Skrevet av Emne: Golds Gym Oslo  (Lest 48798 ganger)

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Golds Gym Oslo
« #150 : 09. januar 2009, 15:46 »
Oi et spørsmål til.

Er det bare jeg som syns dette VIP greiene er litt usmakelig.

Ja ok, en kar har mer penger enn meg. Han er viktigere som kunde hos Golds enn det jeg er.

Hva med å gi folk VIP kvalitet på grunn av meritter innenfor idretten personen utøver eller erfaring, eller noe. Det skal lissom bare gå på penger.





 rofl

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Golds Gym Oslo
« #151 : 09. januar 2009, 16:00 »
Jo bedre/sterkere man er jo mer skal man betale?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Golds Gym Oslo
« #152 : 09. januar 2009, 17:00 »
Eigentleg ingen dum ide, fordi du då nyttar fleire vektiskiver, og det gjev meir slitasje på utstyret, pluss at du kanskje nyttar so monge vektskiver at andre får problem med å trene!
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Golds Gym Oslo
« #153 : 09. januar 2009, 17:15 »
In the name of Universal Love and endless piles of clean clothes ready in your closet at Golds Gym,

De som synes rike er usmakelige har enda ikke integrert "jeg er rik og er verdt noe og tar plass og er unik og spesiell" aspektet i sin personlighet. Det er en del av pain-body aka broken zones aka shadow. Tilsvarende med de som ser opp til rikinger med ærefrykt, som om de var semi-guder. Det er også fordi man ikke har integrert "jeg er rik og temmelig konge på haugen" aspektet i sin personlighet.

Hvis det er noe ved en person som virkelig irriterer deg, eller noe ved en person som virkelig gir deg ærefrykt og Bow følelse (uten smilet), ja da er den tingen som irriterer deg, eller gir deg ærefrykt eller I-am-not-worthyness, en side av deg selv du ikke har akseptert eller integrert.

Hilsen

Guru Deepshit Inyurundies

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #154 : 09. januar 2009, 20:23 »
Nei, mener ikke at det skal bli dyrere og trene hvor større og sterkere man er. Men hvis men hvis man er med i en klubb eller noe på gymmet, eller f. eks er norgesmester så kan man f.eks få en eller annen frynse gode.

Tenk deg at du ser på en riking på Golds Oslo trene, han har en hundre dels erfaring av det du har. Kan ikke trene for fem flate øre og har få forutsettninger for å kunne trene slik du gjør. Dette er jo i og for seg greit fordi alle er jo nødt til å begynne en gang. Men pågrunn av dette så kan det hende personen ser ned på deg som kan masse om trening og har 100 ganger mer erfaring bare fordi du må vaske tøyet ditt selv LOL.

Bah, ble vanskelig å forklare dette her.

Syns bare at om det skal være noen form for offentlig rangering av mennesker eller status på et gym så syns jeg heller det skal gå på ting som har med trening og gjør og ikke antall kroner som ruller inn på kontoen hver måned.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Golds Gym Oslo
« #155 : 09. januar 2009, 21:47 »

Det skal lissom bare gå på penger.



Om du tar 300 kg i markløft eller om du kun kjører maskinøvelser,spiller ingen rolle for kjeden. De tenker kun på penger i kassa, og sålenge de har 1000 maskiner og spinningsykler så er majoriteten fornøyd, og da fortsetter de å trene der.
Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #156 : 09. januar 2009, 22:57 »
Om du tar 300 kg i markløft eller om du kun kjører maskinøvelser,spiller ingen rolle for kjeden. De tenker kun på penger i kassa, og sålenge de har 1000 maskiner og spinningsykler så er majoriteten fornøyd, og da fortsetter de å trene der.

Ja enig med dette... sånn kommer det alltid til å være.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Golds Gym Oslo
« #157 : 10. januar 2009, 10:35 »
Oi et spørsmål til.

Er det bare jeg som syns dette VIP greiene er litt usmakelig.

Ja ok, en kar har mer penger enn meg. Han er viktigere som kunde hos Golds enn det jeg er.

Hva med å gi folk VIP kvalitet på grunn av meritter innenfor idretten personen utøver eller erfaring, eller noe. Det skal lissom bare gå på penger.





Sponsing kalles dette - det er noe annet... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Golds Gym Oslo
« #158 : 10. januar 2009, 12:12 »
Når jeg var på Golds i Lillestrøm så fikk jeg SATS atmosfære med engang. Og fikk sånne små knivstikk i hjertet. Joe Golds hadde jo snudd seg i grava. 90% av arealet var til ære for mosjonister i 50-60 års alderen. Cardio maskiner så langt øye kunne se. En tom Aerobic hall. Og helt innest i et hjørnet ligger vekt rommet. På størrelse med et ball rom på Burger King.

Hva babler du om? Frivektsavdelingen er helt ok i Lillestrøm. Flere "byggere" der så det er en grei atmosefære for tung trening. Er lov å trene i singlet og magnesium, og mer enn nok skiver. 52 kg's hantler. Ålreite ansatte også som syntes det var kult med oss som trente seriøst.

Så jeg ser ikke helt at det kan sammenliknes med SATS. Men det kan heller ikke sammenliknes med atmosfæren på KK-67, kaliber og det mest fryktinngytende av de alle: "laben" på Lørenskoghallen Tongue
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #159 : 10. januar 2009, 12:40 »
Hverken Golds på Lillestrøm eller Akersgata har noe problemer med byggere, eller folk som faktisk trener tungt.
Og det er mange gode utøvere som trener begge steder.

At utforminga ikke er muggen kjeller med kun gammelt "skrot" og "bolekropper" avbildet på veggen gjør faktisk noe med atmosfæren : Det er enkelt å puste, bra utstyr , og ALLE kan faktisk føle seg hjemme.

Selvfølgelig; Skal man være sær og tro at eneste i vrden er et muggent kjellergym hvor man kan være sin egen lille konge på haugen; vel da er det ikke stedet for dem.

Gold har bra gym i Norge.
Og gymene i USA som ligger under Golds kjeden er faktisk lik som disse..
Der er vel kanskje to "consept" gym igjen i USA under Golds-flagget.

Forskjellen mellom Golds kjeden i skandinavia, og Elixia/SATS er at du faktisk ikke blir klaga på med tanke på løft, klesstil, eller om du pruster tungt når du løfter.

Dg personlig irriterer jeg meg av og til over slike som på død og liv skal VISE at de trener, og klinke olympiastanga neddi annet jern for hvert løft.
Er lov å vise hensyn Wink


Er faktisk to stk i Akersgata jeg er litt fasinert av ;

En litt lav ung blond gutt, som har STOT potensiale; både på en byggerscene i fremtiden ( tror faktisk vedkommende er medlem her inne:  "mener å hukse bilder " ) , samt dama til Børge Fagerli.
Dama til Børge Fagerli har faktisk en fanstastisk rygg, og jeg blir LIKE fasinert hve gang jeg ser damen.
Han "guttungen" ; MAKAN til løft, og symetri!!! Helt urolig.

Håper BEGGE står på max, for begge har faktisk en fremtid på scenen , Om de vil.


Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #160 : 10. januar 2009, 13:25 »
Hva babler du om? Frivektsavdelingen er helt ok i Lillestrøm. Flere "byggere" der så det er en grei atmosefære for tung trening. Er lov å trene i singlet og magnesium, og mer enn nok skiver. 52 kg's hantler. Ålreite ansatte også som syntes det var kult med oss som trente seriøst.

Så jeg ser ikke helt at det kan sammenliknes med SATS. Men det kan heller ikke sammenliknes med atmosfæren på KK-67, kaliber og det mest fryktinngytende av de alle: "laben" på Lørenskoghallen Tongue

Det som slo meg når jeg var på Golds i Lillestrøm var nå det at jeg arealet og trene på innerst i vekter avdelinga der var temmelig liten. Nå ser jeg bort ifra maskin avdelinga som ligger mellom vekt rommet og cardio maskinene.

Er alltid litt skeptisk når jeg ser de har bare et knebøy stativ. I og med at et sånt stativ er det så mange øvelser man bare kan trene i. Mark, Knebøy, skråbenk, strakmark, stang roing. Og noen kjører jo også stang curl og shrugs der og. Med et stativ så kan jeg se for meg at det er vanskelig å komme til på en mandag kveld i 6 tiden.

At man kan trene tungt på Golds har jeg aldri betvilt, med dette siktet jeg mer til Sats.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #161 : 10. januar 2009, 13:33 »
Hverken Golds på Lillestrøm eller Akersgata har noe problemer med byggere, eller folk som faktisk trener tungt.
Og det er mange gode utøvere som trener begge steder.

At utforminga ikke er muggen kjeller med kun gammelt "skrot" og "bolekropper" avbildet på veggen gjør faktisk noe med atmosfæren : Det er enkelt å puste, bra utstyr , og ALLE kan faktisk føle seg hjemme.

Selvfølgelig; Skal man være sær og tro at eneste i vrden er et muggent kjellergym hvor man kan være sin egen lille konge på haugen; vel da er det ikke stedet for dem.

Gold har bra gym i Norge.
Og gymene i USA som ligger under Golds kjeden er faktisk lik som disse..
Der er vel kanskje to "consept" gym igjen i USA under Golds-flagget.

Forskjellen mellom Golds kjeden i skandinavia, og Elixia/SATS er at du faktisk ikke blir klaga på med tanke på løft, klesstil, eller om du pruster tungt når du løfter.

Dg personlig irriterer jeg meg av og til over slike som på død og liv skal VISE at de trener, og klinke olympiastanga neddi annet jern for hvert løft.
Er lov å vise hensyn Wink


Er faktisk to stk i Akersgata jeg er litt fasinert av ;

En litt lav ung blond gutt, som har STOT potensiale; både på en byggerscene i fremtiden ( tror faktisk vedkommende er medlem her inne:  "mener å hukse bilder " ) , samt dama til Børge Fagerli.
Dama til Børge Fagerli har faktisk en fanstastisk rygg, og jeg blir LIKE fasinert hve gang jeg ser damen.
Han "guttungen" ; MAKAN til løft, og symetri!!! Helt urolig.

Håper BEGGE står på max, for begge har faktisk en fremtid på scenen , Om de vil.


Nann-Rosita

Nå vet jeg ikke om det var meg du siktet til, men personlig for meg så er jeg ikke akkurat en person vil "vise meg fram" når jeg trener, alt for innesluttet i min egen verden når jeg trener til å tenke på hva de rundt meg ser på.

Hvis det du sier NR at det Golds generelt ikke har noe imot folk som trener litt vel intensivt og kanskje ikke har beste evne til å holde kroppslydene inne på et gym så er jo det bra. Jeg tror deg veldig når du sier det så ikke tenk på det.

Så det vil jo si at Golds i Akersgata er et veldig bra gym for meg personlig, siden det viktigste for meg er kvantitet av utstyr og vekter og at man kan trene slik man vil.

Men om jeg først skal trene nede i byen så kan jeg jo liksågodt trene på 24fitness.

PS: Grunnen at jeg er opptatt av om jeg kan ta i litt når jeg trener på et gym er nok fordi jeg fikk litt skrekken for Sats når jeg trente på Sats Grorud for noen år siden og jeg ble snakket til flere ganger av de som jobbet der hvis jeg kjørte en tung 5-6er i bøy eller mark.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Golds Gym Oslo
« #162 : 10. januar 2009, 13:38 »
Hverken Golds på Lillestrøm eller Akersgata har noe problemer med byggere, eller folk som faktisk trener tungt.
Og det er mange gode utøvere som trener begge steder.

At utforminga ikke er muggen kjeller med kun gammelt "skrot" og "bolekropper" avbildet på veggen gjør faktisk noe med atmosfæren : Det er enkelt å puste, bra utstyr , og ALLE kan faktisk føle seg hjemme.

Selvfølgelig; Skal man være sær og tro at eneste i vrden er et muggent kjellergym hvor man kan være sin egen lille konge på haugen; vel da er det ikke stedet for dem.

Gold har bra gym i Norge.
Og gymene i USA som ligger under Golds kjeden er faktisk lik som disse..
Der er vel kanskje to "consept" gym igjen i USA under Golds-flagget.

Forskjellen mellom Golds kjeden i skandinavia, og Elixia/SATS er at du faktisk ikke blir klaga på med tanke på løft, klesstil, eller om du pruster tungt når du løfter.

Dg personlig irriterer jeg meg av og til over slike som på død og liv skal VISE at de trener, og klinke olympiastanga neddi annet jern for hvert løft.
Er lov å vise hensyn Wink


Er faktisk to stk i Akersgata jeg er litt fasinert av ;

En litt lav ung blond gutt, som har STOT potensiale; både på en byggerscene i fremtiden ( tror faktisk vedkommende er medlem her inne:  "mener å hukse bilder " ) , samt dama til Børge Fagerli.
Dama til Børge Fagerli har faktisk en fanstastisk rygg, og jeg blir LIKE fasinert hve gang jeg ser damen.
Han "guttungen" ; MAKAN til løft, og symetri!!! Helt urolig.

Håper BEGGE står på max, for begge har faktisk en fremtid på scenen , Om de vil.


Nann-Rosita

hva mener du?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #163 : 10. januar 2009, 13:41 »
LOL ja hva var egentlig poenget ditt Nann-Rosita?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #164 : 10. januar 2009, 13:42 »
Nå vet jeg ikke om det var meg du siktet til, men personlig for meg så er jeg ikke akkurat en person vil "vise meg fram" når jeg trener, alt for innesluttet i min egen verden når jeg trener til å tenke på hva de rundt meg ser på.

Hvis det du sier NR at det Golds generelt ikke har noe imot folk som trener litt vel intensivt og kanskje ikke har beste evne til å holde kroppslydene inne på et gym så er jo det bra. Jeg tror deg veldig når du sier det så ikke tenk på det.

Så det vil jo si at Golds i Akersgata er et veldig bra gym for meg personlig, siden det viktigste for meg er kvantitet av utstyr og vekter og at man kan trene slik man vil.

Men om jeg først skal trene nede i byen så kan jeg jo liksågodt trene på 24fitness.

PS: Grunnen at jeg er opptatt av om jeg kan ta i litt når jeg trener på et gym er nok fordi jeg fikk litt skrekken for Sats når jeg trente på Sats Grorud for noen år siden og jeg ble snakket til flere ganger av de som jobbet der hvis jeg kjørte en tung 5-6er i bøy eller mark.


Nå det gjelder SATS grorud, så var jeg medlem derogså tidligere.
Møkka gym, og forvirret personell. Den gang ( er en del år siden, så åper dette har endret seg. )
Det jeg syns er positivt med Akersgata; er av frivektsavdelingen er delt i to plan;
slik at det er lettere for de "ny på trening med frivekter" kan omme litt inn i det, og "gjemme" seg litt bort i starten til de får teken på det, slik at de ikke trenger tenke på at "grøss; store avdelinga med alle andre, enn om de ser på meg".. Så må si dette er meget positivt Smiley


Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!