Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580698 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1815 : 12. januar 2012, 09:23 »
Tusen takk, Fleksnes!  Du skal få en honnør i retur for et kort og hjernedødt innlegg.

I dag skal du få deg en på kjeften for støgt og repulsivt tryne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1816 : 12. januar 2012, 10:38 »
Hohoho, skal si frøkna ble amper her Grin

Uansett, ser ut som om jeg bli eid IGJEN:


NESTEN!

Morro at du tar æren for å finne på å kalle folk trygdesnylter, da dette er noen som har gått igjen siden tråden trådens start.

Grunnen til at "frøkena" ble amper var at du foreslå analsex, selv om eneste tidligere "kontakten" du hadde hatt var klein stirring på Nav.  Hvorfor skryter du av det hær?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1817 : 12. januar 2012, 19:34 »
Morro at du tar æren for å finne på å kalle folk trygdesnylter, da dette er noen som har gått igjen siden tråden trådens start.


Så du brukte med andre ord en utskjellingsteknikk som allerede var oppbrukt?(Jeg var ikke klar over dette, har ikke lest hele tråden slik du har).

La meg da spørre deg:  Hvorfor bruker du fornærmingsmetoder som du VET er oppbrukt?

Du virker ikke akkurat som den glupeste personen i denne tråden...


Grunnen til at "frøkena" ble amper var at du foreslå analsex, selv om eneste tidligere "kontakten" du hadde hatt var klein stirring på Nav.  Hvorfor skryter du av det hær?

Du reffererer til og med til deg selv som frøkna, det liker jeg, på tide med litt ærlighet.  Men det analsex snakket kan du gi deg med, jeg vil ikke høre fortelingene dine om hva du og kammeratene dine holder på med på fritida.


There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1818 : 12. januar 2012, 19:44 »
Det er da svært som Marmarius og Pestloppa kranger om dagene.  Begge føler nok innerst inne at de har funnet en debattmotstander på eget nivå.  Jeg foreslår at dere to slår dere sammen og starter en egen informasjonstråd her på TF.  Kall den gjerne 'Spørr idiotene' eller 'Vakumskallene svarer på alt mellom himmel og jord'.  Da kan f.eks. Steele få svar på ting som han går rundt og funderer på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1819 : 13. januar 2012, 13:33 »
At du ser på deg selv som en av de store, power loppa, er bare fryktelig trist. Det eneste du klarer å prestere i denne tråden er å pirke litt på folk. Dine latterlige og patetiske forsøk på å trykke folk ned i dritten fungerer veldig dårlig. Det at du ser på deg selv som en leder i denne tråden kan tolkes på to forskjellige måter og ingen av de er noe positiv. Den ene er at du faktisk har et så tragisk liv at å "gruse" folk i utskjellingstråden er det eneste lysglimtet av et lykkelig liv du kan få, slik at du andre oppegående i tråden lar deg "vinne". Det andre er at du har et så forskrudd hode på lik linje med Anders Behring Breivik at du burde legges inn, graves ned eller bare gått langt ut i skogen der du ikke er til sjenanse for noen og skutt deg selv i hodet.

Jeg synes fryktelig synd på deg og de rundt deg som må slite med en melankolsk hore som deg. Det skal ikke være lett å finne motivasjon til å stå opp hver dag i din situasjon, så jeg skal ikke drepe den gleden du har av å være en "leder" i utskjellingstråden. Derfor gjør jeg som forhuden å trekker meg tilbake(for denne gang).

Dagens lærdom; Du er en tvangsfôret gås i bobledress og jeg er en levende legende..
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1820 : 13. januar 2012, 19:09 »
At du ser på deg selv som en av de store, power loppa, er bare fryktelig trist. Det eneste du klarer å prestere i denne tråden er å pirke litt på folk. Dine latterlige og patetiske forsøk på å trykke folk ned i dritten fungerer veldig dårlig. Det at du ser på deg selv som en leder i denne tråden kan tolkes på to forskjellige måter og ingen av de er noe positiv. Den ene er at du faktisk har et så tragisk liv at å "gruse" folk i utskjellingstråden er det eneste lysglimtet av et lykkelig liv du kan få, slik at du andre oppegående i tråden lar deg "vinne". Det andre er at du har et så forskrudd hode på lik linje med Anders Behring Breivik at du burde legges inn, graves ned eller bare gått langt ut i skogen der du ikke er til sjenanse for noen og skutt deg selv i hodet.

Jeg synes fryktelig synd på deg og de rundt deg som må slite med en melankolsk hore som deg. Det skal ikke være lett å finne motivasjon til å stå opp hver dag i din situasjon, så jeg skal ikke drepe den gleden du har av å være en "leder" i utskjellingstråden. Derfor gjør jeg som forhuden å trekker meg tilbake(for denne gang).

Dagens lærdom; Du er en tvangsfôret gås i bobledress
Dette startet jo riktig innsiktsfullt og fornuftig.  Disse karakteristikkene av Pestloppa er i det store og hele riktige.

Men så...
Sitat
og jeg er en levende legende..
Der falt du helt igjennom, gitt.  Du er ingen legende.  Du er en avføringsdiktator, og ikke noe annet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1821 : 14. januar 2012, 21:14 »
Derfor gjør jeg som forhuden å trekker meg tilbake(for denne gang).


Du kaster inn håndkleet med andre ord.

Eliminert av Loppa, uten at jeg en gang prøvde.  Kan se for meg at du satt foran skjermen og leste innleggene mine, og plutselig var det som en boksehanske kom ut av skjermen og knocka deg rett i tinningen.  Deretter falt du ned på gulvet hvor du ble liggende i forsterstilling.

Smaker tommelen godt?  Håper det, husk og bytt tommler av og til da, så du ikke ligger og suger på samme tommel flere døgn i strekk.

La dialogen mellom meg og deg stå som ett eksempel til skrekk og advarsel for andre som vurderer og gå i duell mot selveste Power Loppa.

Loppa: -Loved by some, hated by most, respectet by ALL.

Marmarius:  Jeg vet du leser dette, ta till vett og bli med den der kammeraten din UT av denne tråden.



There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1822 : 14. januar 2012, 22:14 »
Du kaster inn håndkleet med andre ord.

Eliminert av Loppa, uten at jeg en gang prøvde.  Kan se for meg at du satt foran skjermen og leste innleggene mine, og plutselig var det som en boksehanske kom ut av skjermen og knocka deg rett i tinningen.  Deretter falt du ned på gulvet hvor du ble liggende i forsterstilling.

Smaker tommelen godt?  Håper det, husk og bytt tommler av og til da, så du ikke ligger og suger på samme tommel flere døgn i strekk.

La dialogen mellom meg og deg stå som ett eksempel til skrekk og advarsel for andre som vurderer og gå i duell mot selveste Power Loppa.

Loppa: -Loved by some, hated by most, respectet by ALL.

Marmarius:  Jeg vet du leser dette, ta till vett og bli med den der kammeraten din UT av denne tråden.
Himmel og hav.  Du er virkelig Reitgjerdet-materiale.  Det er antagelig ikke første gangen at du har elminiert noen uten å prøve.  Jeg tipper at jordmora di ble terminert og eliminert da hun så det forferdelige som åpenbarte seg mellom låra på morra di.  Alle har en nisje her i livet.  Din nisje er som statist i skrekkfilmer.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1823 : 14. januar 2012, 23:20 »
Himmel og hav.  Du er virkelig Reitgjerdet-materiale.  Det er antagelig ikke første gangen at du har elminiert noen uten å prøve.  Jeg tipper at jordmora di ble terminert og eliminert da hun så det forferdelige som åpenbarte seg mellom låra på morra di.  Alle har en nisje her i livet.  Din nisje er som statist i skrekkfilmer.


Når man poster i denne tråden tar det jammen ikke lang tid før du hopper på sak å skriver.  Du tar jobben din seriøst, det skal du ha.

Styrkeløfter TIDLIG på 90 tallet ja, la oss da si du er født tidlig på 70 tallet eller sent på 60 tallet.  At du er en 40-50 år gammel er ikke ett anslag som trenger være galt.

Du er klar over at folk flest på dette forumet er ganske unge gutter?  Du syns ikke det er litt mistenkelig at en gammel gris som deg på død og liv skal snakke med unge menn hele tiden?

Og hvorfor vet du så mye om Reitgjerdet?  Vært der selv eller?  Hatt deg en runde på Brøseth og Dikemark i samme slengen?

Jeg heter forresten POWER LOPPA, vansker med og stave det rett?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1824 : 15. januar 2012, 12:05 »

Jeg heter forresten PEST LOPPA, vansker med og stave det rett?

Du har et navn som hinter til at du har fult av kjønnssykdommer, er det virkelig en god Idé å prøve og sjekke opp Rulatoren da?
Finn deg et annet forum til slikt!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1825 : 15. januar 2012, 19:43 »
En vis mann sa en gang:" Blir det ikke fitte i kveld puler jeg purka!"
Den natten ble Marmarius unnfanget. 

4 måneder senere kom 3 vise menn til grisebingen for å overrekke kråkesølv, en røyksneip og noe de hadde funnet i myra.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1826 : 15. januar 2012, 20:01 »
En vis mann sa en gang:" Blir det ikke fitte i kveld puler jeg purka!"
Den natten ble Marmarius unnfanget. 

4 måneder senere kom 3 vise menn til grisebingen for å overrekke kråkesølv, en røyksneip og noe de hadde funnet i myra.
Kortversjon:
Mokkamann + Fittehøl
= Plumbo + Kaizers + Madcon + Tone Damli Aaberge + Aksel Hennie
= Marmarius på stellebordet
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1827 : 15. januar 2012, 20:14 »
Kortversjon:
Mokkamann + Fittehøl
= Plumbo + Kaizers + Madcon + Tone Damli Aaberge + Aksel Hennie
= Marmarius på stellebordet


Tone Damli Aaberge er 24. Hvor gammel mener du jeg er da?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1828 : 15. januar 2012, 20:23 »
Hele gjengen i Kaizers harva over henne da hun var 13.  Det kan stemme bra med alderen din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1829 : 16. januar 2012, 14:13 »
Du har et så forskrudd syn på din eksistens, kreft loppa at alt håp er ute for din del.
Når jeg ser dine innlegg føler jeg en sterk smak av oppkast i min egen munn. Det er ingen som vil ha deg her så jeg foreslår at du pakker opp og lusker din vei.. Du kan ikke komme hit, i denne tråden, med moped skjegget og dun barten din å forvente noen form for respekt fra oss oppegående individer her i tråden. Selv om både morra og faren din slo deg gjentatte ganger mot det misformede hodet ditt da du var liten, så trenger du ikke komme hit å legge dritten på oss. Slike ting får ta ved klagemuren eller mann deg opp å ta det med foreldra dine.. Jeg har i alle fall ikke tid til å sitte barnevakt!

Du fortjener å bli pult med en flaske piss!
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!