Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580028 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1365 : 17. november 2011, 23:40 »
Sa han som har parringsklare bendelormer stikkende ut av analpåpningen. I say no more...
Ingen bendelormer er parringsklare etter en tur innom deg.  Å bo inni deg er som å komme til onskapens hotell, selv for bendelormer.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1366 : 18. november 2011, 00:07 »
Ingen bendelormer er parringsklare etter en tur innom deg.  Å bo inni deg er som å komme til onskapens hotell, selv for bendelormer.
Jeg ser ihvertfall ikke ut som en!

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1367 : 18. november 2011, 00:42 »
Jeg ser ihvertfall ikke ut som en!
Hørt moren din kalte deg for jentenavnet Bendela når du var lite, oppkalt etter bendelorm. pga all bendelormen som krøp inn og datt ut av rævva de. Bendelorm-hi.

Det var en kjentsak det  bygda der du bodde, blant lokalbefolkningen. Word-of-mouth metoden
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1368 : 18. november 2011, 08:04 »
Hørt moren din kalte deg for jentenavnet Bendela når du var lite, oppkalt etter bendelorm. pga all bendelormen som krøp inn og datt ut av rævva de. Bendelorm-hi.

Det var en kjentsak det  bygda der du bodde, blant lokalbefolkningen. Word-of-mouth metoden

Moren din kan ihvertfall ikke ha gjort en god jobb med deg, noter deg følgende: Hver gang når, den gang da.
Kanskje for mye å forvente fra deg....

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1369 : 18. november 2011, 08:12 »
Nå skal det ikke krediteres for mye til den stakkars Styrketreneren heller, men det lavmålet av bidra fra deg Sarah-N, kan sammenliknes med Hitlers jügend-propaganda. HELT feilslått.

Kom deg tilbake til den triste hula di, ditt forpestede mehe!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1370 : 18. november 2011, 08:42 »
Se der ja, du er en jævla amøbe som får mongoloide feministkjønnshår til å se delikate ut.

Det var mye bedre. Ikke at det kan kalles bra, da mor di antagelig har skrevet dette for deg mens du satt i kroken og gråt, men bedre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1371 : 18. november 2011, 21:21 »
Moren din kan ihvertfall ikke ha gjort en god jobb med deg, noter deg følgende: Hver gang når, den gang da.
Kanskje for mye å forvente fra deg....
Hva slags jobb som moren til Styrketrenern har gjort med Styrketrenern, tør jeg ikke tenke på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1372 : 18. november 2011, 21:25 »
Drev å leste litt om romersk historie på wikipedia, da jeg fant dette.


Sitat
Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus (15. desember 37–9. juni 68 e.Kr.), født Lucius Domitius Ahenobarbus, også kalt (50–54 e.Kr.) Nero Claudius Drusus Germanicus, var den femte og siste keiseren av det julo-claudiske dynasti i Roma. Han overtok tronen 13. oktober år 54. I 66 la han til tittelen Imperator til navnet sitt.

Keiser Neros var kjent for sine fester overdådig med mat og drikke i en grad der man måtte ut for å kaste opp for å holde ut, som alltid endte i gruppesex. Lignende ting har forekommet til alle tider.

I nyere tid har Rulatoren tatt over rollen som vår tids Nero. Men i motsettning til Nero har Rulatoren hverken makt eller innflytelse og arrangerer utelukkende homoerotiske fester for misdannede dverger og impotente pensjonister.

Festene er heller ikke dekadante eller overdådige da festarrangøren aldri har utført et ærlig arbeide i hele sitt liv og deltagerene i beste fall lever på trygd. Men i likhet med Nero's legendariske fester ender alltid arrangementet med gruppesex og oppkast.

Enkelte steder i spansktalende land har fenomenet blitt døpt El Fiesta Feo, eller den motbydelige fest.




Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1373 : 18. november 2011, 21:32 »
Drev å leste litt om romersk historie på wikipedia, da jeg fant dette.
Ja, og hva så?  Du er bare misunnelig fordi jeg ikke inviterer deg med på kanonfestene mine.  Du lenger etter sånne deilige opplevelser, ikke sant?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1374 : 18. november 2011, 21:52 »
Suppemann, fant bilde av deg! Hverken ketosedietten eller treninga ser ut til å ha hatt effekt. Skjerpings!

NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1375 : 18. november 2011, 22:08 »
Ja, og hva så?  Du er bare misunnelig fordi jeg ikke inviterer deg med på kanonfestene mine.  Du lenger etter sånne deilige opplevelser, ikke sant?

Du har helt rett. Jeg hørte noe rykter at du ved fjorårets fest ga en av de oppmøtte en erotisk lapdance. Oppvisningen var av en slik karakter at den stakkars dvergen stakk ut begge øynene sine og fikk så voldsomme brekkninger at han kastet opp både magesekk og endetarm. Ryktene har det til at du så røsket ut skjelettet og tok på deg den tomme huddrakten og danset riverdance på langbordet.

Personlig har jeg mine tvil da du veier 200kg og bor i en rullestol. Men at synet av deg i noe annet enn burka og heldekkende tjære kan få selv den mest garvede sjømann til å spy til innvollene er vrengt fra utsiden og inn tror jeg fullt og helt på.

Det beste hadde nok vært om du og din elskede Fleksnes ble støpt fast i en 500tonns betongblokk og kastet ned i Marianergropen til evig fortapelse.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1376 : 18. november 2011, 22:27 »
Ikke skap deg BF/AF-2013. Du vet like godt som meg at hvis du hadde sett et bilde av meg i bar overkropp hadde det blitt så vått at vi hadde hatt overfylte vannmagasiner 20 år frem i tid.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1377 : 18. november 2011, 22:34 »
Ikke skap deg BF/AF-2013. Du vet like godt som meg at hvis du hadde sett et bilde av meg i bar overkropp hadde det blitt så vått at vi hadde hatt overfylte vannmagasiner 20 år frem i tid.

Snakker vi trangen til å urinere på hærværk?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1378 : 18. november 2011, 22:48 »
Ikke skap deg BF/AF-2013. Du vet like godt som meg at hvis du hadde sett et bilde av meg i bar overkropp hadde det blitt så vått at vi hadde hatt overfylte vannmagasiner 20 år frem i tid.



Da måtte du først ha hypnotisert meg for fjerne minnet om bena som du glemte å trene.

NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1379 : 18. november 2011, 22:59 »
Snakker vi trangen til å urinere på hærværk?

Det første jeg vil påpeke er at en på din alder burde ikke befinne seg i denne tråden. Det som diskuteres her er milevis utenfor ditt modningsnivå og din intellektuellekapasitet. Det blir litt som om en mingemaur skulle prøvd å tatt eksamen i kvantemekanikk.

Det første du kan gjøre er i allefall å slette profilbildet ditt før vi alle havner bak lås og slå for å ha lastet inn et toppløs bilde av en 10 år gammel jente på vår nettleser. Nå du har gjort det kan du ta magaplask på et spikerteppe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!