Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580693 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1920 : 14. februar 2012, 16:18 »
Huff, gnålhoder. Har dere ikke noe bedre å ta dere til, lakafanter.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1921 : 14. februar 2012, 19:22 »
Huff, gnålhoder. Har dere ikke noe bedre å ta dere til, lakafanter.
Jeg ser at du har mottoet "Live your life for yourself, not for anybody else".  Det synes jeg er et godt motto i ditt tilfelle.  Du burde faktisk gå et steg lenger, og unngå all kontakt med alle andre levende skapninger.  Dette er av hensyn til alt levende liv i økosystemet på jordkloden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget salta89

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 313

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1922 : 21. februar 2012, 12:50 »
Gratulerer med at du eide den mikrocefale mannssjåvinisten xecute lekende lett.  Det sier desto mer om idioten xecute at han ble eid av deg, som er et tanketomt og personlighetsforstyrret kjerringskrev fra Rogaland.

braaaaa! U go Girl

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1923 : 22. februar 2012, 05:23 »
Ble veldig stille her, tydelig at folk er redde for å bli dominert av loppa, greit med respekt fra massene.

Har et tema jeg ville ta opp, da som en personlig alvorsprat med Rulatoren, dreier seg nemmelig om ett spørsmål jeg har til deg ditt stygge pikk-tryne;

Etter du har våkna på morraen, når du ser deg selv i speilet mens du gjør deg klar for et 8 timers skift i utskjellingstråden slik at du velfortjent kan kassere inn dagens trygd.  Hvor mye skam føler du da?

Noter at jeg ikke spør OM du skammer deg, dette er jo ikke et relevant spørsmål en gang, vi vet jo alle godt at du skammer deg.  Jeg vil vite HVOR MYE du skammer deg.  Baser svaret på faktorer som det råtne livet ditt, det stygge ansiktet gud ga deg, det faktum at du aldri har hatt en venn, osv osv osv.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1924 : 22. februar 2012, 11:57 »
Power loppa, kan du slutte med å sende meg private meldinger hvor du ber meg om å spille på lag mot andre i tråden? Stå opp for deg selv gutt (jente).
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1925 : 22. februar 2012, 20:35 »
Power loppa, kan du slutte med å sende meg private meldinger hvor du ber meg om å spille på lag mot andre i tråden? Stå opp for deg selv gutt (jente).

Din kronidiot. Nå gir du akkurat det kjønnsleppa ønsker, oppmerksomhet. Helt siden det ble forbudt å putte spedalske i sirkusbur, har pestloppa lengtet etter annerkjennelse.

Men jeg har en ide for deg loppa som vil sikre deg oppmerksomhet i bøtter og spann. Vi to holder en appell for spedalske foran Stortinget. Der du sier:" Spedalskhet! Fra denne dag skal du ikke lenger herske over meg! Aldri mer skal jeg miste et lem til deg!"

Så hopper jeg frem med en øks og kapper av samtlige armer og ben. Til slutt finner jeg frem hagesaksa og klipper av hodet! Er ikke dette vakker poesi så vet ikke jeg.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1926 : 22. februar 2012, 21:03 »
Ble veldig stille her, tydelig at folk er redde for å bli dominert av loppa, greit med respekt fra massene.
Jeg vil tro at det rett som det er blir stille i forsamlinger der du er til stede.  Jeg vil også tro at det foregår en del tung sukking, himling med øynene og oppgitt stønning.  Og nei, det er ikke fordi du er sexy, men fordi du er stein gæern og stokk teit.

Sitat
Har et tema jeg ville ta opp, da som en personlig alvorsprat med Rulatoren, dreier seg nemmelig om ett spørsmål jeg har til deg ditt stygge pikk-tryne;
Takk for at du tenker mye på meg.  Men jeg må skuffe deg.  Du vil aldri bli som meg, hvor mye du enn prøver.  Det er et faktum som du må leve med, din rektal-blindpassasjer.

Sitat
Etter du har våkna på morraen, når du ser deg selv i speilet mens du gjør deg klar for et 8 timers skift i utskjellingstråden slik at du velfortjent kan kassere inn dagens trygd.  Hvor mye skam føler du da?
Jeg inkasserer ikke penger, men enkle verbale seire i kampen med de intellektuelle tyttebærene som befolker denne tråden.  Skulle jeg skamme meg?  Jeg føler heller stolthet over å yte gode tjenester i det offentlige rom.  Jeg statuerer et eksempel til etterfølgelse, et ideal å strebe etter.

Sitat
Noter at jeg ikke spør OM du skammer deg, dette er jo ikke et relevant spørsmål en gang, vi vet jo alle godt at du skammer deg.  Jeg vil vite HVOR MYE du skammer deg.  Baser svaret på faktorer som det råtne livet ditt, det stygge ansiktet gud ga deg, det faktum at du aldri har hatt en venn, osv osv osv.
Du er fullstendig på jordet her.  Dette siste avsnittet er din selvbiografi i kort og konsis form.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1927 : 22. februar 2012, 22:15 »
Din kronidiot. Nå gir du akkurat det kjønnsleppa ønsker, oppmerksomhet. Helt siden det ble forbudt å putte spedalske i sirkusbur, har pestloppa lengtet etter annerkjennelse.

Men jeg har en ide for deg loppa som vil sikre deg oppmerksomhet i bøtter og spann. Vi to holder en appell for spedalske foran Stortinget. Der du sier:" Spedalskhet! Fra denne dag skal du ikke lenger herske over meg! Aldri mer skal jeg miste et lem til deg!"

Så hopper jeg frem med en øks og kapper av samtlige armer og ben. Til slutt finner jeg frem hagesaksa og klipper av hodet! Er ikke dette vakker poesi så vet ikke jeg.
Tusen takk for at du gir oss en rystende innsikt i ditt syke sinn.  Du fantaserer om spedalskhet og avkapping av armer og bein.  Og verst av alt:

Du fantaserer om å bli observert offentlig sammen med pestloppa.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1928 : 22. februar 2012, 23:30 »
Tusen takk for at du gir oss en rystende innsikt i ditt syke sinn.  Du fantaserer om spedalskhet og avkapping av armer og bein.  Og verst av alt:

Du fantaserer om å bli observert offentlig sammen med pestloppa.
Nå må du slutte og plage guttetassene på TF og komme hjem til psykriatrisk sikringspost så jeg kan få gitt deg den magiske natt pillen din!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1929 : 22. februar 2012, 23:35 »
Nå må du slutte og plage guttetassene på TF og komme hjem til psykriatrisk sikringspost så jeg kan få gitt deg den magiske natt pillen din!!
Det er bare naturlig at du omtaler psykiatrisk sikringspost som 'hjem'.  Du falt i tønna med magiske piller da du var liten, ikke sant?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1930 : 24. februar 2012, 06:48 »
Jeg vil tro at det rett som det er blir stille i forsamlinger der du er til stede.  Jeg vil også tro at det foregår en del tung sukking, himling med øynene og oppgitt stønning.  Og nei, det er ikke fordi du er sexy, men fordi du er stein gæern og stokk teit.
Takk for at du tenker mye på meg.  Men jeg må skuffe deg.  Du vil aldri bli som meg, hvor mye du enn prøver.  Det er et faktum som du må leve med, din rektal-blindpassasjer.
Jeg inkasserer ikke penger, men enkle verbale seire i kampen med de intellektuelle tyttebærene som befolker denne tråden.  Skulle jeg skamme meg?  Jeg føler heller stolthet over å yte gode tjenester i det offentlige rom.  Jeg statuerer et eksempel til etterfølgelse, et ideal å strebe etter.
Du er fullstendig på jordet her.  Dette siste avsnittet er din selvbiografi i kort og konsis form.

Alt det du sier her Rulatoren, er selvsagt løgn/feilinformasjon.

Power loppa, kan du slutte med å sende meg private meldinger hvor du ber meg om å spille på lag mot andre i tråden? Stå opp for deg selv gutt (jente).

Jobb litt mer med din egen virkelighetsoppfatning du, så slutter du kanskje å inbille deg at jeg driver å PMer deg.

Din kronidiot. Nå gir du akkurat det kjønnsleppa ønsker, oppmerksomhet. Helt siden det ble forbudt å putte spedalske i sirkusbur, har pestloppa lengtet etter annerkjennelse.

Men jeg har en ide for deg loppa som vil sikre deg oppmerksomhet i bøtter og spann. Vi to holder en appell for spedalske foran Stortinget. Der du sier:" Spedalskhet! Fra denne dag skal du ikke lenger herske over meg! Aldri mer skal jeg miste et lem til deg!"

Så hopper jeg frem med en øks og kapper av samtlige armer og ben. Til slutt finner jeg frem hagesaksa og klipper av hodet! Er ikke dette vakker poesi så vet ikke jeg.

Ja...Jo, noen av poengene er gode, MEN, visse ting MÅ reverseres for at dette skal perfeksjoneres, nemmelig at DU kapper av din EGEN skalle.  For på denne måten å gjøre både deg selv og menneskeheten en tjeneste.

Nå må du slutte og plage guttetassene på TF og komme hjem til psykriatrisk sikringspost så jeg kan få gitt deg den magiske natt pillen din!!

Det er bare naturlig at du omtaler psykiatrisk sikringspost som 'hjem'.  Du falt i tønna med magiske piller da du var liten, ikke sant?

Svært som Syffiliss-Fri-Fitte-Ønskes-Men-Er-Uoppnåelig-pga-for-Mange-Nattskift-på-Gata og Rulatoren skal snakke sammen da, aner jeg noe i lufta?

Rulatoren;  Noe på gang eller? Ser ut som om du virkelig har skutt gullfugelen her...
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1931 : 26. februar 2012, 04:11 »
Man må faen meg begynne å lure når man leser i denne tråden.
Nesten så jeg kan si med 100 % sjanse at samtidige personer her er et resultat av ett kortvarig samleie mellom Kvasimodo og ett skrapesjukt ekorn.
Man kan jo bare tenke seg til hvordan det var å være jordmor den dagen det kom inn ett haltende innpara ekorn, la seg ned på bordet og spriket med lange tynne pistrete kjønnslepper på 15 centimeter hver.
Jeg vemmes over tanken av at det var et menneske med og bevitnet denne forferdelige hendelsen, der det drites ut både feite groteske svin med like høy IQ og fettprosent, og lavpannede fitteslikkere av noen måseballe tafsende byllepester.
Og til den vesle staurfitta som svarer på denne posten vill jeg bare si en ting, og det er at det misfosteret kan bare holde den kjønnsvortebefengte kukkjeften sin lukket.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1932 : 26. februar 2012, 04:48 »
du jenta over her "duracell" få se fitta

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1933 : 26. februar 2012, 05:10 »
du jenta over her "duracell" få se fitta

Er du sikker på at du har lyst til å se ett kvisebefengt kubikks-hull som minner urovekkende mye om ett uflidd rektum du finner på hvilken som helst NRF-ku?
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1934 : 26. februar 2012, 11:37 »
du jenta over her "duracell" få se fitta
Hei Einstein.  Jeg forslår at du endrer alias fra LekMedNaturen til EPIC_FAIL.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!