Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84654 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #45 : 19. august 2011, 20:18 »
Hva er narkotika? hvorfor skal noen nekte meg en lapp med lsd eller noe bit med dmt? eller tar meg en joint på kvelden for å sove?
Hvor kommer denne idiotiske riktig&galt tanke måten ifra? Hva med at mennesker selv får ta sine egne valg i livet!!



Du kjemper en tapt kamp.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #46 : 19. august 2011, 20:24 »
Det er mine skattepenger som kommer til å betale for det dersom du gjør noe idiotisk når du er rusa.

Det er mine skattepenger som går til fengsling* av alle utøverne av de offerløse forbrytelsene.

*Dette er mye dyrere enn skadene noen få gjør i ulovlig rus.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #47 : 19. august 2011, 20:38 »
Det er mine skattepenger som går til fengsling* av alle ut¸verne av de offerl¸se forbrytelsene.

*Dette er mye dyrere enn skadene noen få gj¸r i ulovlig rus.

Ja, det stemmer.Men hvorfor tar du en liten del av mitt innleggog putter det i en helt annen sammenheng?

Hvilke offerl¸se forbrytelser er det du tenker på som f¸rer til fengsling?

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #48 : 19. august 2011, 20:53 »
Uansett hva man har av forbruk vil det i de fleste tilfeller føre til noe mer.. Derfor sa jeg det, men en "blås" i ny og ne kan vel så være.. Men alle beg et sted Wink

Og heroin er ikke det første de beg med da Wink Min menig er og holde seg borte fra all drit!! Total avhold fra all narkotika eller steroider!!


det er bullshit.. noen er smartere enn som så, noen bruker ting som man vet har fordeler.. man veier fordeler mot ulemper.

Der fordelen er større en ulempene kan man bruke det. hadde alkohol blitt funnet nå for litt siden hadde det vært ulovlig.. hadde du ikke drikket da? bare fordi noen har gjort det ulovlig?

http://www.youtube.com/watch?v=rrp1_nnupIw#noexternalembed&feature=related


se på den filmen.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #49 : 19. august 2011, 21:02 »
over til trådstarter.. nei steroider mot dårlig selvtillit er en dum ide.

Du vil få høy selvtillit mens du er på, men når du slutter vil du få enda lavere enn du allerede hadde.. da din naturlige produksjon mest sannsynelig er på bånn og effektene av testosteron på høy selvtillit vil virke helt motsatt, og du vil se kroppen din forfalle samtidig.. og alt vil gå i grus og du blir mer deprimert.

Fremhev det positive du har i livet. Gjør noe, vær aktiv... Tren, spis riktig og sunt..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #50 : 19. august 2011, 21:16 »
det er bullshit.. noen er smartere enn som så, noen bruker ting som man vet har fordeler.. man veier fordeler mot ulemper.

Der fordelen er større en ulempene kan man bruke det. hadde alkohol blitt funnet nå for litt siden hadde det vært ulovlig.. hadde du ikke drikket da? bare fordi noen har gjort det ulovlig?

http://www.youtube.com/watch?v=rrp1_nnupIw#noexternalembed&feature=related


se på den filmen.
Ehh ja vel?? Og med fordeler mener du?? Vær så snill og gi met et eksempel??

Fordeler ved og bruke noe så du kan vinne, vinne over dem du ikke hadde kunnet ta uten og bruke noe?? Da er du for dårlig da, da jobber du ikke nok..da kjemper du ikke hardt nok!!

Og bruke doping eller narkotika for og prestere bedre eller være "tøffere" eller mer utadvnet?

Og dette har da for f*en ikke handla om hvem som er smart eller ikke?? Man er ikke smart fordi man klarer og ikke bikke over grensen til avhengighet eller overforbruk?? Nei den må du forklare bedre med egne ord altså..

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #51 : 19. august 2011, 21:21 »
Ja, det stemmer.Men hvorfor tar du en liten del av mitt innleggog putter det i en helt annen sammenheng?

Hvilke offerl¸se forbrytelser er det du tenker på som f¸rer til fengsling?

Fordi du tydeligvis er opptatt av at du må betale så mye for at folk ruser seg og deretter trenger legehjelp etc. Da ville jeg påpeke at du sannsynligvis betaler enda mer for at disse skal sitte inne for noe som bare skader dem selv.

Salg av narkotika, oppbevaring av narkotika, bruk av narkotika, dyrking og fremstilling av narkotika, og smugling av narkotika er noen offerløse forbrytelser som har med temaet å gjøre.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #52 : 19. august 2011, 21:24 »
Ehh ja vel?? Og med fordeler mener du?? Vær så snill og gi met et eksempel??

Fordeler ved og bruke noe så du kan vinne, vinne over dem du ikke hadde kunnet ta uten og bruke noe?? Da er du for dårlig da, da jobber du ikke nok..da kjemper du ikke hardt nok!!

Og bruke doping eller narkotika for og prestere bedre eller være "tøffere" eller mer utadvnet?

Og dette har da for f*en ikke handla om hvem som er smart eller ikke?? Man er ikke smart fordi man klarer og ikke bikke over grensen til avhengighet eller overforbruk?? Nei den må du forklare bedre med egne ord altså..

eh.. du forstod tydeligvis ingenting.. jeg snakka ikke om steroider jeg? les nøyere neste gang.

fordeler med marijuana:
http://www.youtube.com/watch?v=WzWAf2c88xM#noexternalembed&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=2uVXs6CY2ps#noexternalembed&feature=related


og se den andre filmen, du har tydeligvis ikke giddi det sånn som du skriver Wink du gidder vell aldri å høre på andre tenker jeg, som har andre meninger enn hva du får trøkka inn gjennom media og "folkemunn".


og PS: aldri brukt steroider, og har ingen planer om det. Men jeg er ikke blind å sier at det ikke har fordeler, for det har det. men for store ulemper for min del. og Ikke alle konkurrerer! wtf kom det fra.

Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #53 : 19. august 2011, 21:29 »
Så nå sitter du og anbefaler folk å ta seg en rev i ny og ne?


Mandal Treningssenter.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #54 : 19. august 2011, 21:34 »
eh.. du forstod tydeligvis ingenting.. jeg snakka ikke om steroider jeg? les nøyere neste gang.

fordeler med marijuana:
http://www.youtube.com/watch?v=WzWAf2c88xM#noexternalembed&feature=related

og se den andre filmen, du har tydeligvis ikke giddi det sånn som du skriver Wink du gidder vell aldri å høre på andre tenker jeg, som har andre meninger enn hva du får trøkka inn gjennom media og "folkemunn".


Hvor jeg innhenter min info fra er hvertfall ikke fra filmer på toutube!! Å nei jeg snakker ikke om marijuana...jeg har snakket med et par kreftpasienter som har fortalt meg nytten av det ja...

Hvis jeg uttaler meg med så sterke meninger som nå så gjør ikke jeg det ved og ha hørt en historie på jenteklubben en torsdag altså! Jeg kjenner og har jobbet med nok mennesker til og se hva det kan gjøre med en..Og snakker da om sterkere saker(trudde du skjønte det fra første gang jeg skrev) Så sorry for den Smiley

Men jeg kan nok ikke se hvorfor "vanlige" mennesker skal røyke marijuana heller...Sorry sånn er jeg Cheesy

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #55 : 19. august 2011, 21:34 »
Så nå sitter du og anbefaler folk å ta seg en rev i ny og ne?




gjør det egentlig ikke selv, bare kanskje en gang vær tredje mnd hvis jeg får det. for meg gidder jeg ikke bruke penger på det.. Men blander du ikke med tobakk, så ja så er det ikke no problem å gjøre det Smiley

tobakk er farlig det! Noe av det værre.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #56 : 19. august 2011, 21:36 »
Hvor jeg innhenter min info fra er hvertfall ikke fra filmer på toutube!! Å nei jeg snakker ikke om marijuana...jeg har snakket med et par kreftpasienter som har fortalt meg nytten av det ja...

Hvis jeg uttaler meg med så sterke meninger som nå så gjør ikke jeg det ved og ha hørt en historie på jenteklubben en torsdag altså! Jeg kjenner og har jobbet med nok mennesker til og se hva det kan gjøre med en..Og snakker da om sterkere saker(trudde du skjønte det fra første gang jeg skrev) Så sorry for den Smiley

Men jeg kan nok ikke se hvorfor "vanlige" mennesker skal røyke marijuana heller...Sorry sånn er jeg Cheesy

så det er mindre riktig hvis det er video fra youtube? Lol Smiley Det er basert på forskning. Du kan jo selv google det å finne andre kilder, for det finnerr du GARANTERT Wink samme som er på "youtube"


Du burde ha skjønt jeg snakket om det når det var det jeg tok frem, du svarte på noe helt annet når jeg klart og tydelig nevnte marijuana. Og tydelig sa at sterkere saker som f.eks heroin skal man holde seg unnna : P
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #57 : 19. august 2011, 21:43 »
så det er mindre riktig hvis det er video fra youtube? Lol Smiley Det er basert på forskning. Du kan jo selv google det å finne andre kilder, for det finnerr du GARANTERT Wink samme som er på "youtube"

Jeg mener jeg sitter ikke og googler eller innhenter min info på den måten! Hvorfor skal jeg finne ut av om det er bra eller dårlig når jeg per i dag aldri kommer til og skulle bruke det, og min mening om marijuana er at man ikke skal bruke det?
 Men du kommer tydelighvis til og bruke det minste halmstrå for og kunne kverulere videre Wink


Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #58 : 19. august 2011, 21:47 »
Lavmål...

Denne tråden handler om hvorvidt steroider kan hjelpe for selvtilliten til trådstarter.
Ikke om hvor etisk rett det er å ta seg en rev i ny og ne...

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #59 : 19. august 2011, 21:50 »
Jeg mener jeg sitter ikke og googler eller innhenter min info på den måten! Hvorfor skal jeg finne ut av om det er bra eller dårlig når jeg per i dag aldri kommer til og skulle bruke det, og min mening om marijuana er at man ikke skal bruke det?
 Men du kommer tydelighvis til og bruke det minste halmstrå for og kunne kverulere videre Wink



det er fordi du sa istad at det er farlig og patetisk og bruke.. hvordan kan du si at folk er patetisk for å bruke det når det IKKE er farlig i det hele tatt!??!

det er provoserende, til og meg for meg som så og si aldri bruker det!

idiotisk egentlig. Du kan få lov til å ikke bruke det, og mene at man ikke skal det Smiley Men å dømme andre å kalle folk ting for at dem bruker det er provoserende, og da svarer jeg deg! å deler informasjon om det til andre.. akkurat som jeg fikk vite det..

Før hata jeg marijuana og trudde det var bare gangstere og tapere som dreiv med det, men det er jo bare bullshit.

De skulle hatt marijuana i hylla sammen med alkohol. alkohol er værre.. uten tvil. Smiley Men det får nå være som det er. Alkohol er greit det å, må ha noe morro i livet iblant.. Bare man klarer å beherske seg. Det gjelder alt.

og det er jo du som er den største kværrulanten her, du kommer med egne meninger uten ordentlige begrunnelser annet enn at "du syntes det er sånn" "og jeg kan så mye jeg jobber med ditt og datt" istedenfor å vise meg hva og hvorfor.

Men virker som du er enig i noe av det jeg sier, men uenig at man skal bruke det fordi du trur det kan være en "gateway drug". Fair enough.

Og angående steroider for selvtilliten, så er vi enige. hvis du leser posten min til trådstarter litt lengre bak:)
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!