Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580695 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2040 : 21. mars 2012, 11:36 »
Sitatet kan deffineres som både vitenskapelig/filosofisk og det kan, jeg gjentar KAN stimulere Ryu til å begynne å diskutere.

Og når Ryu begynner å diskutere, ja da har vi det gående, da vil han eliminere oss alle ved å simpelthen kjede oss på hue og helvete ut av tråden.

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2041 : 21. mars 2012, 19:41 »
Orginalt. Tipper det er noen fjortisser som trakk på smilebåndet av den der.
Du trakk LITT på smilebåndet selv.  Bare innrøm det.  Du er uhyre lite troverdig i rollen som kultursnobb.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2042 : 21. mars 2012, 20:30 »
Tipper det er det ja.
Tipper også at akkurat nå sitter du nå med barten begravd ned i buskaset til faren din, mens du nynner på en Alf Prøysen vise å smører inn kjønnsvortene til din mor med majones. For det har du nemlig lest på kvinneforum at skulle hjelpe.
Du er empatiløs, tomhjernet, karakterløs, umoralsk og personlighetsforstyrret kuk opphøyd i Grahams tall.  Jeg tipper at morra di fylte ut taps- og skademelding dagen etter at du var født.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2043 : 21. mars 2012, 20:50 »
Du er empatiløs, tomhjernet, karakterløs, umoralsk og personlighetsforstyrret kuk opphøyd i Grahams tall.  Jeg tipper at morra di fylte ut taps- og skademelding dagen etter at du var født.

Du skriver sånn til meg også kaller du meg empatiløs?
Vet du ikke at ord kan såre din slemme jentegutt?
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2044 : 21. mars 2012, 23:28 »
Du skriver sånn til meg også kaller du meg empatiløs?
Vet du ikke at ord kan såre din slemme jentegutt?

Ja, det sårer mest når det er spot on.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2045 : 21. mars 2012, 23:44 »
Ja, det sårer mest når det er spot on.

Ba jeg ikke deg om å holde kjeft?
Jeg blir rett og slett uvel og kvalm av å i hele tatt lese navnet EmyR.
Kjente jeg aldri skal skrive navnet ditt igjen ihvertfall måtte faen meg ut å spy. Bare tanken på det åndssvake tryne ditt som florerer med kviser og vorter og Siklet som renner nedover haken din er mer enn nok for de fleste til å skyte seg.

For og ikke snakke om kroppen som ser mest ut som en potet med en rosin på toppen. Nei, om du har ett snev av medlidenhet går du nå og henter ett tau og henger deg i ett kott.

 
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2046 : 22. mars 2012, 15:01 »
Ba jeg ikke deg om å holde kjeft?
Jeg blir rett og slett uvel og kvalm av å i hele tatt lese navnet EmyR.
Kjente jeg aldri skal skrive navnet ditt igjen ihvertfall måtte faen meg ut å spy. Bare tanken på det åndssvake tryne ditt som florerer med kviser og vorter og Siklet som renner nedover haken din er mer enn nok for de fleste til å skyte seg.

For og ikke snakke om kroppen som ser mest ut som en potet med en rosin på toppen. Nei, om du har ett snev av medlidenhet går du nå og henter ett tau og henger deg i ett kott.

 

Søtt. Jeg synes bare det var morsomt at dette fikk deg til å grine innvendig

Sitat
Du er empatiløs, tomhjernet, karakterløs, umoralsk og personlighetsforstyrret kuk opphøyd i Grahams tall.  Jeg tipper at morra di fylte ut taps- og skademelding dagen etter at du var født.

Det var visst noe som traff ganske bra. Var det kanskje derfor du begynte med steroider? Du ble mobbet ut av vennekretsen, mora di ville ikke ha en ubrukelig unge som deg og du følte du skulle bli kongen med å sette sprøyter? Gratulerer, du er fortsatt en taper.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2047 : 22. mars 2012, 15:43 »
Søtt. Jeg synes bare det var morsomt at dette fikk deg til å grine innvendig

Det var visst noe som traff ganske bra. Var det kanskje derfor du begynte med steroider? Du ble mobbet ut av vennekretsen, mora di ville ikke ha en ubrukelig unge som deg og du følte du skulle bli kongen med å sette sprøyter? Gratulerer, du er fortsatt en taper.

Ta deg sammen nå. Den eneste som sitter å griner er deg selv når du ser det oppblåste sametryne ditt.
Begynte med steroider? Hvor tar du det ifra? Selv om du trøkker over en lav sko så trenger ikke alle andre å gjøre det vet du.
At du attpåtil er svak som en afrikansk anoreksi-hore er ikke spesielt imponerende når man tenker på at du trøkker like mye som Cutler og Coleman.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2048 : 22. mars 2012, 20:31 »
Ja, det sårer mest når det er spot on.
Javisst gjør det det, og karakteristikken min passer på deg også, ditt septikktryne.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2049 : 23. mars 2012, 05:58 »
Dette kan gi oss en interessant utvikling.  Dersom Ryu får igang maskineriet nå, kan Pestloppa komme til å gå helt av skaftet i rein desperasjon.  Det kan virke som om det er i ferd med å demre for Loppa at den heftig annonserte elimineringsrunden hans bare er skryt og ønsketenkning.

Elimineringsrunden kommer, ble bare litt utsatt da nye aktører involverte seg(Les; Pungen og Hadde-ikke-fått-ett-gram-med-muskel-masse-om-han-så-hadde-kjørt-winstrol-kur-corebakken) og jeg måtte reorganisere elimineringslista mi, så tar litt ekstra tid pga administrative oppgaver.

Uansett, poenget du kommer med her kan faktisk være det første steget denne tråden noensinne har hatt som ligner på framgang(Om man legger godviljen til selvsagt).  Om vi kan lure Ryu til å begynne å legge ut om f.eks arverett eller legalisering av en eller annen ulovlig substans så hadde utvilsomt halve tråden(muligens inkludert meg selv) falt ifra.

Om jeg faktisk skulle klare å komme meg gjennom innlegget til Ryu uten å dø av kjedsomhet så vil jobben min etterpå bli betraktelig lettere når jeg beslutter å sparke igang elimineringsrunden.

Deffinitivt noe å tenke på.

Javisst gjør det det, og karakteristikken min passer på deg også, ditt septikktryne.

Forøvrig så har du tidligere i tråden kallt meg en septikk-skalle.

Du har mer eller mindre resirkulert en fornærmelse, på en måte kan man vel si at du har eid deg selv da?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2050 : 23. mars 2012, 09:50 »

Forøvrig så har du tidligere i tråden kallt meg en septikk-skalle.


Dette bør jo du ta til deg som ett kjempekompliment!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2051 : 23. mars 2012, 17:41 »
Dette bør jo du ta til deg som ett kjempekompliment!

Noensinne vurdert å søke jobb som crash test dummy?

Blir en kort karriere, men gud så nyttig både for deg og samfunnet rundt deg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2052 : 23. mars 2012, 17:55 »
Noensinne vurdert å søke jobb som crash test dummy?

Blir en kort karriere, men gud så nyttig både for deg og samfunnet rundt deg.
Jeg vil tro at det bittelille som er av tankevirksomhet hos Fleksnes går helt i stå når han støter på formuleringen 'søke jobb'.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2053 : 26. mars 2012, 03:05 »
Jeg vil tro at det bittelille som er av tankevirksomhet hos Fleksnes går helt i stå når han støter på formuleringen 'søke jobb'.

Hehe, ja han sitter vel fortsatt foran skjermen, helt traumatisert etter at "Jobb" ordet måtte prosseseres i hjernebarken hans.  Jeg tror ikke vi blir å se ham igjen med det aller første.

Uansett, ser ut som om jeg er i godt driv med ideer her nå, så derfor:

Har du noensinne vurdert å skaffe jobb som menneskelig leirdue? 

Blir en kort karriere, men gud så nyttig både for deg og samfunnet rundt deg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2054 : 26. mars 2012, 11:14 »
Oi oi oi her kommer det kraft-gloser fra samfunnets støttebjelker ser jeg! Tøffe i trynet gjemt bak ett tastatur, hadde vi møttes FACE 2 FACE hadde dere lagt dere ned og ropt på de støgge mødrene deres, som allikevel bare hadde blitt med på å sparke dere i fitta mens dere lå nede.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!