Skrevet av Emne: Skriv på norsk!  (Lest 21155 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Skriv på norsk!
« #75 : 14. juli 2007, 18:40 »
Denne tråden hander om rettskrivning!

Akkurat. Engelsk, svensk og dansk bør ikke være noe problem for noen uansett.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Skriv på norsk!
« #76 : 14. juli 2007, 18:41 »
Selvfølgelig forventes det at folk skal skrive korrekt norsk. De gangene "visse typer" her inne skal forklare et poeng dårligere enn en alkoholisert gammel tante, orker jeg ikke å lese innlegget. Litt av samme grunn som når du møter en gammel kompis på fylla, hvor du selv er edru, hvor kompisen skal forklare deg ett eller annet. Man vender det andre øret til.

Når jeg leser Celdiir sine innlegg om det ene og det andre får jeg en liten heterofil orgasme innvendig. Perfekte innlegg, rett på sak, om aktualisert stoff innen treningsfilosofi. Dette bringer forumet videre og lengre, enn andre søplefora rundt om på nettet.

Klarer ikke ungene på forumet å skjønne hvorfor uforståelige innlegg blir slått ned på, da holder de seg på tenåringsforumet hvor dette er greit. For dårlig norsk skyldes lav kognitiv kapasitet. Intet annet.

Er faktisk enig med deg. Ikke noe personlig mot beefcake men mener han bør skrive norsk slik som alle andre. Han bor tross alt i Norge så det bør ikke være for mye å forvente at han skal kunne skrive norsk.

Her tar du ufattelig feil. Beefcake er svensk, derfor skriver han svensk. Attpåtil bringer mannen utrolig mye kunnskap og informasjon som gjør forumet MYE bedre. Å forvente norsk av Beefcake blir som å forvente det samme av Ove Lehto da han "muligens" glimtet med sitt nærvær på forumet. Og derfor er argumentasjonen retardistisk. Det er for mye å forvente.

Jeg kunne selvfølgelig droppet den sarkastiske tonen i noen av mine innlegg. Men jeg vil bevare min rett til å proklamere idioti der jeg ser dette. Så får heller moderatorene modere meg.

SMS-språk, innavlsdialekter, redardistisk gjentakende skrivefeil og annet vås er der for å fjernes.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget PushIt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Skriv på norsk!
« #77 : 14. juli 2007, 18:58 »
Bedre at Beefcake skriver på svensk enn at han skriver sms-språk, uleselige dialekter, osv.

Bokmål, nynorsk, svensk, dansk, er vel språk de fleste forstår så lenge man ikke <skirver mase fiel>.

Utlogget oyvindskog

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 288
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 288

Sv: Skriv på norsk!
« #78 : 14. juli 2007, 19:10 »
ok, der var jeg først med å si hold kjeft. Men da er vi tilbake til "håning og å drite ut". Hvorfor lo de av det jeg sa der? Der prøvde jeg å føre "lærdrommen" jeg lærte av forrige innlegg om knebøy..

De starta med å prøve å drite ut meg pga det jeg sa, og så sa han: "jeg vet dette" Jeg sa det ikke til han..

Det var sånn overlegen ekkelhet over det, så de startet med å latterliggjøre meg. Men jeg innrømmer at det var unødvendig av meg der. Men det er flere enn meg som har starten 1 krangel!
Og der hadde jeg en liten grunn, ikke stor men en liten i motsetning til norfellow, f.eks.


Jeg er enig at du blir unødvendig mye plukket på i trådene om knebøydybde. Jævla dybdenazier;-). Mitt tips til deg er å la være å diskutere på internettforum. Enda bedre er det å ikke tilbringe tid på forumene i det hele tatt. Bortkastet tid etter min mening. Bruk tida på å bli sterkere, eller noe annet nyttig isteden. Lykke til:-)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Skriv på norsk!
« #79 : 14. juli 2007, 19:13 »
Jeg er enig at du blir unødvendig mye plukket på i trådene om knebøydybde. Jævla dybdenazier;-). Mitt tips til deg er å la være å diskutere på internettforum. Enda bedre er det å ikke tilbringe tid på forumene i det hele tatt. Bortkastet tid etter min mening. Bruk tida på å bli sterkere, eller noe annet nyttig isteden. Lykke til:-)

Det ironiske er jo at diskusjon på _noen_ fora er (for noen) særs viktige for å "bli sterkere". Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget oyvindskog

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 288
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 288

Sv: Skriv på norsk!
« #80 : 14. juli 2007, 19:16 »
Det ironiske er jo at diskusjon på _noen_ fora er (for noen) særs viktige for å "bli sterkere". Smiley

Å bli sterkere er en relativt ukomplisert sak. Jeg tror forumene ofte gjør mer for å forvirre enn å utdanne.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Skriv på norsk!
« #81 : 14. juli 2007, 19:18 »
Å bli sterkere er en relativt ukomplisert sak. Jeg tror forumene ofte gjør mer for å forvirre enn å utdanne.

Og derfor denne tråden. Smiley Hadde alle skrevet som Celdiir, hadde de fleste her inne hatt "bedre" fremgang.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Skriv på norsk!
« #82 : 14. juli 2007, 19:21 »
Er faktisk enig med deg. Ikke noe personlig mot beefcake men mener han bør skrive norsk slik som alle andre. Han bor tross alt i Norge så det bør ikke være for mye å forvente at han skal kunne skrive norsk.

Nettopp..  :Smiley
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Skriv på norsk!
« #83 : 15. juli 2007, 00:15 »
Jeg synes det er mye lettere å lese sms språk enn svensk og jeg er nok ikke den eneste...

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Skriv på norsk!
« #84 : 15. juli 2007, 00:16 »
Jeg synes det er mye lettere å lese sms språk enn svensk og jeg er nok ikke den eneste...

Det er ikke nødvendig å kverulere på alt,Oddvar.... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Skriv på norsk!
« #85 : 15. juli 2007, 00:19 »
Jeg synes det er mye lettere å lese sms språk enn svensk og jeg er nok ikke den eneste...

Det gjelder kanskje ikke alle her det da?

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Skriv på norsk!
« #86 : 15. juli 2007, 00:20 »
Det er ikke nødvendig å kverulere på alt,Oddvar.... Wink

Men du sier at norsk, svensk, dansk og engelsk går ann. Hva med islandsk og finsk? Det er jo faktisk en russer også på forumet, får han skrive russisk? Hvor går grensen liksom... (ps. hvis du ikke gidder å diskutere med meg og synes jeg er usaklig så bare overse dette innlegget, klokken er tross alt snart halv 1 på natten) Tongue

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Skriv på norsk!
« #87 : 15. juli 2007, 00:20 »
Det gjelder kanskje ikke alle her det da?

Kanskje ikke.. kan ikke du lage en poll?

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Skriv på norsk!
« #88 : 15. juli 2007, 00:24 »
Kanskje ikke.. kan ikke du lage en poll?

STEM HER

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Skriv på norsk!
« #89 : 15. juli 2007, 00:27 »
Men du sier at norsk, svensk, dansk og engelsk går ann. Hva med islandsk og finsk? Det er jo faktisk en russer også på forumet, får han skrive russisk? Hvor går grensen liksom... (ps. hvis du ikke gidder å diskutere med meg og synes jeg er usaklig så bare overse dette innlegget, klokken er tross alt snart halv 1 på natten) Tongue

Ikke for å diskutere mer nå, men svensk, norsk og dansk er ganske like språk. Russisk er ikke spesielt likt norsk Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!