Skrevet av Emne: Kvinnelig kriger kjemper videre  (Lest 43126 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Guerreiras treningslogg og hun trenger hjelp!
« #165 : 16. juli 2009, 16:18 »
Glemte jo i farta at jeg også har skole å gå på. Skitt au med utdannelsen, det er fighting som gjelder!  Grin

Du får gjøre som jeg og begynne å studere juss, slik at du ikke trenger gå på skolen. Tongue

(Noe sier meg at jeg kommer til å angre på denne strategien.)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Guerreiras treningslogg og hun trenger hjelp!
« #166 : 16. juli 2009, 16:31 »
Du får gjøre som jeg og begynne å studere juss, slik at du ikke trenger gå på skolen. Tongue

(Noe sier meg at jeg kommer til å angre på denne strategien.)
Ja, jeg har hørt at man lett seiler igjennom juss-studiet uten å lese en side... Tongue

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Faen jeg føler meg helt tom for energi i dag, har flere ganger holdt på å miste balansen på vei opp til 6.etasje.

Forsøker meg jo på ketose-diett/kosthold og har vært veldig flink de siste ukene. Det er bare at hver fredag er jeg så lavt nede og nervene sitter utenpå kroppen. Sukk.
Men, satt på t-banen i går (og var veeeldig karbosulten) og hvem kommer ikke inn og setter seg rett ovenfor meg? Jo, to amerikanske jenter med hver sin Ben n'Jerry-iskremboks. GAAH! Jeg ble nesten gal! Måtte lukke øynene og late som at jeg sov mens jeg hadde full guffe på mp3-spiller'n.
Takk Gud, de gikk heldigvis av etter fire stopp.

I skrivende stund bare 1,5time av arbeidsdagen før det bærer rett til gymmet. *Bite tenna sammen*

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Forsøker meg jo på ketose-diett/kosthold og har vært veldig flink de siste ukene. Det er bare at hver fredag er jeg så lavt nede og nervene sitter utenpå kroppen.

Funker det noe særlig i motsetning til vanilla deffing?

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

 
Funker det noe særlig i motsetning til vanilla deffing?

Vanilje-deffing funker svært dårlig, da svetten begynner å lukte softis og man selv og treningspartner blir svært sulten av å kjenne lukta under økten.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849


Vanilje-deffing funker svært dårlig, da svetten begynner å lukte softis og man selv og treningspartner blir svært sulten av å kjenne lukta under økten.
vanilla deffing = helt vanlig deffing

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Skjønte jo den  Wink

Det er delte meninger om det funker bedre.  Du kan lese litt her: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=10845.0#msg136753

Personlig blir jeg oftere sulten på karbodietter, f.eks H&F-concept. Samtidig tror jeg at jeg mer "driv" til å holde på til det utstoppelige, humøret er kanskje også bedre.

Derimot har jeg klart å gå ned betraktelig med en lavkaloridiett, problemet var bare at jeg endte opp med en fettprosent på 6.
Etter at jeg så kom opp i normal fettprosent, har jeg ikke klart å gå ned de ekstra kiloene på vanlig vis, har derfor fått råd om å prøve lavkarbo. Må bare undrestreke at denne personen ikke trener og ikke har peiling på hvordan det føles under ketose. Om jeg har gått ned noe? Helt ærlig så vet jeg ikke, pleier aldri å veie meg. Men de helt store resultatene har ikke kommet enda.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Hehe. Takk for info!

Så man må velge mellom sult eller ubehag og lite futt på trening... Smiley

Inntrykket fra venner & kjente er at folk som ikke trener og er overvektige skryter av ketosediett mens de som trener synes det er skikkelig ubehagelig og tar futten ut av treningen. Så hvis man ser litt stygt på det så sammenfaller dette med en hypotese om at den første gruppen har mye mindre toleranse for sult og merker lite til at man har lite energi fordi de ikke gjør allverden av fysisk aktivitet... men det er jo bare en spekulasjon.

Uansett, blir spennende å høre om hvordan det går!

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Ja, men det er også en teori om at jeg har hypoterose. Jeg håper virkelig ikke det, men får ikke ordentlig svar før om 3uker, behandleren min er nemlig på ferie.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Ja, men det er også en teori om at jeg har hypoterose. Jeg håper virkelig ikke det, men får ikke ordentlig svar før om 3uker, behandleren min er nemlig på ferie.
Har du tatt blodprøve? I såfall er det vel bare å ringe legekontoret og spørre om fritt tyroxin og fritt TSH er innenfor referanseområdet?

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Idiotiske legekontoret vil ikke høre på meg Sad Jeg tok prøve hos fürst, som viste lave verdier, men innenfor normalen. Derfor vil de ikke utrede meg med noen spesielle prøver, disse prøvene kan jeg ta hos balderklinikken, men det er skitdyrt (behandlingen kan til sammen komme langt over 50 000) og ikke ledig før i september.
Tenkte derfor å vurdere noe alternativ da jeg vet om en akupunktør som har utrettet "mirakler". Men han er på ferie. Vi får se hva det blir til.
Uansett vil ikke levaxin medføre at jeg går ned i vekt, den kan derimot hindre at jeg går ytterligere opp i vekt. Men jeg har ligget stabilt ganske lenge nå.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Idiotiske legekontoret vil ikke høre på meg Sad Jeg tok prøve hos fürst, som viste lave verdier, men innenfor normalen. Derfor vil de ikke utrede meg med noen spesielle prøver, disse prøvene kan jeg ta hos balderklinikken, men det er skitdyrt (behandlingen kan til sammen komme langt over 50 000) og ikke ledig før i september.
Tenkte derfor å vurdere noe alternativ da jeg vet om en akupunktør som har utrettet "mirakler". Men han er på ferie. Vi får se hva det blir til.
Uansett vil ikke levaxin medføre at jeg går ned i vekt, den kan derimot hindre at jeg går ytterligere opp i vekt. Men jeg har ligget stabilt ganske lenge nå.

Men er ikke en fettprosent for en jente på 6 ekstremt lavt?

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Jo, det er jævlig farlig. Fettprosenten økte da jeg oppdaget min store sans for iskrem.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Jo, det er jævlig farlig. Fettprosenten økte da jeg oppdaget min store sans for iskrem.
Flaks du oppdaget det, for iskrem er jo kjempegodt! Smiley

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Ei "normal" jente skal vel ligge på rundt 15-20 % om jeg ikke tar heilt feil, og en gutt kan ligge på 15.
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!