Skrevet av Emne: Off-Season  (Lest 10293 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Off-Season
« #15 : 01. november 2006, 20:00 »
Dennis james ser ut som en synthol bolle, lol.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
SV: Off-Season
« #16 : 02. november 2006, 10:28 »
haha ja, og greg kovac ser gravid ut.

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
Sv: Off-Season
« #17 : 13. november 2006, 22:35 »
Er det ikke skadeligt for kroppen og gå opp i vekt så ned mange kilo i vekt? Blir det ikke et stort press på kroppen da?
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Off-Season
« #18 : 13. november 2006, 22:44 »
Er det ikke skadeligt for kroppen og gå opp i vekt så ned mange kilo i vekt? Blir det ikke et stort press på kroppen da?

Jepp, og det er neppe det mest skadelige de utsetter kroppen sin for. Wink

Kroppsbygging i seg selv er faktisk en veldig VELDIG usunn "sport"...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget sola

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 126

Sv: Off-Season
« #19 : 13. november 2006, 23:06 »

Kroppsbygging i seg selv er faktisk en veldig VELDIG usunn "sport"...


Hmm, må si du provoserer meg litt nå.. Ikke ta alle under èn kam! Selvfølgelig er det folk som stapper i seg alt mulig ulovlig, går opp og ned i vekt og presser kroppen til det ytterste, men sammenlikn heller med den vanlige mannen i gata.. De fleste seriøse byggere/fitnessutøvere spiser bra mat hele året, trener jevnt og bra hele året, røyker ikke (svært få hvertfall) drikker sjelden og passer på å få nok søvn. Jeg sier ikke at de to siste ukene av en diett er spesielt sunne, men vi mennesker er tross alt laget for å presse oss, teste oss og nå nye høyder og mål (er mitt syn hvertfall) Så kan man gi eksempler på den normale 25-åringen: Spiser junk flere ganger i uka, spiser sjelden og mye, mange røyker, er ofte ute på byen,drikker minst to av sju dager i uka, stresser mye og sover lite, trener sjelden. SIER IKKE MER..... Wink
Alt man vil får man til! ...bare man vil nok..

Oslo GP 2007, AF: 1.pl
Loaded cup 2007, BF: 2.pl
Oslo GP 2008, BF: 1.pl
Loaded cup 2008, BF: ??
NM 2010 CBBW: 1.pl
Nordisk 2010 CBBW: 1.pl

SPONSET AV
www.fitnessplanet.no
www.magshop.no
www.proaktivhelse.no
www.purostylistene.no
Salong diva

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Off-Season
« #20 : 14. november 2006, 08:23 »
Kroppsbygging i seg selv er faktisk en veldig VELDIG usunn "sport"...


I og for seg rett i det; men å presse kroppen slik f.eks. skigutta gjør er heller ikke veldig sunt. Toppidrett i seg selv kan man vel i grunn stille et spørsmålstegn ved.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Off-Season
« #21 : 14. november 2006, 15:34 »
Hmm, må si du provoserer meg litt nå.. Ikke ta alle under èn kam! Selvfølgelig er det folk som stapper i seg alt mulig ulovlig, går opp og ned i vekt og presser kroppen til det ytterste, men sammenlikn heller med den vanlige mannen i gata..

Ja la oss sammenligne med den vanlige mannen i gaten. Påstår du virkelig at den vanlige mannen i gaten har en usunnere livsstil enn det du nettopp nevnte?


De fleste seriøse byggere/fitnessutøvere spiser bra mat hele året, trener jevnt og bra hele året, røyker ikke (svært få hvertfall) drikker sjelden og passer på å få nok søvn. Jeg sier ikke at de to siste ukene av en diett er spesielt sunne, men vi mennesker er tross alt laget for å presse oss, teste oss og nå nye høyder og mål (er mitt syn hvertfall) Så kan man gi eksempler på den normale 25-åringen: Spiser junk flere ganger i uka, spiser sjelden og mye, mange røyker, er ofte ute på byen,drikker minst to av sju dager i uka, stresser mye og sover lite, trener sjelden. SIER IKKE MER..... Wink

Ingen av delene er særlig sunt, men det er noe som heter en "mellomting" skjønner du. Det å være kroppsfiksert og utsette kroppen for hard/tung styrketrening flere ganger i uken + et ortoreksisk forhold til mat er langt i fra en sunn livsstil. Du utsetter kroppen og din mentale psyke for store påkjenninger. Spesielt når man er på diett og skal ned 10-20kg eller mer, for å så gå opp 10-20kg igjen..... Vi overspiser bare for å sulte igjen og vica verca.

I og for seg rett i det; men å presse kroppen slik f.eks. skigutta gjør er heller ikke veldig sunt. Toppidrett i seg selv kan man vel i grunn stille et spørsmålstegn ved.

Stemmer det. For å si det på en enkel måte; alt du er sykelig opptatt av eller avhengig av er verken sunt eller godt for deg. Wink

Det heter ikke alt med måte for ingenting. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget sola

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 126

Sv: Off-Season
« #22 : 14. november 2006, 23:37 »
Ja la oss sammenligne med den vanlige mannen i gaten. Påstår du virkelig at den vanlige mannen i gaten har en usunnere livsstil enn det du nettopp nevnte?

Ja jeg påstår at "normalen" som jobber seg utbrent i tidlig alder, stikker innom et treningssenter en gang i kvartalet, spiser to måltider om dagen og sover i snitt 6 timer hver natt og i tillegg drikker og røyker jevnlig har en mer usunn livsstil enn en seriøs, ja la oss kalle det, en toppidrettsutøver. Merk også at jeg ikke regner med "de største gutta" som vokser på mye annet enn havregrøt. De kaller jeg ikke sunne.
Tror kroppen din heller ikke setter pris på å utsettes for å måtte spurte etter bussen noen hundre meter når den sjelden, eller nesten aldri beveger seg.
MEN, vi har alle ulike gleder, jeg med mine: å presse meg selv, være sliten etter en hard økt og perse nye rekorder, og du med dine:alt med måte...  Smiley
Alt man vil får man til! ...bare man vil nok..

Oslo GP 2007, AF: 1.pl
Loaded cup 2007, BF: 2.pl
Oslo GP 2008, BF: 1.pl
Loaded cup 2008, BF: ??
NM 2010 CBBW: 1.pl
Nordisk 2010 CBBW: 1.pl

SPONSET AV
www.fitnessplanet.no
www.magshop.no
www.proaktivhelse.no
www.purostylistene.no
Salong diva

Utlogget Den Fede Ape

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Off-Season
« #23 : 14. november 2006, 23:52 »
Vanskelig å finne slike bilder.
Her er ihvertfall et av Lee Priest:



Sykt, på det bilde der så han jo bare feit ut Tongue
Men den formen han hadde når han vant  San Francisco Pro Invitational i 2002, var bare helt rå...er jo nesten ikke mulig å se att det er samme mannen Bow

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Off-Season
« #24 : 15. november 2006, 10:39 »
I og for seg rett i det; men å presse kroppen slik f.eks. skigutta gjør er heller ikke veldig sunt. Toppidrett i seg selv kan man vel i grunn stille et spørsmålstegn ved.

Et godt poeng du tar opp der, og hvis jeg får fortsette med eksempelet ditt, nemlig skigutta må det jo sies at de av mange sees på som å være i svært god form. Ja, hvilket de naturligvis er hvis man ser på utholdenhetsprestasjoner m.m, men de går jo på div. medikamenter året rundt, og de blir jo syke for ca ingenting. Satt litt på spissen her, men hvis man utsetter kroppen for for stor belastning over lang tid så vil man omsider vippe over på et punkt hvor det blir skadelig.

Og dette gjelder nok uavhengig av idrett hvis man strekker det langt nok. Uansett, hva vet jeg. Bare litt synsing og ting jeg har lest her og der samt hørt på div. tv programmer. Jeg får la de som virkelig har innsikt på dette feltet få uttale seg Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Off-Season
« #25 : 15. november 2006, 12:35 »
Ja jeg påstår at "normalen" som jobber seg utbrent i tidlig alder, stikker innom et treningssenter en gang i kvartalet, spiser to måltider om dagen og sover i snitt 6 timer hver natt og i tillegg drikker og røyker jevnlig har en mer usunn livsstil enn en seriøs, ja la oss kalle det, en toppidrettsutøver. Merk også at jeg ikke regner med "de største gutta" som vokser på mye annet enn havregrøt. De kaller jeg ikke sunne.
Tror kroppen din heller ikke setter pris på å utsettes for å måtte spurte etter bussen noen hundre meter når den sjelden, eller nesten aldri beveger seg.
MEN, vi har alle ulike gleder, jeg med mine: å presse meg selv, være sliten etter en hard økt og perse nye rekorder, og du med dine:alt med måte...  Smiley

Jeg tror du setter ting litt på spissen om hva som bruker å være normalt for den vanlige mannen i gata. Det virker som du bruker det som en unnskyldning for å rettferdigjøre hva du selv holder på med, og at det er så mye sunnere.

Nå har ikke jeg direkte sagt at jeg tar alt med måte, for det gjør jeg langt i fra. Jeg er en av de mest hardtjobbende menneskene her når det kommer til trening og kost. Jeg trener tungt/hardt m progresjon hver uke, 4 ganger i uken og spiser minst 6 (noen ganger opp til 9) proteinrike og sunne måltider hver dag. Mange ganger opp til 5 forskjellige rene proteinkilder. Jeg er mildt sagt avhengig, men det vil ikke si at jeg forstår hvor jeg står hen for det. Kroppsbygging har vært en falsk trygghet for meg i mange, mange år, men jeg jobber med meg selv hver dag, og har innsett at det finnes viktigere ting her i livet enn å være sykelig opptatt av hvordan man ser ut hele tiden. Trene kommer jeg alltid til å gjøre, men heldgivis har jeg greid å roe det ned litt, spesielt nå som jeg er student. Kroppsbygging er en veldig selvsentrert og egoistisk "sport". Sier noen noe annet lyver de.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget sola

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 126

Sv: Off-Season
« #26 : 15. november 2006, 15:02 »
Jeg tror du setter ting litt på spissen om hva som bruker å være normalt for den vanlige mannen i gata. Det virker som du bruker det som en unnskyldning for å rettferdigjøre hva du selv holder på med, og at det er så mye sunnere.

Nei jeg tror heller det er du som setter ting på spissen og har innsett at måten DU har det på når du driver med kroppsbygging kanskje ikke er så sunt for deg.. Jeg tror ikke man trenger å være sykelig opptatt av hvordan man ser ut hele året, og selvfølgelig finnes det viktigere ting her i livet!! Jeg tror man kan være avhengig på en mye mer avslappet måte enn det du beskriver du er, eller har vært. Det at bygging/fitness er en selvsentrert og egoistisk sport kan jeg være enig i DE UKENE I LØPET AV ÅRET man er på diett. Men denne sporten, som mange andre idretter kan fint kombineres med familie, jobb og sosiale ting hver eneste dag om du vil ellers.
Jeg er klar over at mange kan slite psykisk, og at mange har en form for megareksi, men sammenlikner man med "normalen" igjen tror jeg anoreksi og psykiske problemer (ofte i forbindelse med narkotikabruk som fler enn man kan tro benytter seg av i festlige anledninger) er like utberedt som en falsk trygghet hos andre. Jeg tror derfor allikevel at denne sporten vi bedriver ikke er spesielt mer usunn for kroppen enn det "normalen" utsetter kroppen sin for.

Flott at du har fått et mer avslappet forhold til hva du gjør, på den måten svarer sikkert kroppen din bedre på treningen den utsettes for og progresjonen er på topp. Stå på  Smile
Alt man vil får man til! ...bare man vil nok..

Oslo GP 2007, AF: 1.pl
Loaded cup 2007, BF: 2.pl
Oslo GP 2008, BF: 1.pl
Loaded cup 2008, BF: ??
NM 2010 CBBW: 1.pl
Nordisk 2010 CBBW: 1.pl

SPONSET AV
www.fitnessplanet.no
www.magshop.no
www.proaktivhelse.no
www.purostylistene.no
Salong diva

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: Off-Season
« #27 : 13. desember 2006, 17:20 »
Leste et sted hvor Lee Priest komenterte bildet, han sa at han pressa ut magen så mye han kunne (de gutta har svære magesekker).
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: Off-Season
« #28 : 13. desember 2006, 19:54 »
Markus Ruhl
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Off-Season
« #29 : 13. desember 2006, 20:00 »
Tihi.  :Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!