Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580091 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1560 : 02. desember 2011, 22:52 »
Jeg kan ikke si noe stygt om andre uten grunn.... men andre kan jo si hva de mener om meg! vil gjerne høre hahah! tror jeg har hørt mesteparten fra før.... men I challenge people! give me your best shot!

Da må du spørre Rulatoren og ikke meg, er han som har dette som heltidsjobb så han blir nok glad om han får lov og fyre avgårde ett par ekstra innlegg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1561 : 02. desember 2011, 22:54 »
Da må du spørre Rulatoren og ikke meg, er han som har dette som heltidsjobb så han blir nok glad om han får lov og fyre avgårde ett par ekstra innlegg.

tenkte mer på at sitronsaft kunne få lov å si sinn mening... selvom jeg tror han har sagt det før... men liker helst at folk sier det face til face hehe.

Men feel free alle sammen! ærlighet varer lengst!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1562 : 02. desember 2011, 23:45 »
tenkte mer på at sitronsaft kunne få lov å si sinn mening... selvom jeg tror han har sagt det før... men liker helst at folk sier det face til face hehe.

Men feel free alle sammen! ærlighet varer lengst!

Siden du så fint spør, kan jeg ta på meg den oppgaven.

Du er den rareste og trolig den mest tilbakeståendes personen her inne på treningsforum, du laster opp videoer av deg selv der du sitter og prater på engelsk, og du er Norsk selv, noe så sært har jeg aldri opplevd.

Du driver og lister opp alle sykdommene du har som om du er stolt over å ha dem, og du vil at ALLE skal vite at du kjenner Mari asp eller hva pokker det hva du kalte hun, og at hun er forbildet ditt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1563 : 02. desember 2011, 23:55 »
Du er dessverre som alle andre med lav sosial status. Selvopptatt og full av deg selv og de tre største achievementene i livet ditt gjentar du til stadighet her inne; Mari Asp, sykdommene og egoet ditt. Alt det unødvendige som skjer i livet ditt skal du brette nedover trynet på alle her inne, siden du vet med deg selv at ingen vil høre på deg hvis du åpner kjeften IRL.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1564 : 02. desember 2011, 23:55 »
Siden du så fint spør, kan jeg ta på meg den oppgaven.

Du er den rareste og trolig den mest tilbakeståendes personen her inne på treningsforum, du laster opp videoer av deg selv der du sitter og prater på engelsk, og du er Norsk selv, noe så sært har jeg aldri opplevd.

Du driver og lister opp alle sykdommene du har som om du er stolt over å ha dem, og du vil at ALLE skal vite at du kjenner Mari asp eller hva pokker det hva du kalte hun, og at hun er forbildet ditt.

Jeg håper at du nå føler deg mye bedre etter at du har fått sagt din mening! Jeg tror uansett at du har rett. tror ikke dette forumet er noe for meg! det finnes forum for folk som meg!

Skal snakke med global moderators.

Men vit at jeg lar meg ikke skremme av dine meninger. Men tenke bare at du hadde behov du også!

Man sier så mangt på nettet.... men mesteparten er langt fra sannheten! Jeg vokter mine ord og sier ikke så ofte ting som har med hvem jeg egentlig er... tihihi!

så jeg skjønner at folk kaller meg diva!

Det var hyggelig og være her.... men har andre forum der jeg er medlem! passer bedre for meg! En person som meg skal ikke trene vekter! en person som meg skal gjøre noe jeg liker!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1565 : 02. desember 2011, 23:57 »
Jeg håper at du nå føler deg mye bedre etter at du har fått sagt din mening! Jeg tror uansett at du har rett. tror ikke dette forumet er noe for meg! det finnes forum for folk som meg!

Skal snakke med global moderators.

Men vit at jeg lar meg ikke skremme av dine meninger. Men tenke bare at du hadde behov du også!

Man sier så mangt på nettet.... men mesteparten er langt fra sannheten! Jeg vokter mine ord og sier ikke så ofte ting som har med hvem jeg egentlig er... tihihi!

så jeg skjønner at folk kaller meg diva!

Det var hyggelig og være her.... men har andre forum der jeg er medlem! passer bedre for meg! En person som meg skal ikke trene vekter! en person som meg skal gjøre noe jeg liker!

Seriøst? Om du ikke vil bli skjelt ut, så kom deg ut av utskjellingstråden, såpass burde du forstå.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1566 : 02. desember 2011, 23:58 »
Seriøst? Om du ikke vil bli skjelt ut, så kom deg ut av utskjellingstråden, såpass burde du forstå.

give me your best shot ..... Du kan bedre enn dette! jeg ba deg jo om å sjelle meg ut!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1567 : 02. desember 2011, 23:59 »
det er jo bare meningsløs moro hahah! tardet jo ikke alvorlig!

tror ikke noen her inne tar det som blir skrevet her alvorlig.... om jeg ikke hadde taklet det så hadde jeg ikke vært her !

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1568 : 03. desember 2011, 00:04 »
give me your best shot ..... Du kan bedre enn dette! jeg ba deg jo om å sjelle meg ut!

Du virker som en person som er veldig langt nede, og ikke skal mye til å såre deg såpass at du kan skade deg selv, så jeg velger å la være. Vil ikke være innblandet i noe som helst. Kunne lett skjelt deg ut såpass at du ikke kom til å henge her noe mer, men som sagt - velger å la være for min egen del. Vil ikke ta sjangsen på å bli ansvarlig for noe som helst....

Men.. siden du er så utrolig frekk i kjeften skal jeg skjelle deg litt ut:

Du er utrolig stygg, altså.. jeg har aldri sett en så stygg jente/dame i hele mitt liv. Du ser ut som et monster. Æsj. Som tidligere sagt, så er du stolt over alle sykdommene du har, trolig veldig få eller ingen venner IRL, eneste "vennen" din er vel hun Mari asp, som egentlig bare synest synd på deg.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1569 : 03. desember 2011, 00:08 »
Du virker som en person som er veldig langt nede, og ikke skal mye til å såre deg såpass at du kan skade deg selv, så jeg velger å la være. Vil ikke være innblandet i noe som helst. Kunne lett skjelt deg ut såpass at du ikke kom til å henge her noe mer, men som sagt - velger å la være for min egen del. Vil ikke ta sjangsen på å bli ansvarlig for noe som helst....

Men.. siden du er så utrolig frekk i kjeften skal jeg skjelle deg litt ut:

Du er utrolig stygg, altså.. jeg har aldri sett en så stygg jente/dame i hele mitt liv. Du ser ut som et monster. Æsj. Som tidligere sagt, så er du stolt over alle sykdommene du har, trolig veldig få eller ingen venner IRL, eneste "vennen" din er vel hun Mari asp, som egentlig bare synest synd på deg.


Hva skal jeg si tilbake... Du er en ærlig person. Skade meg selv? hvorfor skulle jeg gjøre det?

Du kan ringe meg å si det til meg! Jeg vil gjerne se om du er den du er. For jeg er aldri den jeg egentlig er på nettet! jeg kan ringe hehe... mener dette seriøst!


si noe som får meg til å slette profilen min!

prøv ditt beste!

Hvorfor skulle jeg bry meg om det du sier?

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1570 : 03. desember 2011, 00:09 »
Du er da ikke ansvarlig for noe om jeg hadde vært psykisk ustabil og drept meg selv fks? hahah du kan ikke bli holdt ansvarlig for det!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1571 : 03. desember 2011, 00:10 »

Hva skal jeg si tilbake... Du er en ærlig person. Skade meg selv? hvorfor skulle jeg gjøre det?

Du kan ringe meg å si det til meg! Jeg vil gjerne se om du er den du er. For jeg er aldri den jeg egentlig er på nettet! jeg kan ringe hehe... mener dette seriøst!


si noe som får meg til å slette profilen min!

prøv ditt beste!

Hvorfor skulle jeg bry meg om det du sier?

Du har x antall sykdommer og er en veldig ustabil person, derfor skulle du skade deg.
Ekkelt at du vil at jeg skal ringe deg, ville aldri ha startet en samtale med ett monster som deg, æsj.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1572 : 03. desember 2011, 00:12 »
Du har x antall sykdommer og er en veldig ustabil person, derfor skulle du skade deg.
Ekkelt at du vil at jeg skal ringe deg, ville aldri ha startet en samtale med ett monster som deg, æsj.


så okay du tror forsatt at jeg er sprø.... så om jeg nå velger å skade meg selv! tror du at du får trøbbel da?

tror du jeg hadde gitt deg nummeret? det er internett!. Det er en uskjellings tråd... man skal være frekk her!

Jeg mener ikke noe med hva jeg sier!

Men det gjør du! og det har jeg ingen problemer med

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1573 : 03. desember 2011, 00:14 »

så okay du tror forsatt at jeg er sprø.... så om jeg nå velger å skade meg selv! tror du at du får trøbbel da?

Jeg tror? Absolutt alle som er her inne vet at du er en veldig ustabil og tilbakeståendes person. De som er hyggelige mot deg er de som synest synd på deg. De som kanskje er litt frekke med deg er de som er veldig lei deg.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1574 : 03. desember 2011, 00:15 »
Jeg tror? Absolutt alle som er her inne vet at du er en veldig ustabil og tilbakeståendes person. De som er hyggelige mot deg er de som synest synd på deg. De som kanskje er litt frekke med deg er de som er veldig lei deg.

Hmm.... Det er rart med oss mennesker hva vi tror på utifra noen utsagn på nettet!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!