Skrevet av Emne: Kunne trengt litt hjelp!  (Lest 603 ganger)

Utlogget hydraflux

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kunne trengt litt hjelp!
« : 18. juli 2010, 23:12 »
Heisann! Jeg er ny her på forumet, dvs jeg har fulgt med vel og lenge, men jeg har ikke registrert meg før nå Smiley

Saken er den at jeg er en gutt på 20 år, 191 cm høy og veier 94 kilo. Målet mitt er å gå ned i vekt, da jeg flytter til utlandet, nærmere bestemt thailand i november for å fullføre studier.
Kunne godt tenke meg å se litt bedre ut enn det jeg gjør, spesielt når jeg skal til de fine strendene i thailand Smiley Begynte å legge omm kosten den 1 juni, og veide da 100 kg. Nå veier jeg som sagt 94, men føles som det har stagnert litt. Har veid 94 kg i 2 uker nå. Jeg trener ikke på noe treningssenter, og er ikke så fryktelig mye i bevegelse heller mtp trening. Det er også en av grunnene til at jeg lager denne tråden, at jeg trenger tips, ønsker ikke å gjøre noe feil Smiley Hvor mye tror dere jeg må gå ned i vekt for å oppnå en ok trivselsvekt? tenkte meg at 80 kg er ett fint mål. Og kosthold og slikt, det er jo ett intresant emne, har funnet mye bra info her på forumet, men sliter litt med å vite hvor mye/lite jeg skal spise.
Håper dere kan komme med råd! Som dere sikkert skjønner så er jeg helt noob, og har lite peiling på trening og kosthold!

Utlogget Kris70

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 548
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 548

Sv: Kunne trengt litt hjelp!
« #1 : 19. juli 2010, 16:51 »
Spis mindre enn du forbrenner, altså hold ett underskudd av kcal. Da vil du redusere fett% og gå ned i vekt. Du kan også inkludere en form for kardio.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!