Skrevet av Emne: Thomaskg Logg og bilde, noe kost  (Lest 740 ganger)

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Thomaskg Logg og bilde, noe kost
« : 24. februar 2009, 20:12 »
Tenkte å begynne å logge for å følge med litt selv hva jeg driver med...Ekke lett det der.
Trener 3 ganger med styrke i uka etter jobb, og 3 ganger i uka med svømming før jobb.

Litt om meg:
17 år, starta å trene fast fra oktober 08 tror jeg med styrke da 4 ganger i uka trent litt før å. Så kom svømminga inn for ett par måneder siden. Trener med en gammel norges mester i svømming så sliter å holde følge men gjør mitt beste der.
Jobber som elektriker lærling, starter 7 og bade åpner desverre ikke tidligere enn 6 så blir bare rundt 30 min med svømming som da er min kardio.
Kostholdet er ganske variert går for mer markeringer nå, men er en mat glad fyr så middag går ofte som mer vanlige middager. Frokost er go'dag blanding med cultura holder meg mett og gir meg energi om morran. Lunsj ofte en cottage cheese med lett yogurth er så lett å raske med seg.

Tenkte å starte ryp i 6 uker nå og følge slavisk har bare kjørt mitt "eget" opplegg helt til nå så skal se om det blir no bedre resultater nå. Skal prøve å bilde logge ett bilde av hele sullamitten nå og en etter 6 uker så får vi se. Kan prøve å huske å skrive hva jeg har trent hver gang å.

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

gammelt bilde
« #1 : 24. februar 2009, 20:23 »
Bare for morro skyld legger jeg ut utviklingen første måneden

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Thomaskg Logg og bilde, noe kost
« #2 : 24. februar 2009, 20:30 »
Dagens form










Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Thomaskg Logg og bilde, noe kost
« #3 : 27. februar 2009, 16:24 »
blir full start fra mandag på ryp programmet som er planlagt så kan jeg legge ut de dagene jeg trener hva som var programmets mål og om jeg nådde det. grunnen til nesten null trening denne uka er fordi jeg måtte jobbe 24 timer i strekk fra onsdag til torsdag morgen så ble ødelagt til og med idag hehe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!