Skrevet av Emne: Trenger hjelp for bygging ang kostholdet mitt og treningen  (Lest 875 ganger)

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Holdt på hardt i 4 måneder nå ser en stor forbedring, trener nå 3 dager med styrke i uka og 3 dager med svømming før jobb. Jobber som håndtverker så er mye gåing på jobb også.
Det jeg lurte på var da at jeg prøver å markere meg nå, vet det er tidlig men er litt ræva på mat så ryker så å si fredag lørdag og søndag på kosthold så tenkte jeg skulle komme meg igang tidligere enn hva andre gjør. Jeg spiser no sånn god dag frukt med no cultura om morgenen, lunsj spiser jeg cottage cheese med lett yogurth, nå har det også blitt ett lite mellom måltid kl 1 fordi jeg sulter ihjel om dagen! middag er ikke no spesielt, alt fra spaghetti og kjøttdeig til fisk. spiser innimellom seinere å da gjerne no frukt eller enda en cottage cheese (veldig glad i det, nam nam) ol. dette er sånn i alle uke dagene. I helga er det bra frokost og lunsh samme som i uke dagene som regel middag blir hva som enn frister (for glad i mat).
Planen er som følger å bli markert til sommeren ikke så stor det for heller bli neste sommer med bulk om vinteren osv. skulle gjerne prøvd å blant annet få helt stram mage denne someren gjerne noen kuler der å.
Så tenker jeg er det nok kardio med bare svømmingen eller må jeg kline til med løping og spinning ol. som jeg forsovet hater? Og spiser jeg for mye/lite tenk på at måle er ikke å bli stor men å bli markert. Bred beinbygging så er ganske bred over skuldra allerede.

Takker for alle svar!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Holdt på hardt i 4 måneder nå ser en stor forbedring, trener nå 3 dager med styrke i uka og 3 dager med svømming før jobb. Jobber som håndtverker så er mye gåing på jobb også.
Det jeg lurte på var da at jeg prøver å markere meg nå, vet det er tidlig men er litt ræva på mat så ryker så å si fredag lørdag og søndag på kosthold så tenkte jeg skulle komme meg igang tidligere enn hva andre gjør. Jeg spiser no sånn god dag frukt med no cultura om morgenen, lunsj spiser jeg cottage cheese med lett yogurth, nå har det også blitt ett lite mellom måltid kl 1 fordi jeg sulter ihjel om dagen! middag er ikke no spesielt, alt fra spaghetti og kjøttdeig til fisk. spiser innimellom seinere å da gjerne no frukt eller enda en cottage cheese (veldig glad i det, nam nam) ol. dette er sånn i alle uke dagene. I helga er det bra frokost og lunsh samme som i uke dagene som regel middag blir hva som enn frister (for glad i mat).
Planen er som følger å bli markert til sommeren ikke så stor det for heller bli neste sommer med bulk om vinteren osv. skulle gjerne prøvd å blant annet få helt stram mage denne someren gjerne noen kuler der å.
Så tenker jeg er det nok kardio med bare svømmingen eller må jeg kline til med løping og spinning ol. som jeg forsovet hater? Og spiser jeg for mye/lite tenk på at måle er ikke å bli stor men å bli markert. Bred beinbygging så er ganske bred over skuldra allerede.

Takker for alle svar!
Bare regn ut hvor mye kalorier du trenger+hvor mye du forbruker så går du på kaloriunderskudd frem til sommeren så vil du naturlig nok gå ned i vekt. Å regne ut dette er ingen kunst og det greier du nok fint selv. Om DU har lyst å gå på diet så er det DU som må legge inn litt arbeid mtp matplan o.l.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

ja det vet jeg men takk for svar, men lurte på om det holdt med kardio også om noen vet dette?
men når du er inne på å det å regne på kcal bruk, hvordan finner jeg ut dette så i si eksakt ikke hva en gjennomsnittlig mann har etter det jeg gjør...

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

for tror jeg har litt treg forbrenning eller kanskje ikke? hvem vet kan hende jeg holder meg litt for narr der å, så hadde vært fint om noen visste hvordan jeg sjekker forbenninga mi så kan jeg deretter finne ut hvor mye kcal jeg trenger

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

så havnet på 4,5k kcal, tror nok jeg ligger under det hehe, får vi se om jeg går ned mer da woot
gått ned rundt 10kg siden jeg starta for rundt 4 måneder siden + blitt mye sterkere og en del mer muskel masse på meg.

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Takk for hjelp Bow

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!