Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580686 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2115 : 24. april 2012, 20:34 »
Synes det er merkelig at du stadig har tilgang på PC fra isolasjonsrommet ditt på madla, men går utifra at du kjører tette avsugninger på det mannlige personalet der. For deg er jo dette en ren vinn-vinn situasjon.
Du gjør antagelser om avsugninger av mannlig personell fordi du alltid tenker på avsugninger av mannlig personell.  Når du ser trontaledebatten på Stortinget, tenker du på avsugninger av mannlig personell.  Når det er andakt på radioen på søndags formiddag, tenker du på avsugninger av mannlig personell.  Du vil antagelig fortsatt tenke på det i din egen begravelse.

Sitat
Forøvrig er det kun du og jeg som holder liv i denne tråden. BEISTET har jo meldt seg ut, eller er dette ditt alter-ego kanskje? Det ville forklart en hel del.
Se på den fenomenale kvaliteten på mine bidrag siden denne tråden.  Se på viddet, snerten, grepet om det norske språket.  Det er bare Rulatoren som kan holde et så høyt nivå.  Det er kanskje derfor så mange av idiotene her på Treningsforum ikke tør å bli med i denne tråden.  Rulatorens blendende innlegg har skapt prestasjonsangst.

Sitat
PowerLoppa vet jeg hvorfor er borte. Han sitter inne for voldtekt av en handicappet geit.
Geita manglet den estetiske sansen som var påkrevd for å løpe i dekning når Pestloppa viste seg.  Det var det som handicappet besto i.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2116 : 25. april 2012, 07:50 »
Jeg gjør nok mine antagelser basert på det faktum at du ikke har kunnet innta fast føde siden trettenårsalderen da kjeften din har vært okkupert av fremmede menns lem siden den gang.

Og ja, bidragene dine er fenomenale i den forstand at du er i stand til å skrive på ett tastatur til tross for at du har den sterkeste grad av downs og CP. Sånn sett fortjener du jo faktisk honnør.

Har fått melding om at geita har blitt gravid etter å ha blitt rævkjørt av powerloppa. Ultralydbildene viser at det er i ferd med å vokse frem en liten drittkladd der inne, som ser ut som en blanding av jølsrud og beistet men som allerede viser prov på høyere intellingensnivå enn de to.



Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2117 : 25. april 2012, 21:41 »
Jeg gjør nok mine antagelser basert på det faktum at du ikke har kunnet innta fast føde siden trettenårsalderen da kjeften din har vært okkupert av fremmede menns lem siden den gang.
Dette er ondsinnet propaganda.  Det hender riktignok at mitt eget lem er i veien når jeg skal innta fast føde.  Men dette skyldes de usedvanlige dimensjonene på lemmet.

Sitat
Og ja, bidragene dine er fenomenale i den forstand at du er i stand til å skrive på ett tastatur til tross for at du har den sterkeste grad av downs og CP. Sånn sett fortjener du jo faktisk honnør.
Dette er mange divisjoner over ditt nivå.  Du må lære dette nå, Fleksnes.  Du skal IKKE putte tastaturet nederst i doskåla når du skal skrive innlegg på Treningsforum.  At det finnes et og annet leselig ord i det som du 'skriver', skyldes at du har ansatt Marmarius som kombinert rumpetørker og korrekturleser,

Sitat
Har fått melding om at geita har blitt gravid etter å ha blitt rævkjørt av powerloppa. Ultralydbildene viser at det er i ferd med å vokse frem en liten drittkladd der inne, som ser ut som en blanding av jølsrud og beistet men som allerede viser prov på høyere intellingensnivå enn de to.
Jeg vil tro at jølsrud og beistet er misunnelige på et sånt geni.  Det er nok også Suppemann.  Suppemann fikk seg ny jobb forrige måned.  Han jobber nå fulltid som kloakkpropp for Oslo vann- og avløpsetat.  Det trengtes ikke noe jobbintervju.  Han la bilde og slektstre ved jobbsøknaden, og det sikret jobben øyeblikkelig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2118 : 05. mai 2012, 17:25 »
Pusten går tungt og vesende, asmatisk.
Vegger, bygninger, trær og himmel trenger seg på,
trykkende og klemmende

Det dunker i hodet, panikken bygger seg opp,
et vilt blikk i et kort glimt i speilet.

Jeg kan ikke holde tilbake...


JÆVLA DRITTSKALLER!!!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2119 : 06. mai 2012, 13:45 »
KREPSPULTE KUSEHODER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2120 : 06. mai 2012, 14:38 »
Så du er tilbake igjen, ditt rustne blikkspann fylt til randa med pisselunka rottegift.  Ditt comeback er traumatisk og sjokkerende, noe som sikkert fryder deg stort.  Beistet er tilbake, og kanskje 2012 faktisk er det året når verden skal gå under.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2121 : 07. mai 2012, 23:20 »
Så du er tilbake igjen, ditt rustne blikkspann fylt til randa med pisselunka rottegift.  Ditt comeback er traumatisk og sjokkerende, noe som sikkert fryder deg stort.  Beistet er tilbake, og kanskje 2012 faktisk er det året når verden skal gå under.

Hva faen, har du ikke daua enda ditt zoofile svin?
Jeg hadde endelig fått troen tilbake på denne verden, også får jeg dette klaska midt i mitt usannsynlig vakre ansikt. Hvordan du klarer å skrive på ett tastatur med dine små jentefingre på godt over gjennomsnittlig alder for kjempeskilpadder er for alle ett stort mysterium.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2122 : 08. mai 2012, 20:14 »
Hva faen, har du ikke daua enda ditt zoofile svin?
Jeg hadde endelig fått troen tilbake på denne verden, også får jeg dette klaska midt i mitt usannsynlig vakre ansikt. Hvordan du klarer å skrive på ett tastatur med dine små jentefingre på godt over gjennomsnittlig alder for kjempeskilpadder er for alle ett stort mysterium.
Hei Küken.  Visst er jeg stadig i live.  Selv om jeg var i pubertenen under slaget ved Actium, så ser jeg ikke noen grunn til å sende verden ut i en tilstand i sjokk og desperat sorg riktig enda.  Hvorfor du ikke er i isolat, er derimot et mysterium.  At du hadde fått igjen troen på verden, betyr ikke at verden har noen grunn til å ha tro på deg.  Gjør verden en stor tjeneste, og avstå fra all sosial omgang for all framtid.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2123 : 09. mai 2012, 22:54 »
Voldsomt så tafatt folk er her inne. Kun transvestitten Rulatoren er inne og skriver regelmessig.
Sånn sett skulle egentlig Rulatoren hatt applaus. Men det avstår jeg ifra, ettersom Rulatoren er en heslig og kvalmende ting som ingen vil ha noenting å gjøre med.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2124 : 10. mai 2012, 22:06 »
Ja, oppmøtet her er nitrist nå om dagene.  Det får meg til å tro at vi ikke lenger er noen høykulturell nasjon med armslag for den kreative tanken.  Det som vi sitter igjen med her, er atpåtil en sånn toalettskål-avsetning som deg.  Du er altså en del av den utvalgte eliten som er her inne.  Det sier en del om verden der ute.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2125 : 11. mai 2012, 12:39 »
Jeg har lenge vært en del av den utvalgte eliten uansett hva det handler om jeg. Dette har gjort at verden har en meget lys framtid i vente. Men dette ble veldig vanskelig selv for meg når jeg fikk vite at en slik gammel hore som deg fremdeles lever.

Man kan jo bli depressiv av mye mindre, jeg kjenner at selvmordstankene igler seg innom nå.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2126 : 11. mai 2012, 23:22 »
Så dere på "Nårje" på tv2 i går. En trist gjeng.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2127 : 12. mai 2012, 01:17 »
Det tror jeg så gjerne.  Mitt generelle inntrykk er at stort sett alt av underholdningsprogrammer på TV kun egner seg for encellede organismer.  Idemateriale, manus og programledere hentes fra bunnsopet i diverse søppelforbrenningsanlegg spredt rundt i Sør-Norge.  Dersom dette materialet vises på HD-TV, kan det brukes til å bore hull i faste stoffer med.

PS.  Vær vennlig å skifte navn til Junkfood-skallen.  Det er et navn som vil passe deg bedre.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2128 : 12. mai 2012, 22:09 »
Dette innlegget er ikke å annse som ett permanent comeback i tråden, men jeg har ett tema jeg måtte lufte:

Da jeg satt på bussen på vei til jobb her om dagen overhørte jeg en samtale mellom 2 personer hvor den ene hardnakket hevdet at han hadde hørt ett rykte som gikk ut på at Rulatoren hadde innledet ett seksuelt forhold med sin egen mor.

Er det noen her som kan bekrefte/avkrefte dette ryktet?  Om det blir bekreftet her i tråden og dernest annerkjent som en sannhet, så kan det vel beskrives som en aldri så liten skandale.

Rulatoren vil iallefall ha en god del å forklare om det viser set at informasjonen jeg hørte stemmer.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2129 : 13. mai 2012, 11:06 »
Dette innlegget er ikke å annse som ett permanent comeback i tråden, men jeg har ett tema jeg måtte lufte:
Åh jasså gitt.  Du er komplett hekta på Utskjellingstråden.  Det er det som er saken.  Å bli utskjelt her inne, er det nærmeste som du noen sinne har kommet til noe som kan likne på venneskap med noen.
Sitat
Da jeg satt på bussen på vei til jobb her om dagen overhørte jeg en samtale mellom 2 personer hvor den ene hardnakket hevdet at han hadde hørt ett rykte som gikk ut på at Rulatoren hadde innledet ett seksuelt forhold med sin egen mor.

Er det noen her som kan bekrefte/avkrefte dette ryktet?  Om det blir bekreftet her i tråden og dernest annerkjent som en sannhet, så kan det vel beskrives som en aldri så liten skandale.

Rulatoren vil iallefall ha en god del å forklare om det viser set at informasjonen jeg hørte stemmer.
Pøh.  Jeg onanerer ikke i trusene til morra mi.

Jeg for min del hørte et helt fantastisk rykte her om dagen.  To stykker som sto litt unna meg på T-baneperrongen på Majorstua sa at de hadde hørt fra en drosjesjårfør som hadde hørt fra en onkel som hadde hørt fra en politimann som hadde fått brev fra en sosialarbeider som hadde skrevet et rykte som hun hadde hørt fra en knarker på Plata som hadde det fra et postbud som hadde lest en grafitti sprayet på rådhusveggen av en 12 åring som hadde fått høre at Pestloppa har betalt arbeid.

Dette er så usannsynlig at det vel i grunnen ikke er umake verd å få det avkreftet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!