Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580154 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2160 : 31. mai 2012, 09:02 »
med andre ord, Fleksnes er mora til Rulatoren.
]

Hadde jeg vært mora di skulle du fått deg litt kjøtt på kroppen og en brei en i kjeften!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2161 : 31. mai 2012, 20:02 »
]

Hadde jeg vært mora di skulle du fått deg litt kjøtt på kroppen og en brei en i kjeften!
Hadde jeg vært naboen din, skulle jeg skaffet meg gassmaske og insektsprøyte litt brennkvikt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2162 : 31. mai 2012, 22:00 »
Ok, Powerfisen: Nå skal du høre her, virkelig høre her: Du er en sengevæter!
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2163 : 31. mai 2012, 22:12 »
Ok, Powerfisen: Nå skal du høre her, virkelig høre her: Du er en sengevæter!
Dæven, den satt!  Den er fullt på høyde med Jølsruds hardeste svingslag.  Pestloppa er nok nede for telling nå.  Honnør er avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2164 : 01. juni 2012, 14:57 »
Fordi Rulatoren er for dum til å skjønne konseptet ironi må det antas at han er seriøs. Og hvis han er det forsto han ikke (dette stemmer overens med at han er dum) at jeg rett og slett ikke gadd å finne på et svar til powerloppa, videre er intellektet hans så begrenset at han syntes at innlegget mitt hadde gode poenger, slagkraft og fortjente honør.
Jeg skal selvfølgelig bruke honøren i forumsammenheng, for mange honører sammen med et rimelig høyt tall i benkpress vil gjøre det mulig for meg å komme med en masse påstander uten å måtte gjøre rede for meg.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2165 : 02. juni 2012, 07:45 »
Dæven, den satt!  Den er fullt på høyde med Jølsruds hardeste svingslag.  Pestloppa er nok nede for telling nå.  Honnør er avgitt.

Hehe, din gamle tåpe.

La meg gjette, du har sittet med kake, brus og bursdagshatt etter at jeg ga deg en aldri så liten seier i vår forrige duel.

Denne aldri så lille seieren din skal altså kompansere for alle gangene jeg har dominert deg?  ER DU SENIL??

Fordi Rulatoren er for dum til å skjønne konseptet ironi må det antas at han er seriøs.

Du kan ta deg en god faen på at Rulatoren ikke forsto ironien og faktisk tok innlegget seriøst, i hans verden er slikt prat som poesi å regne, han mener oppriktig talt at folk som skjeller ut andre ved å kalle dem sengevætere er helt geniale.

Tilbake til deg Rulatoren:  Ser du har hatt ett aldri så lite frieri gående til vår nye gjest, da med full rævslikking + honnør avgivelse.

Målet ditt var vel å få en venn her i livet, og taktikken er den samme som du alltid har brukt, dvs, identifiser den aller største taperen i flere mils omkrekts(Hallvard Lønnmo), prøv dernest å smigre ham slik at han begynner å like deg.

Du faila episk denne gangen, ingen venn på deg nå heller. Resultatet er altså det samme som da du brukte taktikken på barne/ungdoms og videregående skole.  Den eneste forskjellen på nå og da er selvsagt at i skoledagene så endte det opp med at du ble liggende på ryggen i søla med en heftig blåveis i ansiktet, dette da selv taperne ble fornærmet over at du trodde de ville være venn med dem.

For all del, Lønnmo er og en taper, men han har ikke nok baller til å dele ut en rett høyre og du slipper da altså blåveis denne gangen.

Neste.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2166 : 02. juni 2012, 09:38 »
Hehe, din gamle tåpe.

La meg gjette, du har sittet med kake, brus og bursdagshatt etter at jeg ga deg en aldri så liten seier i vår forrige duel.

Denne aldri så lille seieren din skal altså kompansere for alle gangene jeg har dominert deg?  ER DU SENIL??

Du kan ta deg en god faen på at Rulatoren ikke forsto ironien og faktisk tok innlegget seriøst, i hans verden er slikt prat som poesi å regne, han mener oppriktig talt at folk som skjeller ut andre ved å kalle dem sengevætere er helt geniale.

Tilbake til deg Rulatoren:  Ser du har hatt ett aldri så lite frieri gående til vår nye gjest, da med full rævslikking + honnør avgivelse.

Målet ditt var vel å få en venn her i livet, og taktikken er den samme som du alltid har brukt, dvs, identifiser den aller største taperen i flere mils omkrekts(Hallvard Lønnmo), prøv dernest å smigre ham slik at han begynner å like deg.

Du faila episk denne gangen, ingen venn på deg nå heller. Resultatet er altså det samme som da du brukte taktikken på barne/ungdoms og videregående skole.  Den eneste forskjellen på nå og da er selvsagt at i skoledagene så endte det opp med at du ble liggende på ryggen i søla med en heftig blåveis i ansiktet, dette da selv taperne ble fornærmet over at du trodde de ville være venn med dem.

For all del, Lønnmo er og en taper, men han har ikke nok baller til å dele ut en rett høyre og du slipper da altså blåveis denne gangen.

Neste.

Ja for DU er jo smart. Det var ikke jeg som var ironisk, det var tvert i mot Rulatorens lovprising av meg som IKKE var ironisk/sarkastisk. Jeg vet at det er vanskelig for en sopp som deg å lese teksten, noe lærerne dine på skolen for spesielle barn sikkert fortvilte over, men prøv.
Videre har du helt rett i at Rulatoren er en slimete, ekkel smiskebass. Men jeg har bruk for ham på samme måte som en gammel dame med utflod i underlivet har bruk for et bind.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2167 : 03. juni 2012, 08:24 »
Ja for DU er jo smart. Det var ikke jeg som var ironisk, det var tvert i mot Rulatorens lovprising av meg som IKKE var ironisk/sarkastisk. Jeg vet at det er vanskelig for en sopp som deg å lese teksten, noe lærerne dine på skolen for spesielle barn sikkert fortvilte over, men prøv.
Videre har du helt rett i at Rulatoren er en slimete, ekkel smiskebass. Men jeg har bruk for ham på samme måte som en gammel dame med utflod i underlivet har bruk for et bind.


For det første:

Vet du i det heletatt hva forskjellen på sarkasme og ironi er?  Det virker iallefall ikke slik...

For det andre:

Du mener at i forholdet som du og Rulatoren har sammen, så representerer DU en gammel dame med utflod i underlivet som trenger bind.  Og at Rulatoren representerer dette bindet?

Du er klar over at dette begynner å bli ganske så faens far-out, og at det kanskje finnes bedre forum å lufte slike fantasier på?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2168 : 03. juni 2012, 11:55 »
Så Pestloppa og Pervohallvard synes at jeg en slimete, ekkel smiskebass.  Jeg vil jo så gjerne være imøtekommende og hyggelig.  Men jeg klarer ikke å finne noe hyggelig å si om dere to.  Jeg trener hjelp her.  Kan noen her inne nevne noen positive egenskaper som disse to skapningene besitter?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2169 : 03. juni 2012, 18:21 »
Så Pestloppa og Pervohallvard synes at jeg en slimete, ekkel smiskebass.  Jeg vil jo så gjerne være imøtekommende og hyggelig.  Men jeg klarer ikke å finne noe hyggelig å si om dere to.  Jeg trener hjelp her.  Kan noen her inne nevne noen positive egenskaper som disse to skapningene besitter?

TJa, en kan jo alltids prøve.

Egenskaper Loppa besitter:

-Mot
-Integritet
-Styrke
-Offervilje
-Omtanke for andre mennesker

Egenskaper Lønnmo besitter(Fant ingen positive her desverre):

-Feighet
-Dumskap
-Idioti
-Å være ekstremt selvopptatt
-Lav sosial intelligens
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2170 : 03. juni 2012, 19:21 »
La oss analysere Snusleppas svar i detalj:

Egenskaper Loppa besitter:

-Mot                                               NEI
-Integritet                                       NEI
-Styrke                                           NEI
-Offervilje                                       NEI
-Omtanke for andre mennesker        NEI

Egenskaper Lønnmo besitter(Fant ingen positive her desverre):

-Feighet                                          JA
-Dumskap                                       JA
-Idioti                                             JA
-Å være ekstremt selvopptatt           JA
-Lav sosial intelligens                       JA

Jeg synes det er fantastisk at Prompeloppa analyserer Lønnmo så eksakt riktig, og samtidig tar så feil om seg selv.  Dette tyder på et alvorlig tilfelle av spaltet personlighet.  Jeg tipper at Loppa leser innleggene til Lønnmo, og til sin store skrekk kjenner igjen seg selv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2171 : 04. juni 2012, 15:12 »
Rulatoren: Du har aldri tidligere vært på særlig høyt nivå, men å gjenbruke andres forsøk på fornærmelse, det blir for dumt! Selv for deg.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2172 : 04. juni 2012, 19:38 »
Det går ikke an å gi deg honører Rulator, det har ikke gått på flere dager... Feil i databasen..
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2173 : 04. juni 2012, 19:51 »
Rulatoren: Du har aldri tidligere vært på særlig høyt nivå, men å gjenbruke andres forsøk på fornærmelse, det blir for dumt! Selv for deg.
Den injurierende kraften er lik null her.  For det første er innlegget ditt i seg selv stinkende bunnfall.  For det andre er du en patetisk tampongsuger som aldri noen sinne er blitt tatt på alvor av noen.  Det er jeg som er fornyeren i denne tråden.  Så ikke prøv deg på tomme fraser og fakter.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2174 : 04. juni 2012, 21:33 »
Den injurierende kraften er lik null her.  For det første er innlegget ditt i seg selv stinkende bunnfall.  For det andre er du en patetisk tampongsuger som aldri noen sinne er blitt tatt på alvor av noen.  Det er jeg som er fornyeren i denne tråden.  Så ikke prøv deg på tomme fraser og fakter.
jeggidderikkeåkastebortdetminstelilleekstrapååskrivetildegforduerikkehverdtdet
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!