Skrevet av Emne: Menig trener mot sommerformen!  (Lest 6131 ganger)

Utlogget Knirkende Menisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Menig trener mot sommerformen!
« #30 : 26. januar 2011, 16:35 »
Par dager siden logg nå, men oppsummerer Tongue

23/1 Rygg/biceps

Markløft:
Opp til:
3x3x140kg (sliter med styrke i bunn fortsatt... noen øvelser for å trene opp her annet enn knebøy?)

Halvmark fra kne:
1x5x150kg
2x3x160kg
1x1x165kg
1x1x165kg her møtte jeg veggen visst

Stangroing:
1x8x70kg
2x8x80kg

Chins:
7xkv
5xkv + 5kg
6xkv

Nedtrekk:
2x8x70kg
1x8x75kg strict og bredt!

kabelroing:
2x8x80kg bra teknikk!

div bicepscurl

Mandag 24/1 Rundt flystripa på skøyteski

morsom affere når det er dårlige leide ski og glatt føre Tongue ble bra coretrening av å prøve å holde balansen

tirsdag 25/1 sirkeltrening og fotball med troppen. Div øvelser og mye bein/skuldre, som jeg egentlig skulle trent den dagen, derfor utgikk styrkeøkten.

idag 26/1.

10.00-11.30 svømmetrening m/intervaller og stafetter. god trening, andpusten visst. Blir også en rundt rundt flystripa på ski etterpå da det har kommet mer snø Smiley

SNART HELG!

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Menig trener mot sommerformen!
« #31 : 27. januar 2011, 01:35 »
3x3x140kg (sliter med styrke i bunn fortsatt... noen øvelser for å trene opp her annet enn knebøy?

Markløft på kloss er for å bedre styrken i bunnen (altså DU står på en kloss slik at stangen kommer lavere)
prøv det Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Knirkende Menisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Menig trener mot sommerformen!
« #32 : 06. februar 2011, 13:31 »
Var hjemme en tur helgen etter siste logging, så da gikk ting litt i glemmeboka, men gjennomførte treningene selvfølgelig.

Fredag den 28 hadde jeg en knebøyøkt hvor jeg gikk opp til 92,5kg, så skal opp til 95 idag selvom det var litt feber og mye hosting nå på fredag og delvis i går, som gjorde at øktene uteble.

Tidligere denne uken har det vært en benkøkt hjemme på søndagen forrige uke, og en markøkt tirsdag den 1. feb.

Onsdagen var jeg på kurs som gikk ut over at det kun ble litt sirkeltrening på rommet senere på kvelden, god trening det også!

Torsdag var vi ute med for å støtte litt av de andre delene av brigaden som var på øvelse, og var ikke hjemme før sent på kvelden, og ble jo litt løping i dypsnø og litt fysisk arbeid her, så la meg når vi kom hjem.

Våknet så opp fredag og ikke var i form... Sitter nå her og pakker bagen, og håper at den blir en ok økt idag, selvom jeg tror det mangler litt trykk i form av at det har vært lite krefter i kroppen tidligere i helgen.

Nå er det 1 uke med forberedelser til øvelse, så 1 uke øvelse der styrketrening utgår, så hjem på perm i 1 uke, hvor det blir strengt kosthold med kcal telling, gleder meg!

Utlogget Knirkende Menisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Menig trener mot sommerformen!
« #33 : 10. februar 2011, 21:59 »
Da har vi kjørt gjennom 3 økter Smiley

Mandag var det 1 time spinning, fikk en stikkende smerte i høyre del av overkroppen, så tok det litt rolig mot slutten....

Tirsdag kjørte jeg bryst og tricepsøkt.

Sitter fortsatt på 95kg, men skal presse meg opp til 100kg innen slutten av februar! 1 ukes øvelse til uken blir jo litt restitusjon.

Idag ble det rygg og biceps

verdt å nevne er at styrken i beina kommer, og jeg brukte smalere grep på armene.
Idag ble det::

Mark:
2x3x145kg
Halvmark:
1x5x150kg
2x3x165kg

God økt idag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!