Skrevet av Emne: En patetisk mann...  (Lest 15575 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Re:En patetisk mann...
« #90 : 07. mai 2003, 00:05 »
No må du fortelle oss ka som skjer her då. Kven faen er det du trur du er, å ka for DEG til å tru at du veit bedre enn dei som er i milijøet.
Du virker ikkje så jævli oppegående at det gjør noe.
Er det overdreven bruk av AA som har kicka paranoiaen din?
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:En patetisk mann...
« #91 : 07. mai 2003, 00:09 »
Kjære dere alle sammen!
Dopingfri eller dopet! Uannsett hva som blir utfallet av denne diskusjonen kan dere bare alle ha det helt klart for dere at vi jenter ikke synest noe om dop.
Det har ikke bare med at de som bruker dop blir aggresive, og alt det der, men også fordi det rett og slett er stygt! For ja, til dere som doper dere, det vises, og det vises GODT! De fleste jenter vil ha seg frabedt å bli sett i sammenhenger der det er dopede svære bolegutter til stede! Jeg blir kvalm av dere...

Jeg følger litt med, og det er tydlig at det er mer dop i strongman enn i styrkeløft og vektløfting. Så gutter, tenk ikke bare på resultat i konkurransen, men på hvordan dere ser ut.. Det er faktisk ikke pent...

Så gutter, hva med å ta en dopingtest? Og for den saks skyld en titt i speilet?

Mvh sexylady




Utseendet er jo VANVITTIG irrelevant! Tror du vi trener til knærne verker og senene ryker for å se pene ut? Tror du vi gjør dette for å få damer?

Jeg kan kun snakke for meg selv, men det har aldri falt meg inn. Jeg har hørt folk si jeg må slutte med knebøy fordi jeg får "for stor rumpe". Rumpemuskelen er viktig for å ta mye i knebøy, og jeg gir da blanke f i om den blir gigantisk dersom det er det som må til for å ta 350-450 kg i bøy! Jeg trener for å bli bedre og bedre, sterkere og sterkere og ønsker å vinne konkurranser.  Hvorfor skal man selv ta en dopingtest? Man vet jo selv om man er dopet eller ikke!

Jeg har f.eks. lagt merke til at de som er sterkest i verden gjerne ligger på 130-135kg i kroppsvekt, derfor vil jeg også dit. Er det "pent"? For det første er skjønnhet relativt. Jeg synes det er "kult" med body buildere. Jeg er ikke selv en body builder, men jeg synes det er et kult utseende å ha. Dessuten vil jeg ikke veie 135kg for vektas skyld, ei heller for å se "pen" eller "kul" ut, men for å bli best!

I dagens samfunn med SATS og andre komersielle pinglefabrikker der folk går for å trimme eller for å vise seg frem blir det sett på som en selvfølge at det er for utseendet man trener og at alt annet er en bieffekt. Sorry, lille venn, muskler og styrke er for meg (og for de fleste andre her også, antar jeg) et mål i seg selv!

P.S: Hva ser du når du ser deg selv i speilet? Anser du deg selv for å være så fordømt tiltrekkende?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:En patetisk mann...
« #92 : 07. mai 2003, 00:21 »
Bulldog

Det er bare å gi opp. Dersom du har lest mine moderate forsøk på å spre sannhet vil du se at posten måtte stenges pga. barnslige usakeligheter. Ibsen var inne på noe når han sa man ikke måtte ta livsløgnen fra folk. At voksne menneseker kan bli så aggresive og rasende bare fordi andre mennesker forteller selvopplevde historier og egne meninger......




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:En patetisk mann...
« #93 : 07. mai 2003, 00:26 »
Her var det litt sakligheter også Smiley Hvis målet hadde vært og dra damer er oppskrifta sats, men ikke overdreven trening, man kan jo bli "for stor" Grin For de som trodde at det og være stor drar damer, beklager til dere (finnes seff få unntak)............

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:En patetisk mann...
« #94 : 07. mai 2003, 00:27 »
Sitat:

"I dagens samfunn med SATS og andre komersielle pinglefabrikker "

Hehe...........

SteamHammer

  • Gjest
Re:En patetisk mann...
« #95 : 07. mai 2003, 08:22 »
Nei, nei ,nei folkens!!!
(dette ER en avsporing fra selve emnet!)

Typisk for medlemmer i dette forumet er at:
1. Det startes en diskusjon, med en ganske vanlig meningsytring.
2. Så kommer opponentene og sier hver sin mening.
3. ... men det går ikke fordi det er noen som tar sannheten i hevd.
4. I det øyeblikk meningene står sterk mot hverandre, begynner debattantene å skjelle ut hverandre og trekker inn navn/folk som ikke er i stand til å forsvare seg.
5. Så ender det med at moderator setter foten ned og stenger hele greia... Cheesy

Omtrent på samme måte som en krig startes.
Sånn er det bare....

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:En patetisk mann...
« #96 : 07. mai 2003, 08:51 »
 Grin Jeg vil ikke ha det på meg at jeg har dratt inn navn - lilleJon har jeg forklart.... Ben Johnson var for eksempelets skyld.

 At miljøet er like ille som innen konkurransebygging er jeg forøvrig hjertens enig i at det ikke er.
Alikevel gjør jo disse styrkeløfterne et poeng av at byggere generelt er prototyper på bolere - de har tydeligvis ikke problemer med å stigmatisere andre aktivitetsgrupper enn den de selv borger til....... Jeg er hobbybygger så jeg føler meg ikke direkte truffet av lavmålskarrakteristikken....... så det er sagt.

Ganske besynderlig at de selv mener at det kun er hobbybenkere som boler foresten - d er jo logisk d at det kun er de "sterkeste" utøverne som er rene.........

Til den sexy damen som ikke likte muskuløse gutter, så er det bare en ting å si - who cares - de damene som mener at kropp er avgjørende for valget av partner er lite verdt å ta notis av lell. For å være litt eplekjekk så er de fleste bolere mindre enn meg - å basere misstanken på muskelmasse alene blir bare så patetisk at jeg nesten har litt vondt av de som kommer med den. Sorry sexy...

Klem
tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:En patetisk mann...
« #97 : 07. mai 2003, 08:56 »
Nei, nei ,nei folkens!!!
(dette ER en avsporing fra selve emnet!)

Typisk for medlemmer i dette forumet er at:
1. Det startes en diskusjon, med en ganske vanlig meningsytring.
2. Så kommer opponentene og sier hver sin mening.
3. ... men det går ikke fordi det er noen som tar sannheten i hevd.
4. I det øyeblikk meningene står sterk mot hverandre, begynner debattantene å skjelle ut hverandre og trekker inn navn/folk som ikke er i stand til å forsvare seg.
5. Så ender det med at moderator setter foten ned og stenger hele greia... Cheesy

Omtrent på samme måte som en krig startes.
Sånn er det bare....

Livet er herlig - en liten disputt er fint for den mentale helse. Synes for øvrig utskjellingsfaktoren har holdt seg besynderlig lav med tanke på hvor provoserte styrkeløfterne åpenbart er her....... De kan i allefall ikke beskyldes for å lide av "roide rage"......... Godt tegn d der!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

SteamHammer

  • Gjest
Re:En patetisk mann...
« #98 : 07. mai 2003, 10:04 »
Grin Jeg vil ikke ha det på meg at jeg har dratt inn navn - lilleJon har jeg forklart.... Ben Johnson var for eksempelets skyld.
Jeg kjenner imdlertid mer enn en topp styrkeløfter - Norgesmester eller bedre de siste 10 årene som har dopet seg. Jeg har alt for stor respekt for dem til å nevne deres navn her - hvilken hensikt har det foresten- de konkurrerer uansett mot andre som doper seg lell  Grin . At miljøet er like ille som innen konkurransebygging er jeg forøvrig hjertens enig i at det ikke er.
Alikevel gjør jo disse styrkeløfterne et poeng av at byggere generelt er prototyper på bolere - de har tydeligvis ikke problemer med å stigmatisere andre aktivitetsgrupper enn den de selv borger til....... Jeg er hobbybygger så jeg føler meg ikke direkte truffet av lavmålskarrakteristikken....... så det er sagt.

Ganske besynderlig at de selv mener at det kun er hobbybenkere som boler foresten - d er jo logisk d at det kun er de "sterkeste" utøverne som er rene.........

Til den sexy damen som ikke likte muskuløse gutter, så er det bare en ting å si - who cares - de damene som mener at kropp er avgjørende for valget av partner er lite verdt å ta notis av lell. For å være litt eplekjekk så er de fleste bolere mindre enn meg - å basere misstanken på muskelmasse alene blir bare så patetisk at jeg nesten har litt vondt av de som kommer med den. Sorry sexy...

Klem
tric
Hallo, du Tricepsman - jeg sa ikke ar DU hadde trukket inn navn. Jeg sa bare AT det gjøres... Smiley ikke av hvem!

Bold

  • Gjest
Re:En patetisk mann...
« #99 : 07. mai 2003, 10:12 »
Det er foretatt 431 dopingprøver av norske løftere de siste 2 år. 386 av disse på trening.  I tillegg kommer internasjonale mesterskap. De beste er testet 10-15 ganger pr. år. 2 er tatt og 3 har nektet. Av de som ble dømt, var en tidligere styrkeløfter (som skulle gå over til strongman). Resten hobbyløftere og kroppsbyggere.

Hvor mange tester ble utført i Strongman? Ingen så vidt jeg vet. Var det ikke 7 av 12 som testet positivt da det en gang var tester på NM i bygging - en test som var varslet på forhånd?

Hvem som er glupest og kan legge best dokumentasjon på bordet, får være opp til den enkelte leser og avgjøre. Også hvem som ut fra sitt miljø, kaster beskyldninger mot andre. Selv har jeg sagt rett ut at jeg ikke kjenner strongman og kroppsbygging, men jeg trekker mine konklusjoner ut fra de uttalelser de som kjenner miljøene, har kommet med her.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:En patetisk mann...
« #100 : 07. mai 2003, 10:46 »
Hallo, du Tricepsman - jeg sa ikke ar DU hadde trukket inn navn. Jeg sa bare AT det gjøres... Smiley ikke av hvem!

Så så, jeg ville bare lette min samvittighet litt jeg.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

SteamHammer

  • Gjest
Re:En patetisk mann...
« #101 : 07. mai 2003, 11:12 »
Det er foretatt 431 dopingprøver av norske løftere de siste 2 år. 386 av disse på trening.  I tillegg kommer internasjonale mesterskap. De beste er testet 10-15 ganger pr. år. 2 er tatt og 3 har nektet. Av de som ble dømt, var en tidligere styrkeløfter (som skulle gå over til strongman). Resten hobbyløftere og kroppsbyggere.

Hvor mange tester ble utført i Strongman? Ingen så vidt jeg vet. Var det ikke 7 av 12 som testet positivt da det en gang var tester på NM i bygging - en test som var varslet på forhånd?

Hvem som er glupest og kan legge best dokumentasjon på bordet, får være opp til den enkelte leser og avgjøre. Også hvem som ut fra sitt miljø, kaster beskyldninger mot andre. Selv har jeg sagt rett ut at jeg ikke kjenner strongman og kroppsbygging, men jeg trekker mine konklusjoner ut fra de uttalelser de som kjenner miljøene, har kommet med her.
Samme her. Jeg kjenner ikke så mye til kroppsbygging og strongman som sådan. Jeg trener på et sted der begge er representert - men har ikke peiling på hva de ellers gjør, så det er sagt.
Ang dokumentasjon: Bold har rett i det han sier ang Styrkeløft, tester osv... bare sjekk ut IPF's dopingstatistikk http://www.powerlifting-ipf.com/national_doping_reports_2002.htmog NSF's hjemmeside http://www.styrkeloft.no/. Der finner man det man også detaljer man trenger å vite...

Av IPF's rapport for 2002 kan man se at det ble foretatt 1836 tester og at 53 av disse var positive på verdensbasis. Det gir en prosentandel på 2,89%.
For norges vedkommende var prosentandelen 1,95 %.

En ting er også rimelig klart: Det mangler en definisjon på hva en styrkeløfter egentlig er. Jeg skal ikke komme med noe bastant mening om det, men Bold er inn epå noe hva vi kan kalle en som IKKE er styrkeløfter.

Jeg definerer meg selv for å være styrkeløfter fordi jeg:
1. Trener styrkeløft.
2. Utøver idretten aktivt (selv om det ikke er så avktivt som før  Smiley
3. Har skrevet under på Antidopingavtalen med NSF og NIF.
4. Har betalt og har gyldig løftelisens.

Hvis jeg mangler en av de kriteriene over, vil jeg anse meg som hen helt vanlig hobbyløfter, trimmer e.l.

Tror de ville være greit å kunne definere hvem er hvem, liksom. Ikke minst for å unngå misforståelser når man diskuterer et emne som for mange kan virke ømtålig.
Eller... hva mener dere andre om det?

Utlogget Dr.feelgood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Re:En patetisk mann...
« #102 : 07. mai 2003, 11:33 »
Dop....er fortsatt for svake sjeler i en svak kropp....

Kan opplyse om at det norske landslaget må ha med seg Dopingpass på internasjonale stevner. Dette er et dokument som viser at utøveren er testet både i konk. og trening (OCT) i de siste 6mnd før stevnet... og selvsagt er negativ!!

Har f.eks byggere og strongmen dette..........Huh

Og til deg som sa at toppen har en dårlig moral!! Hvem er toppen?? Og hva er moralen deres?Huh Høres ut som du vet det???

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Re:En patetisk mann...
« #103 : 07. mai 2003, 18:38 »
Hallo!
Det har vært en fornøyelse å provosere litt!
Interessant og se reaksjonene og det voldsomme engasjementet! Men måtte bare ikke dette felle dere en gang....

Vurderer styrkeløft !, kanskje vi sees på konkurranse!  Grin haha
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:En patetisk mann...
« #104 : 08. mai 2003, 00:15 »
Her var det litt sakligheter også Smiley Hvis målet hadde vært og dra damer er oppskrifta sats, men ikke overdreven trening, man kan jo bli "for stor" Grin For de som trodde at det og være stor drar damer, beklager til dere (finnes seff få unntak)............

Bra sagt!

Man kan forøvrig ikke bli "for rik", "for pen", "for sterk" eller "for stor" (så lenge det er muskler det er snakk om, da)!!!!

Når folk ser sumobrytere på TV reagerer de oftest med avsky, men man burde jo vise dem enorm respekt. Tenk på alt de ofrer for sin idrett. Det er vel hverken praktisk, sunt eller direkte pent (ut i fra en rent populustisk synsvinkel) å være 75kg overvektig. Allikevel gjør disse menneskene dette for å hevde seg i sin idrett! Du snakker om oppofring!

Nei, jeg vil heller være i god form enn å være en "fake pretty-boy" som ser ut som om han er noe og så bare er "skall" uten substans!

Muskler og styrke er definitivt et mål i seg selv og ikke noe pyntenips!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!