Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580028 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2205 : 05. juli 2012, 19:42 »
Tippoldefaren din var fra Borlänge og het Staffan.  Husk at en eneste dråpe svensk blod i årene er nok.  Det deler intelligensen med 10 (for hver generasjon) og fjerner all empati.  Så bare hold tåta.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2206 : 06. juli 2012, 09:40 »
Ok, eneste geek-shiten som er lov å diskutere fra nå av er, i synnkende rekkefølge:
Cartoons: South Park, Family Guy, Simpsons, o.l..
Comics: Vertigo- DC- Darkhorse og lignende forlag, Marvel er strengt forbudt.
Fantasy: Game of Thrones, thats it. Og da helst bøkene, ikke serien.

Starwars, Startrek og Ringenes Herre er det lov å referere til, men ikke mer en det.
Pc-programmer og den slags spesifikk autist-crap er FORBUDT.

Og for ordens skyld, Fleksnes, Rulator, Beistet, Loppa, og han siste whatshisface; sug kukken min.

Hehe, akkurat ja, sekundet temaet blir noe relatert til statistikk eller noe som har med utdanning å gjøre så faller du jo av lasset på sekundet.

Hva foreslår du?  At det skal snakkes ned på ditt nivå?  Med andre ord, tråden skal diskutere Donald Duck blad samlingen din fra 80 tallet?  Det er vel ett tema du har litt mer forståelse for.

De som tier, de samtykker.  At folket elsker Rulatoren, er bra sikkert.

jaha, schizofrenien og vrangforestillingene dine er virkelig på høygir nå om dagen.  På tide å øke den daglige dosen din med medisiner snart eller?

La forøvrig merke til at du virkelig kom i forsvarsposisjon da jeg hintet til at du var sosionom.  Jeg har jo tidligere mistenkt at du går på trygd, og om sosionom mistankene mine er korrekte så har jeg jo rett igjen da, en sosionom går jo på statlig atføring samtidig som han sitter å gjør INGENTING, akkurat som en trygdetager, så jeg har rett på to punkter med andre ord.

Det kan fort komme en del oppfølgnings spørsmål fra meg til deg i månedene framover slik at jeg kan få kartlagt om dette stemmer eller ikke, jeg kommer nok til å avsløre deg.

Viser det seg at du faktisk er sosionom, så vil jeg ha tilbake skattepengene du skylder meg!!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2207 : 06. juli 2012, 10:05 »
Halvard Lavmål benytter enhver anledning til å skryte av de gamle tegneseriesamlingene sine, som jeg mistenker har sammenklistrede sider overalt hvor Dolly Duck, Minnie Mus og Klara Ku dukker opp.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2208 : 07. juli 2012, 21:39 »
Halvard Lavmål benytter enhver anledning til å skryte av de gamle tegneseriesamlingene sine, som jeg mistenker har sammenklistrede sider overalt hvor Dolly Duck, Minnie Mus og Klara Ku dukker opp.
Men dette er da ikke rart.  Får du ikke øyeblikkelig ereksjon når du ser bilder av Klara Ku?  Du er en kraftløs, impotent fjott.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2209 : 08. juli 2012, 12:28 »
Rape, rape, rape, kill, kill, kill!
Men dette er da ikke rart.  Får du ikke øyeblikkelig ereksjon når du ser bilder av Klara Ku?  Du er en kraftløs, impotent fjott.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2210 : 09. juli 2012, 10:25 »
Men dette er da ikke rart.  Får du ikke øyeblikkelig ereksjon når du ser bilder av Klara Ku?  Du er en kraftløs, impotent fjott.

Har tatt a så mange ganger at jeg har blitt lei.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2211 : 11. juli 2012, 13:32 »
hallvard din søppelhue jeg hadde banket deg nårsomhelst og hvorsomhelst.
Din fanatiskekuksuger.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2212 : 11. juli 2012, 13:46 »
hallvard din søppelhue jeg hadde banket deg nårsomhelst og hvorsomhelst.
Din fanatiskekuksuger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2213 : 11. juli 2012, 19:46 »
hallvard din søppelhue jeg hadde banket deg nårsomhelst og hvorsomhelst.
Din fanatiskekuksuger.
Hei SoftCoreBakken.  Dette hjernedøde innlegget kan bare være fra deg.  Det nytter ikke å gjemme deg bak et nytt alias.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2214 : 12. juli 2012, 06:43 »
Hei SoftCoreBakken.  Dette hjernedøde innlegget kan bare være fra deg.  Det nytter ikke å gjemme deg bak et nytt alias.

Joda, dette kan faktisk være softcore.  Må innrømme at Marmarius/Execute også er potensielle bakmenn bak dette hjernedøde vrøvelet.

Men tilbake til saken:

Interresant hvordan du først kom i forsvarsposisjon da jeg beskyldte deg for å være sosionom, for deretter å ignorere anklagelsen min da jeg fulgte opp.

Bevismassen mot deg bare øker ved slik oppførsel....

Har forresten sett litt på dialogen som har pågått mellom oss de siste månedene.  Er du klar over at innleggene dine oser av misunnelse?

Hva er det egentlig du er så missunnelig for?  Er det poweren jeg er i besittelse av?  Hvis så, snakker vi da totalen eller er det ett av enkeltløftene, som f.eks benk styrken?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2215 : 12. juli 2012, 11:34 »
Det råeste Ploppa er at du kjenner behov for å markere at alle "løftene" dine er gjort uten utstyr eller doping.

Akkurat som om du hadde fått opp stanga i bøy uten å bole hver dag i et helt år først.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2216 : 12. juli 2012, 14:49 »
Joda, dette kan faktisk være softcore.  Må innrømme at Marmarius/Execute også er potensielle bakmenn bak dette hjernedøde vrøvelet.

Men tilbake til saken:

Interresant hvordan du først kom i forsvarsposisjon da jeg beskyldte deg for å være sosionom, for deretter å ignorere anklagelsen min da jeg fulgte opp.
Nå er vel stort sett alt som du serverer, av en sånn kvalitet at det ganske greit kan ignoreres.  Men jeg skal svare.  Tenk på det som et faderlig og omsorsfullt klapp på den motbydelige drittskallen din.

Sitat
Bevismassen mot deg bare øker ved slik oppførsel....
Neppe.  Den mistanken som derimot øker, er mistanken om at du har hatt mye med sosionomer og sosialetaten generelt å gjøre.  Antagelig har du jevnlig koselige passiarer med psykiatere, politifolk og fengselsbetjenter også.  Jeg utelukker heller ikke at veterinærer er inne i bildet innimellom.  Du serverte en påstand om at du har skattepenger til gode.  Du må ha røyka det brukte dasspapiret til Hemen for å tro noe sånt.

Sitat
Har forresten sett litt på dialogen som har pågått mellom oss de siste månedene.  Er du klar over at innleggene dine oser av misunnelse?

Hva er det egentlig du er så missunnelig for?  Er det poweren jeg er i besittelse av?  Hvis så, snakker vi da totalen eller er det ett av enkeltløftene, som f.eks benk styrken?
Du har muligens erfart et par-tre ganger i livet hva ereksjon er for noe.  Derfor er Fleksnes misunnelig på deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2217 : 13. juli 2012, 05:41 »
Rulatoren:  Nå har jeg forstått det slik at du i henhold til din virkelighetsoppfattning er vitenskapsmann, du har lagt ut med en del wikipedia kunnskaper om statistikk og det der derfor rimelig å gå ut ifra at du mener du er kompetent når det kommer til sannsynlighetsregning.

Jeg må derfor spørre:  Hva tror du sannsynligheten er for at du og jeg noensinne kommer til og bli venner som del av ett venneforhold hvor vi behandler hverandre med respekt og likeverd.

Svar VITENSKAPELIG.

Din septikk-skalle av en PIKK.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2218 : 13. juli 2012, 19:11 »
Joda, dette kan faktisk være softcore.  Må innrømme at Marmarius/Execute også er potensielle bakmenn bak dette hjernedøde vrøvelet.

Men tilbake til saken:

Interresant hvordan du først kom i forsvarsposisjon da jeg beskyldte deg for å være sosionom, for deretter å ignorere anklagelsen min da jeg fulgte opp.

Bevismassen mot deg bare øker ved slik oppførsel....

Har forresten sett litt på dialogen som har pågått mellom oss de siste månedene.  Er du klar over at innleggene dine oser av misunnelse?

Hva er det egentlig du er så missunnelig for?  Er det poweren jeg er i besittelse av?  Hvis så, snakker vi da totalen eller er det ett av enkeltløftene, som f.eks benk styrken?


Og det sier du?  Du er en psykotisk homoseksuel mann med en intelligens som tilsvarer en gorilla som prøver å slikke sin egen anus. Det er vell derfor du heter powerlopa du får en slags "spirituell " kraft ved å gjøre dine syke handlinger.

 Rulator du er en eksentrisk apekatt som suger dildo hele natten!
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2219 : 15. juli 2012, 11:48 »
Rulatoren:  Nå har jeg forstått det slik at du i henhold til din virkelighetsoppfattning er vitenskapsmann, du har lagt ut med en del wikipedia kunnskaper om statistikk og det der derfor rimelig å gå ut ifra at du mener du er kompetent når det kommer til sannsynlighetsregning.

Jeg må derfor spørre:  Hva tror du sannsynligheten er for at du og jeg noensinne kommer til og bli venner som del av ett venneforhold hvor vi behandler hverandre med respekt og likeverd.

Svar VITENSKAPELIG.

Din septikk-skalle av en PIKK.
Jeg er ganske optimistisk, faktisk.  Jeg tror at mulighetene er store for at vi blir gode kamererater.  Du og jeg har jo en koselig og jovial tone allerede.  Jeg antar at du kan trenes opp til å lystre enkle ordrer som 'Dekk!', 'Hent!' og 'Sitt!'.  Derfor kan jeg kjøpe et pigghalsbånd til deg så vi kan gå tur i Frognerparken.  Du kan nok alltids gjøres husrein også, etter litt trening og disiplin.  Du må antagelig ha en ormekur innimellom, men det ordner vi.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!