Skrevet av Emne: Fall's kosthold og treningslogg  (Lest 1114 ganger)

Utlogget fall

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Fall's kosthold og treningslogg
« : 26. oktober 2010, 21:53 »
Da har jeg tatt det første steget.

I det siste har jeg tenkt at om jeg fortsetter slik som dette vil jeg en dag kunne spise meg ihjel. Jeg har altfor mange rare cravings for tiden. Jeg er ikke feit eller overvektig, men om jeg ikke snart begynner å ta kontroll vil jeg lett kunne bli det.

Jeg er en jente på 21år, studerer og bor for meg selv. Er rundt 1.60 høy og vil tro vekta ligger på 65ish.

Jeg vil gjøre noe for meg selv, jeg vil bli fornøyd med kroppen min. Jeg vil nå mine mål. Jeg starter denne loggen for min egen del. Jeg håper å oppnå et visst press på meg selv slik at jeg holder det gående til det blir en livstil og en vane.

Jeg er egentlig ikke grønn på verken trening eller kosthold, men motivasjonen og viljestyrken har sviktet meg i det siste og jeg har rett og slett blitt lat. Jeg har bla. spilt volleyball i rundt 6 år til sammen. Jeg har 70kg i knebøy, 40kg i benk og 80kg i mark for å nevne noe.


LANGTIDSMÅL: Finne en trivselvekt og beholde den, og få inn gode treningsvaner.

VEKTMÅL: 50 - 55kg


Okey, here we go.


Dagens måltider:


Frokost:
2 grove skiver. Pålegg: Smør, syltetøy og prim. Drikke: Skumma melk + 2 kopper kaffe.

Mellommåltid:
1 banan

Lunsj:
Omelett. Innhold: 2 egg, tomat, kyllingskinke, baconost og ost. Tilbehør: 2 grove små porsjons baguetter. Drikke: Juice og sjokolademelk.

Annet:
Peanøtter, 6 ruter helnøtt sjokolade, to kopper te.

Lunsj ble om til middag, og det var det for i dag. Elendig spisedag og treningsdag.

Kom gjerne med forslag, tips og konstruktiv kritikk. Jeg trenger et skikkelig spark for å komme igang igjen!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!