Skrevet av Emne: Utlendinger står for flest voldtekter av norske kvinner  (Lest 12227 ganger)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Fant fort ut at jeg hadde skrevet feil, da jeg søkte på wikipedia for å være sikker, og det også ble påpekt av Nann.

At det er enda lengre tilbake itid forsterker jo bare mitt poeng.

Edit: hvis du skulle lure på hva mitt poeng er, så er det at det har skjedd en utvikling i løpet av 1000 år. Hvertfall i de fleste land Grin



Jo, vi er enig der. Men slik jeg leste innlegget jeg siterte så hadde vikingene en oppførsel som unknown soldier etterpør av nordmenn i dag. Han mener da at nordmenn kan reise ut i verden å voldta så mye de vil, mens ingen skal få komme hit å voldta norske kvinner.

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Jo, vi er enig der. Men slik jeg leste innlegget jeg siterte så hadde vikingene en oppførsel som unknown soldier etterpør av nordmenn i dag. Han mener da at nordmenn kan reise ut i verden å voldta så mye de vil, mens ingen skal få komme hit å voldta norske kvinner.

Da så Wink Dog tror jeg ikke det er slik han mente innleggene, men det får vi vel svar på etterhvert...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!