Skrevet av Emne: Golds Gym Oslo  (Lest 48611 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #165 : 10. januar 2009, 13:49 »
Nå det gjelder SATS grorud, så var jeg medlem derogså tidligere.
Møkka gym, og forvirret personell. Den gang ( er en del år siden, så åper dette har endret seg. )
Det jeg syns er positivt med Akersgata; er av frivektsavdelingen er delt i to plan;
slik at det er lettere for de "ny på trening med frivekter" kan omme litt inn i det, og "gjemme" seg litt bort i starten til de får teken på det, slik at de ikke trenger tenke på at "grøss; store avdelinga med alle andre, enn om de ser på meg".. Så må si dette er meget positivt Smiley


Enig med deg når det gjelder Sats Grorud. Har ikke vært innom der siden i sommer kun for å kjøpe badeshorts på en søndag.

Men du har vel vært på 24fitness også du? Hva hadde du valgt personlig av Golds i Oslo og 24fitness? Jeg insinuerer at du selv er opptatt av en litt røff treningsatmosfære.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #166 : 10. januar 2009, 13:58 »
Jeg har selvfølgelig trent på 24, siden min sjef Henning er en av eierne.

Jeg trives faktisk best på Golds.
jeg liker ikke slike gym hvor ALL fokus er hvem som har bygget mest , og hvem som skal på diett neste og slike snevre miljøer.
Jeg liker faktisk holde meg noe utenfor, da jeg synes mijøet kan være så til de grader falskt.

Jeg trenger et sted jeg kan puste fritt, gjøre mitt og ikke bli møtt med " når skal du stille" straks jeg kommer inn døren.
Jeg er superegoist; og opptatt av meg og min trening, og gir faktisk ganske blanke i andres. Dessutern har jeg aldri likt byggeratmosfærer, Syns de blir vel enssporet.

Så atmosfære, luftkvalitet, og ikke minst ; utstyr: Golds.

Minus med Golds;
Mange syns det er dyrt.
Det er ikke store nok manualer for en del.



Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Golds Gym Oslo
« #167 : 10. januar 2009, 14:04 »
Jeg har selvfølgelig trent på 24, siden min sjef Henning er en av eierne.

Jeg trives faktisk best på Golds.
jeg liker ikke slike gym hvor ALL fokus er hvem som har bygget mest , og hvem som skal på diett neste og slike snevre miljøer.
Jeg liker faktisk holde meg noe utenfor, da jeg synes mijøet kan være så til de grader falskt.

Jeg trenger et sted jeg kan puste fritt, gjøre mitt og ikke bli møtt med " når skal du stille" straks jeg kommer inn døren.
Jeg er superegoist; og opptatt av meg og min trening, og gir faktisk ganske blanke i andres. Dessutern har jeg aldri likt byggeratmosfærer, Syns de blir vel enssporet.

Så atmosfære, luftkvalitet, og ikke minst ; utstyr: Golds.

Minus med Golds;
Mange syns det er dyrt.
Det er ikke store nok manualer for en del.

Jeg har begynt på 24 nå nylig. Jeg gjør suryanamaskara (solhilsner) før og etter trening, og drikker cola før, under og etter trening. Det er derfor mindre snevert der nå, så du kan trygt komme tilbake.

Når skal du forresten stille?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #168 : 10. januar 2009, 14:14 »
Du trenger vel ikke akkurat å bruke maskara når du trener Jan Bringerbærballe Betongbanan!

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Golds Gym Oslo
« #169 : 10. januar 2009, 16:36 »
Det som slo meg når jeg var på Golds i Lillestrøm var nå det at jeg arealet og trene på innerst i vekter avdelinga der var temmelig liten. Nå ser jeg bort ifra maskin avdelinga som ligger mellom vekt rommet og cardio maskinene.

Er alltid litt skeptisk når jeg ser de har bare et knebøy stativ. I og med at et sånt stativ er det så mange øvelser man bare kan trene i. Mark, Knebøy, skråbenk, strakmark, stang roing. Og noen kjører jo også stang curl og shrugs der og. Med et stativ så kan jeg se for meg at det er vanskelig å komme til på en mandag kveld i 6 tiden.

At man kan trene tungt på Golds har jeg aldri betvilt, med dette siktet jeg mer til Sats.

Jeg syntes ikke arealet var så forferdelig lite altså, dessuten er det to knebøystativer som er helt like og står ved siden av hverandre. (Så jeg skjønner ikke hvorfor du sier at det er ett).

http://sivkat.files.wordpress.com/2008/03/dsc00106.jpg
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #170 : 10. januar 2009, 16:53 »
Jeg syntes ikke arealet var så forferdelig lite altså, dessuten er det to knebøystativer som er helt like og står ved siden av hverandre. (Så jeg skjønner ikke hvorfor du sier at det er ett).

http://sivkat.files.wordpress.com/2008/03/dsc00106.jpg

Godt mulig du har rett og jeg tar feil.

Vurderte Golds Lillestrøm, det som veide ned var den laaaange veien å gå fra nærmeste bussholdeplass og et det er bare et knebøy stativ, men om det er 2 da og jeg husker feil.

Dessuten, så ikke noe knebøy stativ på det bildet der.

Men uansett i forhold til dette som er fra Better Bodies på Grorud så blir det jo lite på Golds på Lillestrøm


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Golds Gym Oslo
« #171 : 10. januar 2009, 16:59 »
Jeg er superegoist; og opptatt av meg og min trening, og gir faktisk ganske blanke i andres. Dessutern har jeg aldri likt byggeratmosfærer, Syns de blir vel enssporet.


Du syntes ikke dette er litt motstridene... ?


Men til Golds - jeg går forbi der to ganger pr dag, og det er mulig det er lite som syntes fra "utsiden", men for meg virker det å være "lite besøkt" utenfor en mulig rush? Kan det stemme?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #172 : 10. januar 2009, 17:10 »
Du syntes ikke dette er litt motstridene... ?


Men til Golds - jeg går forbi der to ganger pr dag, og det er mulig det er lite som syntes fra "utsiden", men for meg virker det å være "lite besøkt" utenfor en mulig rush? Kan det stemme?

Det har vært lite besøkt ja.
Og når man går forbi så er det jo ene delen av vektområdet man ser. Denne er mindre i bruke enn " nederste" nivået.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Golds Gym Oslo
« #173 : 10. januar 2009, 17:23 »
Jeg trenger et sted jeg kan puste fritt, gjøre mitt og ikke bli møtt med " når skal du stille" straks jeg kommer inn døren.

Skjer dette veldig ofte?

Jeg er superegoist; og opptatt av meg og min trening, og gir faktisk ganske blanke i andres. Dessutern har jeg aldri likt byggeratmosfærer, Syns de blir vel enssporet.

Enormt..Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Golds Gym Oslo
« #174 : 10. januar 2009, 17:50 »
Fant en omvisings video på youtube fra Golds Akersgata, så veldig bra ut egentlig. Tar vel litt tid å bli vant til det sterile miljøet.

EDIT: Mente interiøret, ikke miljøet lol.

Eller er kanskje miljøet sterilt? Siden det er lissom stort klientell...

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #175 : 10. januar 2009, 19:10 »
det er rett og slett helt nytt, derfor kanskje noen syns det er sterilt.
Men er ikke det.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Golds Gym Oslo
« #176 : 10. januar 2009, 23:32 »
Fant en omvisings video på youtube fra Golds Akersgata, så veldig bra ut egentlig. Tar vel litt tid å bli vant til det sterile miljøet.

Det sterile miljøet må jo være bra for eventuelle bålere.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Golds Gym Oslo
« #177 : 15. januar 2009, 20:01 »
Jeg har selvfølgelig trent på 24, siden min sjef Henning er en av eierne.

Jeg trives faktisk best på Golds.
jeg liker ikke slike gym hvor ALL fokus er hvem som har bygget mest , og hvem som skal på diett neste og slike snevre miljøer.
Jeg liker faktisk holde meg noe utenfor, da jeg synes mijøet kan være så til de grader falskt.

Jeg trenger et sted jeg kan puste fritt, gjøre mitt og ikke bli møtt med " når skal du stille" straks jeg kommer inn døren.
Jeg er superegoist; og opptatt av meg og min trening, og gir faktisk ganske blanke i andres. Dessutern har jeg aldri likt byggeratmosfærer, Syns de blir vel enssporet.

Så atmosfære, luftkvalitet, og ikke minst ; utstyr: Golds.

Minus med Golds;
Mange syns det er dyrt.
Det er ikke store nok manualer for en del.





Har de et power rack?

Utlogget AGAG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160

Sv: Golds Gym Oslo
« #178 : 15. januar 2009, 20:10 »

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Golds Gym Oslo
« #179 : 15. januar 2009, 20:14 »
ja

På gold`s?

Hvordan er benken? Er det et sånt tekno gym helvete? Som er konstruert for å ødelegge for folk som ikke er enten 140 eller 200 cm over bakken?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!