Skrevet av Emne: holdning til boler  (Lest 28334 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: holdning til boler
« #105 : 06. juni 2007, 23:14 »
Jeg ønsker bare å lufte en teori jeg har som linker AAS og aggrresjon, dere får bare slakte Smiley

Jeg mener det at aggressjon kan være en bieffekt av bivirkningene.
Med det mener jeg at feks hodepine og søvnproblemer(som igjen kan gjøre deg slapp) gjør deg mer irritert, og aggressiv.
Hvis du sliter med utmattelse, søvnproblemer, hodepine, svetteproduksjon så mener jeg altså at dette gjør deg irritert, og du kan la det komme ut gjennom aggrresjon.

I tillegg til den standard prepubertale placebo- effekten som de som knasker "russere" og gainer noen liter vann på får. De føler seg så tøff at de bare må slå ned alle.
Slike eoisoder setter AAS i dårlig lys, og gjør at folk tror at AAS kan kobles direkte med aggrresjon.

Off topic: Kan noen fortelle meg hvordan aggrresjon skrives? Grin
Har ikke helt kontroll på dobbelkonsonantene...

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: holdning til boler
« #106 : 06. juni 2007, 23:18 »
Slike eoisoder setter AAS i dårlig lys, og gjør at folk tror at AAS kan kobles direkte med aggrresjon.

Det er vel ikke negativt at AAS settes i et dårlig lys?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: holdning til boler
« #107 : 06. juni 2007, 23:19 »
Det er vel ikke negativt at AAS settes i et dårlig lys?
Er det ikke negativt å sette AAS i dårlig lys ved å spre usann dopingpropaganda?

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: holdning til boler
« #108 : 06. juni 2007, 23:24 »

Off topic: Kan noen fortelle meg hvordan aggrresjon skrives? Grin
Har ikke helt kontroll på dobbelkonsonantene...

Agresjon... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: holdning til boler
« #109 : 06. juni 2007, 23:26 »
Agresjon... Wink
Feil. Aggresjon.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: holdning til boler
« #110 : 06. juni 2007, 23:27 »
Er det ikke negativt å sette AAS i dårlig lys ved å spre usann dopingpropaganda?

Nei. Det synes ikke jeg.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: holdning til boler
« #111 : 06. juni 2007, 23:28 »
Feil. Aggresjon.
Stemmer... blush My bad.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: holdning til boler
« #112 : 07. juni 2007, 07:33 »
likevel er vel aggresjon da en virkning aas har, og like fullt en nevneverdig bivirkning?
Ikke usann dopingpropaganda.

Jo dette er feil, og usann dopingpropaganda. Man skal ikke konkludere med hendelser, fordi man inderlig ønsker det. Menneskeheten har kommet lenger enn det. Skal man snakke om bivirkninger, så skal man snakke om reelle bivirkninger. Ikke indirekte mulige hendelser som skjer av og til.

Jeg ønsker bare å lufte en teori jeg har som linker AAS og aggrresjon, dere får bare slakte Smiley

Jeg mener det at aggressjon kan være en bieffekt av bivirkningene.
Med det mener jeg at feks hodepine og søvnproblemer(som igjen kan gjøre deg slapp) gjør deg mer irritert, og aggressiv.
Hvis du sliter med utmattelse, søvnproblemer, hodepine, svetteproduksjon så mener jeg altså at dette gjør deg irritert, og du kan la det komme ut gjennom aggrresjon.

I tillegg til den standard prepubertale placebo- effekten som de som knasker "russere" og gainer noen liter vann på får. De føler seg så tøff at de bare må slå ned alle.
Slike eoisoder setter AAS i dårlig lys, og gjør at folk tror at AAS kan kobles direkte med aggrresjon.

Off topic: Kan noen fortelle meg hvordan aggrresjon skrives? Grin
Har ikke helt kontroll på dobbelkonsonantene...

Her tror jeg hensikten din er god. Smiley Ikke noe problem med dette. Men, hvis man skulle ressonert slik du gjør her, kunne jeg påstått at sukker også fremmer aggresjon. Det du snakker om er et lite utvalg mennesker som muligens kan bli irriterte grunnet hendelser som kanskje kan skje ved bruk av AAS. Skal man snakke bivirkninger, så skal man snakke bivirkninger. DIREKTE ÅRSAKER.

Mange har kommentert at det ikke vil være farlig hvis man stiller AAS i et dårlig lys. Jeg vil si at hvis man gjør dette, øker man bare sjansen for gjenbruk. Konkluderer man med usann propaganda, eller effekter man så inderlig ønsker AAS innehar, skyter man seg selv i foten. Dette har jo skjedd nå. Jeg vil tippe det er mmange brukere der ute som ikke tror på noe av sutringen til ADN, og trykker den ene sprøyten inn i låret etter den andre.

Skal man opplyse folket, motvirke bruk og skape sunne holdninger, ja da må man spille på reelle effekter. Folk er så lei av passe-på-hysteriet som Norge til enhver tid forsøker å benytte seg av at de til slutt holder hendene for ørene.

Bare tenk på hva dere tenker når dere hører:

 at jenter burde ikke trene vekter, de må ikke bli store
 at man ikke burde trene før man fyller atten, man slutter å vokse
 at fett er farlig, spis poteter og brød

Jeg tar ihvertfall ikke mennesker som ytrer dette seriøst.

 -Myter skaper ignoranse-
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #114 : 07. juni 2007, 20:05 »
http://www.mozon.no/andre-saker/doping+dreper+hjerneceller/art351929.html


Ekspertene fra Yale eksponerte dyrkete hjerneceller for testosteron. De oppdaget at dette utløste såkalt apoptose, også kalt programmert celledød, som er cellens egen selvmordsmekanisme.

Dette er en naturlig prosess som under normale forhold spiller en viktig rolle i å fjerne ødelagte celler som kan gjøre skade. Men når sunne celler også blir suicidale, kan det føre til alvorlige problemer, slik man ser i nevrologiske sykdommer som Alzheimers.

- Det er ikke bra med for lite testosteron og heller ikke bra med for mye, men den rette mengden er perfekt, sier Ehrlich.

Testosteron er nødvendig for vekst og differensiering av celler, og produseres både av menn og kvinner. Men menn produserer omkring 20 ganger mer testosteron enn kvinner.

Antidoping Norge sier at de opplever en stadig større pågang med bekymringsmeldinger fra foreldre og helsesøstere som mistenker at barna driver med doping, ifølge NRK Puls. Nå mener ekspertene at brukerne av dopingmidler finnes i hele samfunnet, og ikke lenger bare innen toppidrettsmiljøer.

Enda en grunn til at vi som forbilder, idrettsledere, trenere osv bør være svært klar på hvilket standpunkt vi har.

De som allerede er på hormonkarusellen er det ikke så mye å gjøre med.

Mange av de som er på karusellen er inneforstått med hvilke valg de har tatt, og hvilke konsekvenser det kan få.

Noen kan nok klare seg bra, mens andre vil det gå ille med.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: holdning til boler
« #115 : 07. juni 2007, 20:07 »
Så hvis jeg syns dopingfaren er sterkt overdrevet og blåst ut av proposjoner, så burde jeg være klar på det standpunktet!? Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: holdning til boler
« #116 : 07. juni 2007, 20:47 »
De som allerede er på hormonkarusellen er det ikke så mye å gjøre med.
Mange av de som er på karusellen er inneforstått med hvilke valg de har tatt, og hvilke konsekvenser det kan få.
Noen kan nok klare seg bra, mens andre vil det gå ille med.

En "oss mot dem" holdning er ingen tjent med.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #117 : 07. juni 2007, 22:13 »
en mann står for det standpunktet han har, uansett hvilket standpunkt han har.


Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: holdning til boler
« #118 : 07. juni 2007, 22:16 »


Her tror jeg hensikten din er god. Smiley Ikke noe problem med dette. Men, hvis man skulle ressonert slik du gjør her, kunne jeg påstått at sukker også fremmer aggresjon. Det du snakker om er et lite utvalg mennesker som muligens kan bli irriterte grunnet hendelser som kanskje kan skje ved bruk av AAS. Skal man snakke bivirkninger, så skal man snakke bivirkninger. DIREKTE ÅRSAKER.
Ja, det har du rett i at det nok gjelder enkelt individer.
Derfor jeg skriver bivirkning av sideeffektene, ikke direkte av AAS Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #119 : 07. juni 2007, 22:18 »
er ikke sideeffekt og bivirkning en og samme sak ?

noen som bruker AAS er mer hissige enn andre, men de fleste som bruker AAS er nok ikke hissigere enn folk generelt.

Det er min oppfatning.

Blir man ekstra hissig av AAS, så er man muligens predisponert for det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!