt. Tenk å finne ut av det ved at man plutselig ut av ingensteds får en kjønnssykdom og konfronterer henne med det?! bleh Sad

Det er det mange som har funnet ut. Ikke noe er mere avslørende enn å pisse piggtråd uten å ha vært utro selv..

Nå har jeg ikke akkurat ment å si at jeg ikke har noe tillit til henne, mitt problem bunner ut i min egen usikkerhet. Ikke usikkerhet om henne, jeg bare er sånn, usikker om det meste. Jeg tror ikke at jeg noengang ville hatt såpass tillit til ei jente at jeg ville sendt henne avgårde til en militærleir i helga for "å henge litt"... Er det mistillit, eller er det bare å være realistisk og ikke være naiv?

Og det kan virke som hun også etterhvert har tatt til fornuft og innsett at det kanskje er å forvente litt mye av meg, eventuelt kanskje hun har innsett at det virker litt spekulativt...
Men nå vil hun ikke prate om det, så det får jeg neppe vite med det første...

Og hvorfor er vi sammen? Kjærlighet gjør mye rart med folk...

Hade jeg vært deg hadde jeg flyttet ut og begynt et liv for meg selv. Man kan ikke gå slik hele livet å kun tenke det værste, da er det bedte å være singel. Så om 10 år kanskje du er moden nok til å stole på en dame..Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #70 : 02. desember 2007, 23:04 »


Nsm 2000 så mener jeg hushjelpa di var og danset:)

Helt uten sammenheng med tråden, men jeg mener bestemt på at hun var å danset på Fosens Sterkeste 2005.... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #71 : 02. desember 2007, 23:19 »
wtf? er det blitt lov med dame besøk på kasernene nå?? Da er det ihvertfall ikke noe synd på de grønnkledde jyplingene.. Det var andre tider da jeg var inne, da måtte vi ty til kreative løsninger, som f.eks lunka potetmos på termos eller skjære kryss i fiskepuddingen.. those were the days.. Grin

Gode forslag til norsk versjon av american pie, "Norwegian fishpudding" A love story

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #72 : 02. desember 2007, 23:49 »
Jeg skjønner at dette er et problem. Jeg er også enig at hun tråkker et stykke over streken ved å dra til en militærleir. Hvertfall når hun vet at du ikke liker dette. Jeg er hvertfall helt uenig med nann; det er ikke slik at din sjalusi er hovedproblemet og at hun skal få lov til å gjøre ''som hun vil''. Men i et ''godt'' forhold vil disse tingene gå mer automatisk når man kjenner hverandres grenser og respekterer hverandre. Jeg sier ikke at ditt forhold ikke er godt, det vet jeg ikke nok om. Men at dere ikke har funnet hverandres grenser enda er jo et problem. Med andre ord MÅ det ikke være et problem i alle forhold at dama dra i en militærleir, men det tror jeg faen meg gjelder de fleste.
Gjør hun dette fordi hun er ei ''oppmerksomhetshore'' hadde hvertfall ikke jeg holdt ut lenge.. kan ikke fordra slikt. Enda verre om hun er utro. Du bør altså sette deg ned og vurdere forholdet og finne ut om du virkelig vil være sammen med ei dame som har ''andre verdier'' enn deg. Noen liker damer som turboflørter og herjer, andre liker roligere damer som helt klart kun er interessert i deg.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #73 : 03. desember 2007, 00:30 »
At hun ikke vil si hvorfor hun skulle dit, taler for seg selv. Ikke sikkert ho gikk der for å gå all the way, men for å få oppmerksomheten til så mange, friste og flørte.  Kansje hun lekte med tanken, men det gikk opp forhenne hva egentlig realitetn er, og at hun er sammen med deg. 
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #74 : 03. desember 2007, 00:36 »
Helt uten sammenheng med tråden, men jeg mener bestemt på at hun var å danset på Fosens Sterkeste 2005.... Wink

Det er helt riktig Kikki. Mirjam sa det var 2005.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!