Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580695 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1995 : 12. mars 2012, 20:50 »
At du til gjengjeld er LAVERE på rangstigen er ganske ufyselig å tenke på.
Er det deg eller en dressert barbert ape du bruker som profilbilde? Ser ut som en uheldig krysning mellom iguana og transvesitt.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1996 : 12. mars 2012, 20:58 »
Er det deg eller en dressert barbert ape du bruker som profilbilde? Ser ut som en uheldig krysning mellom iguana og transvesitt.

Det er nok ikke meg, det er faktisk ett av mine forbilder.
Når jeg ser på ditt profilbilde må man jo bare lure på hvilken anoreksi-hore du har som forbilde?
For det der må virkelig være noe av de aller verste jeg noen gang har sett. Fyfaen! æsj
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1997 : 12. mars 2012, 23:12 »
Når jeg ser på ditt profilbilde må man jo bare lure på hvilken anoreksi-hore du har som forbilde?
Når ble det lov å snakke stygt om sin mor?

For det der må virkelig være noe av de aller verste jeg noen gang har sett. Fyfaen! æsj
Det der er en direkte henvendelse uten oppbygning eller poeng. Kjedelig og lite fantasifullt. Det mest tragiske er at du ser deg i speilet når disse ord forlater din munn.
Jeg kan forstå dine lidelser, ikke alle kan være hardcorebakken.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1998 : 13. mars 2012, 00:26 »
Når ble det lov å snakke stygt om sin mor?
Det der er en direkte henvendelse uten oppbygning eller poeng. Kjedelig og lite fantasifullt. Det mest tragiske er at du ser deg i speilet når disse ord forlater din munn.
Jeg kan forstå dine lidelser, ikke alle kan være hardcorebakken.

Hvis det å være hardcorebakken betyr å være mindre enn en gjennomsnittlig 9åring, så er vel det en bra ting?
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1999 : 13. mars 2012, 08:40 »
Når ble det lov å snakke stygt om sin mor?
Det der er en direkte henvendelse uten oppbygning eller poeng. Kjedelig og lite fantasifullt. Det mest tragiske er at du ser deg i speilet når disse ord forlater din munn.
Jeg kan forstå dine lidelser, ikke alle kan være hardcorebakken.

Ble vi ikke enig om at du skulle begrense deg til ETT innlegg her i tråden?

Du ødelegger frisonen min.

Dette er det eneste stedet på forum som så langt har vært fritt for kranglingen din og ikke minst treningstipsene dine, la oss beholde det slik!

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2000 : 13. mars 2012, 17:10 »
Hvis det å være hardcorebakken betyr å være mindre enn en gjennomsnittlig 9åring, så er vel det en bra ting?
Ble vi ikke enig om at du skulle begrense deg til ETT innlegg her i tråden?

Du ødelegger frisonen min.

Dette er det eneste stedet på forum som så langt har vært fritt for kranglingen din og ikke minst treningstipsene dine, la oss beholde det slik!
Det er greit nok at man trenger elektronmikroskop for å se musklene til SoftCoreBakken.  Men jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan man får intellektet til MjukisBakken, Snusleppa og hgd.  Ser man på Beat for Beat med Ivar Dyrhaug kontinuerlig og uten avbrekk i femten år?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2001 : 13. mars 2012, 19:31 »
Det er greit nok at man trenger elektronmikroskop for å se musklene til SoftCoreBakken.  Men jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan man får intellektet til MjukisBakken, Snusleppa og hgd.  Ser man på Beat for Beat med Ivar Dyrhaug kontinuerlig og uten avbrekk i femten år?

Jeg vet ikke med de andre, men intellektet mitt får du nok aldri!
Det kommer av gener og hardt arbeid, såvidt jeg vet er det INGEN som verken er smartere eller mer fysisk perfekt enn det jeg er.

Du er dessverre helt i den andre enden av skalaen. Der sitter du på en lurvete skinnstol mens sikle rinner nedover munnviken og din mor tørker deg i rassen.
Hvordan din incestrammede tøse-mor klarer å ta vare på ett slikt vesen som deg er selv meg uforståelig.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2002 : 16. mars 2012, 06:47 »
Jeg vet ikke med de andre, men intellektet mitt får du nok aldri!
Det kommer av gener og hardt arbeid, såvidt jeg vet er det INGEN som verken er smartere eller mer fysisk perfekt enn det jeg er.

Du er dessverre helt i den andre enden av skalaen. Der sitter du på en lurvete skinnstol mens sikle rinner nedover munnviken og din mor tørker deg i rassen.
Hvordan din incestrammede tøse-mor klarer å ta vare på ett slikt vesen som deg er selv meg uforståelig.

Noterer at du har gått til angrep på en del folk her inne i tråden min, men at du har unlatt å gå i konfrontasjon med meg.

Går ut ifra at dette har noe å gjøre med at du føler en blanding av respekt og frykt for meg, da basert på hvordan det ofte går med forumsbrukere som går i duel med meg.

Ett fornuftig valg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2003 : 16. mars 2012, 09:54 »
Hold kjeften på deg din skitne dego!
Absolutt ingen som bryr seg om hva den uflidde indianerkjeften din spyr ut uansett!

Er du totalt blind din jævla fjellape?
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2004 : 16. mars 2012, 19:55 »
Noterer at du har gått til angrep på en del folk her inne i tråden min, men at du har unlatt å gå i konfrontasjon med meg.

Går ut ifra at dette har noe å gjøre med at du føler en blanding av respekt og frykt for meg, da basert på hvordan det ofte går med forumsbrukere som går i duel med meg.

Ett fornuftig valg.
Kanskje du rett og slett er så ubetydelig at han ignorerte deg?  Men fortvil ikke.  Det er alltids en verbal kilevink å få fra Rulatoren.  Jeg beklager å måtte knuse dine illusjoner, men 15 år med nesa inn mellom de svette rumpeballene til Fleksnes gir ikke fysisk og intellektuell vekst og harmoni.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2005 : 17. mars 2012, 22:05 »
Kanskje du rett og slett er så ubetydelig at han ignorerte deg?  Men fortvil ikke.  Det er alltids en verbal kilevink å få fra Rulatoren.  Jeg beklager å måtte knuse dine illusjoner, men 15 år med nesa inn mellom de svette rumpeballene til Fleksnes gir ikke fysisk og intellektuell vekst og harmoni.

Din stakkars tosk...

Det kommer selvsagt ann på hvem det dreier seg om, om f.eks DU prøver å kommunisere med noen å blir ignorert så er det pga at du er irrelevant.

Om det skjer med meg, så er det pga at brukeren har nok vett til å skjønne at han har møtt sin overmann og at det derfor er lurt å stikke halen mellom beina mens hodet stikkes under sanden og heller finner noen andre å hakke på, akkurat slik vi så her når kungen valgte å unngå konfrontasjon med meg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2006 : 17. mars 2012, 22:19 »
Det skal bli spennende å se hvor mange her i utskjellingstråden som virkelig legger for dagen frykt for pestloppa.  Om de vil unngå å ha deg inn i huset sitt, er det forståelig.  Men enhver tanketom stakkar kan lett eie deg hardt her i utskjellingstråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2007 : 18. mars 2012, 18:17 »
Din stakkars tosk...

Det kommer selvsagt ann på hvem det dreier seg om, om f.eks DU prøver å kommunisere med noen å blir ignorert så er det pga at du er irrelevant.

Om det skjer med meg, så er det pga at brukeren har nok vett til å skjønne at han har møtt sin overmann og at det derfor er lurt å stikke halen mellom beina mens hodet stikkes under sanden og heller finner noen andre å hakke på, akkurat slik vi så her når kungen valgte å unngå konfrontasjon med meg.

Se litt tidligere i tråden din stygge jævel.
slike fleskbolle degos som deg har faen ikke livets rett.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2008 : 18. mars 2012, 20:57 »
Hvis det å være hardcorebakken betyr å være mindre enn en gjennomsnittlig 9åring, så er vel det en bra ting?
Oi, nå ble jeg fornærmet. Tenk, en 9-åring a gitt. Tenk så flaut, jeg føler meg truffet, dypt i hjerterota.
Eller ikke. Du suger i å fornærme, det ble jeg ihvertfall fortalt av en sprøytenarkoman som ble 100kr rikere etter et besøk av deg. Hvis du vegrer deg for aktiv dødshjelp kan du trøste deg med slukket lys innen 2-3 år.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2009 : 18. mars 2012, 21:01 »
Ble vi ikke enig om at du skulle begrense deg til ETT innlegg her i tråden?

Du ødelegger frisonen min.

Dette er det eneste stedet på forum som så langt har vært fritt for kranglingen din og ikke minst treningstipsene dine, la oss beholde det slik!


Minnet ditt er mer begrenset enn oldemor på gamlehjemmet. Utskjellingstråden har hatt glede av mitt besøk før.
Eneste treningstipsene jeg har gitt på forumet er å begynne med bolebakkens boleshake, så kanskje tissen din vokser med noen få centimeter. Noe som vil gi deg en økt lengde på ja, noen få centimeter.

Tror ikke du skal uttale deg om trening, lille schmetterling.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!