Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580023 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1680 : 17. desember 2011, 00:51 »
Hvilken metode vil du ta i bruk? Ikke si at du vil benytte deg av din råe muskelkraft???

Jeg er en god del mere repssterk enn jeg er 1 RM sterk, muskelkraften blir derfor en del drøyere enn du skulle trodd.

Jeg tviler på at jeg i det heletatt trenger og bruke muskelkraft, spesielt ikke om jeg skulle havne i verbal duell med deg.  Har sett litt på innleggene dine, og jeg tror jeg skulle ha tatt deg ut 100% og beyond recovery etter en, tja, 3-4 innlegg under en potensiell duell.  Tenker meg at du prøver og yte motstand med 2 innlegg, for deretter og servere ett noe vaklevorent tredje innlegg, før jeg smeller til med innlegg nummer 4 som banker inn den siste spikeren og får deg eliminert, ut av tråden, og forhåpentligvis også ut av forum(Fosterstilling selvsagt)

Som sagt, du får lov og holde på litt lengre, du er ikke viktig nok til og bli eliminert med en gang, jeg ser egentlig ikke på det som en utfordring en gang, det får derfor lav prioritet.  

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1681 : 17. desember 2011, 01:25 »
Ah, gir diagnosen sinnsyk etter og ha lest EN paragraf ja.

Tenkt på og slutte og skrive i utskjellingstråden og skaffe deg jobb istedet?

Jeg hører staten trenger flere rettspsykiatere av ditt kalliber. 
En person som spiller gal skal spille rimelig godt for å kunne ape etter det utroligte vaset som du lirer av deg.  Jeg vet ikke eksakt hva du lider av, men jeg tenker nok at det er noe eksotisk og sjeldent.  Legen din vil antagelig vinne en pris for mest ekstreme pasient dette året.

Forresten har jeg jobb, din ynkelige tusseladd.  Jeg er dog ikke rettspykiater, og det tror jeg at du skal være glad for.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1682 : 17. desember 2011, 11:22 »
Hehe, Fleksnes ja.

Her har vi ett herlig stykke arbeid.

Mannen som på tidlig 2000 tall tjenestegjorde på Rena, for så og senere bestlutte og begynne og trene.  I tidsæraen etter han dimma besluttet han og bli seriøs, og han lå da og reppa med 120 i benken, hvilket på den tiden fikk han til og følge seg ganske så smug.

I dag innser vi jo selvsagt at repping på 120 er for pingler.  Og at han per i dag aldri har makset mer en en 150-160 sier jo selvsagt sitt.

Hva han har i Bøy og benk tror jeg ikke jeg tør ta opp som tema en gang.

Ca sånn ano 2006-2007, så ble han så smått lei TF.  Dog klarte han ikke og løsrive seg helt.  Han begynte og basere seg på useriøse kommentarer, en slags Jan B rip off.  Akkurat som om forumet trengte dette.  Det var ille nok da Jan B holdt på, akkurat som vi trengte enda en tulling som posta tøv.

Uansett.  Poenget mitt var, han lot som om han ga faen i forumet, noe han ikke klarte og gjøre, fascinasjonen hans fortsatte, og førte til at han i dag, er kjent som idioten som poster tullsnakk på forum, og dette med grunnlag i at han rett og slett ikke klarer og gi seg.

Fleksnes, mitt spørsmål til deg;  Fra 18 åring til 30 åring eller hva det nå er:  Kanskje på tide og slutte med TF?  Jan B ga seg, kanskje på tide at du og gjør det?
Har du ansatt en privatdetektiv for å kartlegge Fleksnes' liv siden han ble født?  Dette bare styrker antagelsen om total mental nedsmelting mellom øra dine.  Jeg tipper at du har sporet opp hvor Fleksnes bor også, og står bak nærmeste hushjørne og runker mens du følger med på hvem som kommer og går.

Når det er skrevet, så skal det også skrives at Fleksnes nok er en pervers type som digger nettopp den typen situasjoner.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1683 : 17. desember 2011, 12:21 »
Hvem faen kaller seg loppa? ble du utsatt for gjentatte slag mot ditt missformede hode da du var liten, eller er du faktisk som en liten loppe? Jeg merker at du er en god dose for selvsikker og cocky så jeg anbefaler deg å skifte psykolog på det sterkeste. Hvis jeg hadde løftet så lett som deg loppa hadde jeg nok holdt meg laaaangt unna utskjellingstråden! Du er jo fritt vilt her inne.. Jeg ville ikke hatt "power loppa" om du ble kastet etter meg med bruksanvisning og bæresele engang! Jævla knehøne
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1684 : 17. desember 2011, 12:36 »
Hvem faen kaller seg loppa? ble du utsatt for gjentatte slag mot ditt missformede hode da du var liten, eller er du faktisk som en liten loppe? Jeg merker at du er en god dose for selvsikker og cocky så jeg anbefaler deg å skifte psykolog på det sterkeste. Hvis jeg hadde løftet så lett som deg loppa hadde jeg nok holdt meg laaaangt unna utskjellingstråden! Du er jo fritt vilt her inne.. Jeg ville ikke hatt "power loppa" om du ble kastet etter meg med bruksanvisning og bæresele engang! Jævla knehøne
Ville ikke hatt han??

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1685 : 17. desember 2011, 13:00 »
Hvem faen kaller seg loppa? ble du utsatt for gjentatte slag mot ditt missformede hode da du var liten, eller er du faktisk som en liten loppe? Jeg merker at du er en god dose for selvsikker og cocky så jeg anbefaler deg å skifte psykolog på det sterkeste. Hvis jeg hadde løftet så lett som deg loppa hadde jeg nok holdt meg laaaangt unna utskjellingstråden! Du er jo fritt vilt her inne.. Jeg ville ikke hatt "power loppa" om du ble kastet etter meg med bruksanvisning og bæresele engang! Jævla knehøne
Nå skal det sies at heller ikke du akkurat er noe til attråverdig julepresang.  Jeg ville i alle fall mistet appetitten i flere dager framover dersom du plutselig lå under juletreet. 

Er det deg som det er bilde av i avateren din, forresten?  Du ser helt vanskapt ut.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1686 : 17. desember 2011, 15:27 »
Nå skal det sies at heller ikke du akkurat er noe til attråverdig julepresang.  Jeg ville i alle fall mistet appetitten i flere dager framover dersom du plutselig lå under juletreet. 

Er det deg som det er bilde av i avateren din, forresten?  Du ser helt vanskapt ut.

Gi meg tre gode grunner til at jeg ser vanskapt ut, din lille pedofile rottekuk
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1687 : 17. desember 2011, 17:04 »
OK, da.  Her er tre gode grunner.

God grunn nummer 1: Du har et lyst horn på høyre side av hodet ditt.
God grunn nummer 2: Du har et mørkt horn på venstre side av hodet ditt.
God grunn nummer 3: Trynet ditt er en grå, tåkete flekk. 

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1688 : 17. desember 2011, 17:49 »
OK, da.  Her er tre gode grunner.

God grunn nummer 1: Du har et lyst horn på høyre side av hodet ditt.
God grunn nummer 2: Du har et mørkt horn på venstre side av hodet ditt.
God grunn nummer 3: Trynet ditt er en grå, tåkete flekk. 


Latterlig begrunnelse :Smiley Tror du må kjøpe deg briller! Det er taklampe og taklister som er de såkalte "hornene" og grunnen til at trynet mitt er "grått" er fordi det er dårlig oppløsning på bildet.
Slike rasstapper med så utrolig dårlig syn skulle det vært skuddpremie på.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1689 : 17. desember 2011, 18:11 »
Ser jeg har blitt utsatt for en god del angrep mens jeg har vært utlogget.

Samtlige som har deltatt i dette vil bli "Behandlet" av meg senere, dette vil jeg komme tilbake til når jeg har litt mer tid.

Ser en del folk harselerer med styrken min, tenkte derfor at jeg skulle pressisere, at løftene er utført uten bruk av utstyr(Altså drakter, surringer, skjorter, osv osv osv), de er 100% raw.  Dette er ikke spesifisert i profilen min og det kan derfor se ut som om jeg er en del svakere enn jeg egentlig er.  De av dere som harselerte gikk vel ut ifra at løftene var med utstyr, og om det hadde vært tilfelle så hadde det selvsagt vært OK og spøke med styrken, men de er altså raw styrke og ikke noe tull, så nå vet dere det.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1690 : 17. desember 2011, 18:56 »
Det er fortsatt latterlige løft selv om det er 100 % raw! Løfter mye tyngre enn det der, raw! Bestemor løfter tyngre enn deg jo.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1691 : 17. desember 2011, 19:22 »
Latterlig begrunnelse :Smiley Tror du må kjøpe deg briller! Det er taklampe og taklister som er de såkalte "hornene" og grunnen til at trynet mitt er "grått" er fordi det er dårlig oppløsning på bildet.
Slike rasstapper med så utrolig dårlig syn skulle det vært skuddpremie på.
Dette er bare pinlig dårlige unnskyldninger.  At det er dårlig oppløsning på bildet, er noe som alle med et minstemål av estetisk sans er inderlig glade for.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1692 : 17. desember 2011, 20:01 »
Ser jeg har blitt utsatt for en god del angrep mens jeg har vært utlogget.

Samtlige som har deltatt i dette vil bli "Behandlet" av meg senere, dette vil jeg komme tilbake til når jeg har litt mer tid.

Ser en del folk harselerer med styrken min, tenkte derfor at jeg skulle pressisere, at løftene er utført uten bruk av utstyr(Altså drakter, surringer, skjorter, osv osv osv), de er 100% raw.  Dette er ikke spesifisert i profilen min og det kan derfor se ut som om jeg er en del svakere enn jeg egentlig er.  De av dere som harselerte gikk vel ut ifra at løftene var med utstyr, og om det hadde vært tilfelle så hadde det selvsagt vært OK og spøke med styrken, men de er altså raw styrke og ikke noe tull, så nå vet dere det.

Å trolle i utskjellingstråden blir for mye av det gode(dårlige).
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1693 : 18. desember 2011, 10:10 »
Å trolle i utskjellingstråden blir for mye av det gode(dårlige).

Herre Jesus...

Har du sett fornærmelsene som kommer i denne tråden?  Har du sett svinet Rulatoren i aksjon?  Har du i det heletatt hørt styggskapen til Fleksnes??

Som motvekt til den demeterte skittenskapen brukere som de overnevnte kommer med, parrerer du med:

"Du troller"

Vel, jeg skal gi deg en break og parrere ned på samme nivå som du utaler deg i UTSKJELLINGSTRÅDEN:

-  Du er dum

Det burde gi deg nok og tygge på intil videre, som sagt, HERRE JESUS, komme her i tråden med slike påstander.  Kjenner jeg regelrett rødmer over kaliberet ditt, samt skjemmes over at du i det heletatt gidder skrive i denne tråden. 

Hva blir forresten ditt neste stikk om jeg tørr spørre?  La meg gjette:

"Du er lumpen"

Hehe, ja, når du serverer den kommer det VIRKELIG til og svi blant veteranene her....

EID

Hvem faen kaller seg loppa? ble du utsatt for gjentatte slag mot ditt missformede hode da du var liten, eller er du faktisk som en liten loppe? Jeg merker at du er en god dose for selvsikker og cocky så jeg anbefaler deg å skifte psykolog på det sterkeste. Hvis jeg hadde løftet så lett som deg loppa hadde jeg nok holdt meg laaaangt unna utskjellingstråden! Du er jo fritt vilt her inne.. Jeg ville ikke hatt "power loppa" om du ble kastet etter meg med bruksanvisning og bæresele engang! Jævla knehøne

Slikt Vas fortjener selvsagt ikke kommentar en gang, går rett i søppelkassa.

Insult rating: 0

Og hva "hvis jeg hadde løftet så lett som deg" kommentaren din angår;

Du tror SERIØST at det er mulig for ett menneske å løfte en total på 265?Huh??  Du har INGEN anelse om at KANSKJE, bare KANSKJE disse profilpersene er en SPØK, hvor intensjonen er og lure idioter som faktisk TROR det er mulig og løfte så lite, til og tro at man løfter så lite, så får du faen meg insult rating på 0, MINUS 10, altså en rating på NEGATIV 10.

Gratulerer med EPISK innsats.....


There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1694 : 18. desember 2011, 11:38 »
Herre Jesus...

Har du sett fornærmelsene som kommer i denne tråden?  Har du sett svinet Rulatoren i aksjon? 
Tusen takk, pestloppa.  Massevis av undertrykt beundring og avstandsforelskelse kom opp til overflata der, og det gjør meg stolt og glad.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!