Skrevet av Emne: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)  (Lest 7436 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #1 : 04. juli 2010, 08:48 »
Møkk bra kamp, begge imponerte stort
Har så fylle nerver at jeg måtte sjekk resultatet får jeg så kampen Huh Hadde blitt for mye spenning

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #2 : 04. juli 2010, 12:00 »
FY FAEN!! Cheesy carwin er ett monster! og Brock har sykt sterk kjeve Cheesy

begge er helt sjukt bra Smiley rått!!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #3 : 04. juli 2010, 12:15 »
Det her var virkelig imponerende!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #4 : 04. juli 2010, 12:18 »
umenneskelig

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #5 : 04. juli 2010, 12:45 »
Hva er vitsen med en spoilertråd der man ikke kan røpe resultatet?

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #6 : 04. juli 2010, 12:55 »
my two cents: uten spoilere forøvrig, hehe

dette var ikke de to beste tungvekterne i verden, end of discussion.

X slutter aldri å overaske med sin totale mangel på ferdigheter stående, dette var verre enn det han har vist før

Y er stiv som en stokk, men slår i motsetning til X forholdsvis presist, og hardt

total dominering fra Y's side i første runde, men han klarer ikke å følge opp. burde nok ha gitt X noen muligheter til å reise seg, for å avslutte det hele stående.

kampen ble avgjort på kondisjon, enkelt og greit. og ikke ala Ali-foreman, hvor ali bevisst tok i mot juling, men rett og slett av for mange timer med manualer, og alt for få joggeturer

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #7 : 04. juli 2010, 13:07 »
my two cents: uten spoilere forøvrig, hehe

dette var ikke de to beste tungvekterne i verden, end of discussion.

X slutter aldri å overaske med sin totale mangel på ferdigheter stående, dette var verre enn det han har vist før

Y er stiv som en stokk, men slår i motsetning til X forholdsvis presist, og hardt

total dominering fra Y's side i første runde, men han klarer ikke å følge opp. burde nok ha gitt X noen muligheter til å reise seg, for å avslutte det hele stående.

kampen ble avgjort på kondisjon, enkelt og greit. og ikke ala Ali-foreman, hvor ali bevisst tok i mot juling, men rett og slett av for mange timer med manualer, og alt for få joggeturer

Blir for mye kondisjons trening vil nok det gå ut over styrken dems.
Og etter min mening så er styrken til Carwin og Lesnar, deres viktigste våpen.

Utlogget mark1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #8 : 04. juli 2010, 13:39 »
fantastisk kamp.
Helt utrolig av x å holde ut, kudos til dommeren som lot dem holde på.
litt kjedelig avslutning da jeg hadde trua på at det ville bli avgjort på k.o.

(men seriøst.. dette er jo en spoiler tråd)
From fatass to not so fatass
Nov. 08 98kg bf: 25.7%                       Okt. 98.4kg bf: 16.3% spise løfte spise løfte
Mai.  09 94kg bf: 19.4%                      des. 09 102kg bf: 18.5 slutt på bulk
Aug. 09 92kg bf: 16.1%
Sep. 09 92kg bf: 15.7% prøver å bulke

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #9 : 04. juli 2010, 16:14 »
Hva er vitsen med en spoilertråd der man ikke kan røpe resultatet?
Det er ikke en spoiler-tråd, men en tråd for de som ønsker å se kampen uten å vite resultatet på forhånd. Når jeg tenker meg om så bør man vel si 'no spoilers' eller noe sånt, ikke 'spoiler alert', jeg er ikke så veldig bevandret i internett sjargong, men folk ser ut til å ta poenget, tror det er morsommere å se kampen uten å vite hvordan det gikk Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #10 : 04. juli 2010, 16:25 »
Lite imponerende. Lavere nivå enn forventet egentlig. Begge hadde tapt mot Werdum, Fedor og Overeem. Helt håpløst stående av X. Elendig gas tank på begge. Nivået var tidvis så lavt at jeg blir litt flau på UFC sine vegne som har hypet dette som en fantastisk kamp mellom to ekstreme fightere.

Her er en post fra sherdog som oppsummerer mye av det jeg føler etter denne kampen.
Sitat
It was painful to watch, but then I realized that I'm watching two amateurs.

Both of these guys have literally had but a few actual fights. I don't think Carwin's 12-0 record is even worth mentioning, and anyone who brings it up is a clown.

They are both quite old to be starting out their careers, which is indicative of the state of the UFC HW division. You've got a few old dudes, part-time fighters, ex-pro wrestlers, washed up boxers, and until very recently, street fighters-- that is the division in a nutshell.

I don't think it's an insult to call them amateurs, nor is stating the fact that Fedor is light years ahead of them in skill, experience, and talent.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #11 : 04. juli 2010, 16:42 »
Lite imponerende. Lavere nivå enn forventet egentlig. Begge hadde tapt mot Werdum, Fedor og Overeem. Helt håpløst stående av X. Elendig gas tank på begge. Nivået var tidvis så lavt at jeg blir litt flau på UFC sine vegne som har hypet dette som en fantastisk kamp mellom to ekstreme fightere.

Her er en post fra sherdog som oppsummerer mye av det jeg føler etter denne kampen.

Werdum tror jeg ikke hadde gjort det noe bra mot hverken Carwin eller Lesnar, for han hadde ikke klart og ta di ned og stående hadde han blitt ko i allefall av Shane Carwin.
Både Brock og Shane er jo store fysiske talenter, og virker som begge jobber hardt for og bli bedre.
Jeg er en stor fan av Fedor, men han trenger og bevise at han er nr 1.
Akkurat nå så er han bak både Shane Carwin og Brock Lesnar desverre.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #12 : 04. juli 2010, 16:51 »
Werdum tror jeg ikke hadde gjort det noe bra mot hverken Carwin eller Lesnar, for han hadde ikke klart og ta di ned og stående hadde han blitt ko i allefall av Shane Carwin.
Både Brock og Shane er jo store fysiske talenter, og virker som begge jobber hardt for og bli bedre.
Jeg er en stor fan av Fedor, men han trenger og bevise at han er nr 1.
Akkurat nå så er han bak både Shane Carwin og Brock Lesnar desverre.
De jobber hardt, og det har jeg respekt for. Men Carwin er bokstavelig talt en amatør (han sloss ved siden av en fulltidsjobb som ingeniør), og begge har begynt alt for seint til å bli fantastiske fightere.

Werdum KUNNE blitt knocket av Carwin. Men Carwin er ikke egentlig så fantastisk stående. Han slår hardt og hvis han treffer skikkelig så er det lights out. Det hjelper ikke å slå hardt hvis du ikke treffer og jeg ville gitt fordelen til Werdum både stående og selvsagt på bakken. Mot Brock ville han knust han stående og hvis Brock hadde gått for takedown så hadde han mest sannsynlig blitt submittet. Han hadde dog hatt en liten sjanse for gnp seier, men den er liten. Werdum fortjener å bli ranket som nummer 1 etter denne kampen, med Fedor på 2. og Overeem på 3.


Beklager å si det, men det eneste Carwin og Brock har på Fedor, samt Overeem og Werdum, er at han ikke er i UFC og ikke blir hypet på samme måte. Gonzaga og Mir er vel de eneste tungvekterne de har slått som ikke er direkte sugne, og de er ikke spesielt fantastiske de heller. Werdum ligner f.eks. på Mir bortsett fra at han er bedre enn Mir på alle områder, inkludert Mirs styrke som er bjj. Hvis det er noen som ikke har bevist at de er #1 så er det Carwin og Lesnar.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #13 : 04. juli 2010, 18:09 »
De jobber hardt, og det har jeg respekt for. Men Carwin er bokstavelig talt en amatør (han sloss ved siden av en fulltidsjobb som ingeniør), og begge har begynt alt for seint til å bli fantastiske fightere.

Werdum KUNNE blitt knocket av Carwin. Men Carwin er ikke egentlig så fantastisk stående. Han slår hardt og hvis han treffer skikkelig så er det lights out. Det hjelper ikke å slå hardt hvis du ikke treffer og jeg ville gitt fordelen til Werdum både stående og selvsagt på bakken. Mot Brock ville han knust han stående og hvis Brock hadde gått for takedown så hadde han mest sannsynlig blitt submittet. Han hadde dog hatt en liten sjanse for gnp seier, men den er liten. Werdum fortjener å bli ranket som nummer 1 etter denne kampen, med Fedor på 2. og Overeem på 3.


Beklager å si det, men det eneste Carwin og Brock har på Fedor, samt Overeem og Werdum, er at han ikke er i UFC og ikke blir hypet på samme måte. Gonzaga og Mir er vel de eneste tungvekterne de har slått som ikke er direkte sugne, og de er ikke spesielt fantastiske de heller. Werdum ligner f.eks. på Mir bortsett fra at han er bedre enn Mir på alle områder, inkludert Mirs styrke som er bjj. Hvis det er noen som ikke har bevist at de er #1 så er det Carwin og Lesnar.

haha at det går ann å skrive så mye bullshit som deg.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #14 : 04. juli 2010, 18:53 »
Du får skrive hva du synes er bullshit da, og hvorfor det er det.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!