Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580105 ganger)

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1665 : 16. desember 2011, 13:03 »
Vil nå heller være en bleikfeit tønne, enn det spyflue kadaveret av en skapning du er!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1666 : 16. desember 2011, 13:49 »
Vil nå heller være en bleikfeit tønne, enn det spyflue kadaveret av en skapning du er!

Hva sa du?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1667 : 16. desember 2011, 22:00 »
Og du er fortsatt klar over hvilke tall DU opererer med i dine "løfterekorder"? Huh

At jeg ikke har mer enn 265 på totalen skyldes egentlig ikke annet enn tilfeldigheter.  Hadde ved en annledning en oppkjøring hvor jeg faktisk toppet formen i uke 10 av 12, og kjørte en trippel på 70 i benk.  Jeg trodde at denne formen jeg da hadde skulle kunne overføres til maksdagen i ett enda sterkere format, men det viste seg at dette løftet faktisk VAR formtoppen, og at når maksdagen omsider kom, så var jeg svakere enn i uke 10.  Hadde jeg faktisk makset under den økta hvor jeg tok trippelen på 70, så skulle det ikke forundre meg om jeg hadde tatt både 80 eller 82.5.   Var litt samme ting på gang i bøy og mark også.

Har også gjennom det siste året gjort ting som og feilberegne mengden under mengde perioder slik at jeg blir overtrent.  Og ved ett annet mengdeprogram hadde jeg rett og slett FOR LITE mengde, så når jeg starta oppkjøringen var jeg for svak til og trene mot reele perser.

Artig at jeg får kommentarer på styrken fra en som er så svak at han ikke en gang tørr ha verken loggen eller løftene sine i profilen. 

Ser forresten ut til at jeg knakk Rulatoren igjen.

Han dukker nok opp igjen når han har rista av seg de verste traumene, og da for og snakke om det vanlige:  Snørr, avføring, folk som kaster bort oksygen ved og puste, folk som må be om unnskyldning for at de ble født osv osv osv. 

Kanskje på tide og finne på noe nytt Rulatoren?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1668 : 16. desember 2011, 22:28 »
At jeg ikke har mer enn 265 på totalen skyldes egentlig ikke annet enn tilfeldigheter.  Hadde ved en annledning en oppkjøring hvor jeg faktisk toppet formen i uke 10 av 12, og kjørte en trippel på 70 i benk.  Jeg trodde at denne formen jeg da hadde skulle kunne overføres til maksdagen i ett enda sterkere format, men det viste seg at dette løftet faktisk VAR formtoppen, og at når maksdagen omsider kom, så var jeg svakere enn i uke 10.  Hadde jeg faktisk makset under den økta hvor jeg tok trippelen på 70, så skulle det ikke forundre meg om jeg hadde tatt både 80 eller 82.5.   Var litt samme ting på gang i bøy og mark også.

Har også gjennom det siste året gjort ting som og feilberegne mengden under mengde perioder slik at jeg blir overtrent.  Og ved ett annet mengdeprogram hadde jeg rett og slett FOR LITE mengde, så når jeg starta oppkjøringen var jeg for svak til og trene mot reele perser.

Artig at jeg får kommentarer på styrken fra en som er så svak at han ikke en gang tørr ha verken loggen eller løftene sine i profilen. 

Ser forresten ut til at jeg knakk Rulatoren igjen.

Han dukker nok opp igjen når han har rista av seg de verste traumene, og da for og snakke om det vanlige:  Snørr, avføring, folk som kaster bort oksygen ved og puste, folk som må be om unnskyldning for at de ble født osv osv osv. 

Kanskje på tide og finne på noe nytt Rulatoren?
Jeg oppfordrer alle her inne til å lese dette innlegget nøye.  Når dere har gjort det, så les det en gang til, enda saktere.  Jeg er overbevist om at innlegget over stammer fra en uhelbredelig sinnsyk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1669 : 16. desember 2011, 22:52 »
Jeg oppfordrer alle her inne til å lese dette innlegget nøye.  Når dere har gjort det, så les det en gang til, enda saktere.  Jeg er overbevist om at innlegget over stammer fra en uhelbredelig sinnsyk.

Ah, gir diagnosen sinnsyk etter og ha lest EN paragraf ja.

Tenkt på og slutte og skrive i utskjellingstråden og skaffe deg jobb istedet?

Jeg hører staten trenger flere rettspsykiatere av ditt kalliber. 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1670 : 16. desember 2011, 23:49 »
At jeg ikke har mer enn 265 på totalen skyldes egentlig ikke annet enn tilfeldigheter. 

Er du en jente?

Om svaret er nei, høres det ut som du gjør treningen din flere hakk mer komplisert enn den trenger å være. At du bommer på formtopp kan jeg skjønne at man skylder på om man benker 180 kg istedenfor 190 kg. Men ikke mer enn hundre kg under.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1671 : 16. desember 2011, 23:53 »
At jeg ikke har mer enn 265 på totalen skyldes egentlig ikke annet enn tilfeldigheter.  Hadde ved en annledning en oppkjøring hvor jeg faktisk toppet formen i uke 10 av 12, og kjørte en trippel på 70 i benk.  Jeg trodde at denne formen jeg da hadde skulle kunne overføres til maksdagen i ett enda sterkere format, men det viste seg at dette løftet faktisk VAR formtoppen, og at når maksdagen omsider kom, så var jeg svakere enn i uke 10.  Hadde jeg faktisk makset under den økta hvor jeg tok trippelen på 70, så skulle det ikke forundre meg om jeg hadde tatt både 80 eller 82.5.   Var litt samme ting på gang i bøy og mark også.

Har også gjennom det siste året gjort ting som og feilberegne mengden under mengde perioder slik at jeg blir overtrent.  Og ved ett annet mengdeprogram hadde jeg rett og slett FOR LITE mengde, så når jeg starta oppkjøringen var jeg for svak til og trene mot reele perser.

Artig at jeg får kommentarer på styrken fra en som er så svak at han ikke en gang tørr ha verken loggen eller løftene sine i profilen. 

Ser forresten ut til at jeg knakk Rulatoren igjen.

Han dukker nok opp igjen når han har rista av seg de verste traumene, og da for og snakke om det vanlige:  Snørr, avføring, folk som kaster bort oksygen ved og puste, folk som må be om unnskyldning for at de ble født osv osv osv. 

Kanskje på tide og finne på noe nytt Rulatoren?



HAHA! Tenk å bruke så mye tid på å unnskylde seg for at man er svak som ei kjerring!? Formtopp meg her og feilberegne meg der...... Skamme seg skulle du! Ditt sinnsSVAKE torskeegg!

Men én ting skal du virkelig ha kudos for; at du har selvinnsikt nok til å ha "loppa" som navn  :Smiley
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1672 : 16. desember 2011, 23:56 »
Men én ting skal du virkelig ha kudos for; at du har selvinnsikt nok til å ha "loppa" som navn  :Smiley

Sier du som er beist, vet ikke hva som er værst jeg...

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1673 : 16. desember 2011, 23:57 »
At jeg ikke har mer enn 265 på totalen skyldes egentlig ikke annet enn tilfeldigheter.  Hadde ved en annledning en oppkjøring hvor jeg faktisk toppet formen i uke 10 av 12, og kjørte en trippel på 70 i benk.  Jeg trodde at denne formen jeg da hadde skulle kunne overføres til maksdagen i ett enda sterkere format, men det viste seg at dette løftet faktisk VAR formtoppen, og at når maksdagen omsider kom, så var jeg svakere enn i uke 10.  Hadde jeg faktisk makset under den økta hvor jeg tok trippelen på 70, så skulle det ikke forundre meg om jeg hadde tatt både 80 eller 82.5.   Var litt samme ting på gang i bøy og mark også.

Har også gjennom det siste året gjort ting som og feilberegne mengden under mengde perioder slik at jeg blir overtrent.  Og ved ett annet mengdeprogram hadde jeg rett og slett FOR LITE mengde, så når jeg starta oppkjøringen var jeg for svak til og trene mot reele perser.

Artig at jeg får kommentarer på styrken fra en som er så svak at han ikke en gang tørr ha verken loggen eller løftene sine i profilen. 

Ser forresten ut til at jeg knakk Rulatoren igjen.

Han dukker nok opp igjen når han har rista av seg de verste traumene, og da for og snakke om det vanlige:  Snørr, avføring, folk som kaster bort oksygen ved og puste, folk som må be om unnskyldning for at de ble født osv osv osv. 

Kanskje på tide og finne på noe nytt Rulatoren?



Formtopp med 70 i benk?  what

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1674 : 17. desember 2011, 00:01 »
Sier du som er beist, vet ikke hva som er været jeg...

Hva været er avhenger bla. av hvor man bor. Der jeg bor er det hvertfall opphold og rundt 0 grader. Hvilken relevans har dette om jeg tørr spørre? Huh Har du glemt å ta kveldsdosen med "zyprexa" kanskje?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1675 : 17. desember 2011, 00:06 »
Er du en jente?

Om svaret er nei, høres det ut som du gjør treningen din flere hakk mer komplisert enn den trenger å være. At du bommer på formtopp kan jeg skjønne at man skylder på om man benker 180 kg istedenfor 190 kg. Men ikke mer enn hundre kg under.

Nja, formtopp vill alltid være kritisk.  85 kg og oppover  i benk er ikke til og kimse av akkurat, anser det som ett greit langtids mål.  Har plotta inn dataene mine i excell og fått ut en del grafer.  Framgangen siden jeg begynte og trene tatt i betraktning, så vil jeg faktisk presse 85 innen 4 år, og 100 kg er uten tvil realistisk innen jeg legger opp, så kan ikke helt se poenget med og endre noe med treningen min.

Jeg er verken jente eller gutt, men derimot mann.

Uansett, dette er den store utskjellingstråden, og ikke den store treningstråden, ergo:

Du er en kuk.

Ser forresten at både suppemann og beistet har vært innom og dumpa litt galle og eter innom tråden, delvis rettet mot meg.  Ordene preller selvsagt av, og de VIL sprette tilbake.  Trekker meg litt tilbake nå for og komme sterkere tilbake med fornærmelser som vil få dere til og ende opp i fosterstilling mens dere sutter på tommelen og angrer sårt på at dere i det heletatt tenkte og gå i verbal duell med selveste Loppa.

Benker du a Suppemann?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1676 : 17. desember 2011, 00:13 »
Nja, formtopp vill alltid være kritisk.  85 kg og oppover  i benk er ikke til og kimse av akkurat, anser det som ett greit langtids mål.  Har plotta inn dataene mine i excell og fått ut en del grafer.  Framgangen siden jeg begynte og trene tatt i betraktning, så vil jeg faktisk presse 85 innen 4 år, og 100 kg er uten tvil realistisk innen jeg legger opp, så kan ikke helt se poenget med og endre noe med treningen min.

Jeg er verken jente eller gutt, men derimot mann.

Uansett, dette er den store utskjellingstråden, og ikke den store treningstråden, ergo:

Du er en kuk.

Ser forresten at både suppemann og beistet har vært innom og dumpa litt galle og eter innom tråden, delvis rettet mot meg.  Ordene preller selvsagt av, og de VIL sprette tilbake.  Trekker meg litt tilbake nå for og komme sterkere tilbake med fornærmelser som vil få dere til og ende opp i fosterstilling mens dere sutter på tommelen og angrer sårt på at dere i det heletatt tenkte og gå i verbal duell med selveste Loppa.

Benker du a Suppemann?

Vær så snill a loppa! Ikke skjell meg ut! Du vet jeg ikke mente det jeg sa.... Pliiiis! Ikke få meg til å ende opp i fosterstilling Cry
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1677 : 17. desember 2011, 00:26 »

Vær så snill a loppa! Ikke skjell meg ut! Du vet jeg ikke mente det jeg sa.... Pliiiis! Ikke få meg til å ende opp i fosterstilling Cry

Se her ja, enda en som ble redd.

Ta det med ro.

Taktikken jeg benytter meg av går ut på og identifisere ETT mål av gangen.  Jeg dirigerer da 100% av kapasiteten min mot dette målet og gir meg ikke før målet er knekt(Les:Fosterstilling), først når dette er oppnådd beveger jeg meg videre til neste mål for så og repetere prosessen.

Ett mentalt notat med ditt navn på er selvsagt registrert, men du er ikke viktig nok til at jeg knekker deg med en gang, det finnes andre som skal ryke først.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1678 : 17. desember 2011, 00:29 »
Se her ja, enda en som ble redd.

Ta det med ro.

Taktikken jeg benytter meg av går ut på og identifisere ETT mål av gangen.  Jeg dirigerer da 100% av kapasiteten min mot dette målet og gir meg ikke før målet er knekt(Les:Fosterstilling), først når dette er oppnådd beveger jeg meg videre til neste mål for så og repetere prosessen.

Ett mentalt notat med ditt navn på er selvsagt registrert, men du er ikke viktig nok til at jeg knekker deg med en gang, det finnes andre som skal ryke først.



Hvilken metode vil du ta i bruk? Ikke si at du vil benytte deg av din råe muskelkraft???
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1679 : 17. desember 2011, 00:39 »
Trekker meg litt tilbake nå for og komme sterkere tilbake med fornærmelser som vil få dere til og ende opp i fosterstilling mens dere sutter på tommelen og angrer sårt på at dere i det heletatt tenkte og gå i verbal duell med selveste Loppa.

Spar energien din til treningen du.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!