Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 31453 ganger)

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Ja det var det jeg mente. Priest har utalt seg om hva han har brukt. Lær deg å lese, Oddibody. :Smiley

Lest har jeg gjort, det Lee Priest sier han bruker er ikke mer enn hva en vanlig hobby bygger bruker. Og det Body Of Sience har publisert viser at han har brukt mye mye mer. Ler deg research True :Smiley

Bare sånn liten kommentar : er folk her klar over at ved å bruke insulin til å "fikse" kroppen, så vil man garantert ende opp MED diabetes ?

Dette har jeg fått både av lege, og student ved NIH.
Dessuten skal det ikke store dosen til feil, før en kan havne i koma. Huska da jeg jobba på sjukehjem , så fikk vi inn en 35 års gammel dame, som hadde tatt insulin-OVERDOSE .. hun ligger fortsatt i koma, og kommer aldri til å våkne igjen ..

Først av alt så er det ikke mulig og bli diabetiker ved bruk av insulin. Dette er utsagn som norges fremste eksperter på diabetes støtter, er du i tvil kan du høre med Dr.Jack Jervell, Liv Haram, Diafonen eller annnen ekspertise. Ikke hør på en lege som ikke vet hva han snakker om, eller en uvitende student ved NIH. Eneste teoretiske muligheten er hvis du er off-season og blir så jævla feit at du utvikler type 2 diabetes på grunn av overvekt, og da har det ingenting med om du injeserte insulin eller ikke. Uansett så er det forskjell på bruk og misbruk av insulin som ved alt annet. Det er nok av diabetikere som har prøvd å tatt livet sitt med insulin og endt opp som grønnsak osv. Research Nann Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Jeg mener uansett det er sinnsykt å klusse med kroppen på denne måten, enten det gjelder insulin, eller tyroxine !
Det er medikamenter for folk som har sykdommer..

Når det gjelder kvinnen , så var hun ikke diabetiker . Hun prøvde faktisk slanke seg

Slanke seg med insulin? Og så overdose? Dette tyder jo på total mangel på kunnskap. Det viser hvor galt det kan gå når folk begynner med slikt uten research. Men dette er jo ikke noe å gjøre med bruk av insulin hos kroppsbyggere, det er en uvitende kvinne som har musbrukt insulin. Og anyways, de fleste medikamenter som finnes er vel opprinnelig laget for folk med sykdommer. Jeg mener bare at med riktig kunnskap så kan personer bruke det meste uten seriøse bivirkninger.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Når det gjelder kvinnen , så var hun ikke diabetiker . Hun prøvde faktisk slanke seg


NR

Da var hun vel mentalt sett en grønnsak lenge før hun blei det reellt sett...........










Åhå hå hå hå hå der synes jeg faktisk jeg var ganske festlig - om enn ganske usmaklig Grin


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

det er en uvitende kvinne som har musbrukt insulin.

Insulin i musa. Er det rart hun fikk problemer.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Insulin i musa. Er det rart hun fikk problemer.


Er det noe du ikke får med deg? *ler*
Det der nærmer seg en all time high når det gjelder svadakommentarene dine!  Grin Grin Grin Grin Grin


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

I olympia-tilfellene:
Sikkert ikke alle de som deltar i olympia som er villig til å bruke alle tilgjengelige midler for å bli best.

Soje

Når det gjelder Priest så fortalte han vel selv at han hadde helseproblemer som var så alvorlige at legen ba ham om å legge opp. Det han da gjorde var å dra rett på gymmet og der kjørte han beinpress til han nesten svimte av, for å finne ut om det var meningen om han skulle fortsette eller ikke. Hvis det er sant, så vil jeg tro at han ikke har hemninger når det gjelder å bruke det som skal til at AAS etc.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Det der nærmer seg en all time high mht svadakommentarene dine!  Grin Grin Grin Grin Grin

Bare vent. Det der var ingenting

Jeg har ganske lett for å se "feil" som andre skriver, og så vri og vrenge på det.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Selvfølgelig ikke! Ikke alle er så dumme at de risikerer leverårsalderen deres bare for å bli best. Ta Dexter for eks....

tror du seriøst at dexter ikke bruker aas???... se på han! det går ikke ann og se sånn ut uten aas.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Lest har jeg gjort, det Lee Priest sier han bruker er ikke mer enn hva en vanlig hobby bygger bruker. Og det Body Of Sience har publisert viser at han har brukt mye mye mer. Ler deg research True :Smiley

Å drive med såkalt research for å finne ut hvor mye egentlig andre byggere driver å trøkker, intereser meg egentlig mitt i ræva. Da kunne jeg like godt dratt til hjemmene deres og lett igjennom skuffene deres hvis det var så viktig for meg.

Men siden vi er inne på det, kan ikke du bare legge ut det Body of science har publisert?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

tror du seriøst at dexter ikke bruker aas???... se på han! det går ikke ann og se sånn ut uten ass.

Har jeg sagt det??

Det jeg mente var, Dexter har nevnt at han vil ikke gjøre det som må til for å virkelig hevde seg i toppen. AAS bruker han selvfølgelig, men ikke de verste sakene, som Coleman og gjengen.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
tror du seriøst at dexter ikke bruker aas???... se på han! det går ikke ann og se sånn ut uten ass.

Uten "ass" så ville hvem sm helst sett ganske latterlig ut etter min mening.  Tongue

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Uten "ass" så ville hvem sm helst sett ganske latterlig ut etter min mening.  Tongue

Sånn gammalmannsræv lissom?


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Uten "ass" så ville hvem sm helst sett ganske latterlig ut etter min mening.  Tongue

ja selfølgelig, bodybuilding hadde vært kjeddelig uten aas. jeg liker bare ikke at folk er naive og tror at aas ikke brukes av bodybuildere, for det gjør det, i alle katogorier og klasser.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
han skrev AAS, andre humoriserer over ASS... Fordi de synes, merkelig nok, det er ekstremt morsomt.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

han skrev AAS, andre humoriserer over ASS... Fordi de synes, merkelig nok, det er ekstremt morsomt.. Wink

Jepp - her skyr vi ikke å drite ut og homorisere ovenfor dysklektikere eller andre med lyter og feil. Det har vi lært av JanB, og liker det i grunn gnaske godt  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!