Skrevet av Emne: Hvor mye tjener du i timen?  (Lest 40674 ganger)

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #165 : 23. juni 2009, 19:39 »
.
HABEAS CORPUS

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #166 : 23. juni 2009, 20:36 »
Selv kunne jeg tenkt meg et kontor jobb, der et er påbudt med dress, og veldig formelt miljø Smiley
Hva jobber du som?

Per dags dato jobber jeg som hore/vekter/teknikker. Ikke en drømmejobb, men variert.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #167 : 23. juni 2009, 20:43 »
Per dags dato jobber jeg som hore/vekter/teknikker. Ikke en drømmejobb, men variert.

ok. Hehe
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #168 : 23. juni 2009, 20:44 »
For meg hadde det å være sjef for en IT-bedrift mest sannsynlig vært nærmest en drømmejobb. Å avskrive en jobb som kjedelig blir høyst subjektivt. F.eks syns jeg ikke det hørres gøy ut å bryte med fulle tenåringer som spytter og urinerer på meg hver dag, spesielt ikke når jeg begynner å nærme meg 30-40 årene (politi)

Holdningen din "trivsel er alt og lønn er ikke så viktig" er ganske barnslig. I nesten alle tilfeller så vil jobben før eller seinere bare være en jobb, og da vil livskvaliteten din i veldig stor grad være bestemt av lønn og fritid, og som politi har du vel ingen av delene.

Nå kan man jo velge forskjellige avdelinger innenfor politiet da, og man kan eventuelt rullere fra avdeling til avdeling for å få litt mer variasjon. Man er ikke nødt til å bli pissa/spydd/skutt på fordi man jobber i politiet. Nå jobber jeg ikke i politiet, men dro dette kun fram som et eksempel på en spennende jobb. Mer spennende enn å glo i en pc ihvertfall. Men, jaja. Dette blir min mening. Ikke alle kan like det samme.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #169 : 23. juni 2009, 22:56 »
Skal ikke påstå at jeg har drømmejobben, men den går ihvertfall ikke ut på å råtne inne på et kontor.

Jobbens primæroppgave er å skape et godt miljø for restitusjon, så en god stol på et kontor er et godt utgangspunkt. Svette skal man gjøre på trening, ikke på jobb.

Utlogget Raptuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • No pain No gain!
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #170 : 24. juni 2009, 10:38 »
Hva er vitsen i å tjene over en mill i året, hvis du må jobbe 12-14 timer hver dag? Må jo ha tid til å bruke penger og  Grin  Penger er ikke alt her i verden! (Sier de som har nok av sorten..Smiley )

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #171 : 24. juni 2009, 17:15 »
Hva er vitsen i å tjene over en mill i året, hvis du må jobbe 12-14 timer hver dag? Må jo ha tid til å bruke penger og  Grin  Penger er ikke alt her i verden! (Sier de som har nok av sorten..Smiley )

12-14 timer hver dag er normaldag for mange av oss.

Utlogget Raptuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • No pain No gain!
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #172 : 24. juni 2009, 18:40 »
Hver sin smak det ja.. Greit å få tid til et liv imellom arbeidsdagene og  biggrin

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #173 : 25. juni 2009, 08:56 »
12-14 timer hver dag er normaldag for mange av oss.
Jeg ligger vanligvis rundt 8 timer og synes det nærmest spiser opp dagen... Trening og lage middag, og vips er dagen borte...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #174 : 25. juni 2009, 09:18 »
Jeg ligger vanligvis rundt 8 timer og synes det nærmest spiser opp dagen... Trening og lage middag, og vips er dagen borte...

Fordelen med å jobbe mye er at du går rundt og er litt sånn "høy" på stress, når du da kommer hjem klokken 2100 eller no, så er du så gira at du bruker et par timer på å slappe av før du kan legge deg. Da hender det jeg løper meg en tur sånn på kveldingen. Da har jeg fått maks ut av en dag....Når jeg jobber lite dvs vanlig dag så kaster jeg bort det meste av dagen med å sitte og prompe i sofaen uansett...
Når det er sagt så er den livsstilen med mye jobb og stress utrolig usunn for kropp og sjel.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #175 : 25. juni 2009, 09:23 »
Fordelen med å jobbe mye er at du går rundt og er litt sånn "høy" på stress, når du da kommer hjem klokken 2100 eller no, så er du så gira at du bruker et par timer på å slappe av før du kan legge deg. Da hender det jeg løper meg en tur sånn på kveldingen. Da har jeg fått maks ut av en dag....Når jeg jobber lite dvs vanlig dag så kaster jeg bort det meste av dagen med å sitte og prompe i sofaen uansett...
Når det er sagt så er den livsstilen med mye jobb og stress utrolig usunn for kropp og sjel.
Drev på slik en del i perioder mens jeg var stipendiat. Blir fort for lite søvn av slikt...

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #176 : 26. juni 2009, 12:24 »
Jeg ligger vanligvis rundt 8 timer og synes det nærmest spiser opp dagen... Trening og lage middag, og vips er dagen borte...

Synes dager med 5-6timer virker sykt lenge. Virker som jeg ikke har gjort noe annet en å jobbe Tongue
sterk,blid og ronkefri

supreme_1990

  • Gjest
Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #177 : 26. juni 2009, 12:31 »
lærling lønn ftw. 70kr i timen og stipend på 3000 i mnd.

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #178 : 30. juni 2009, 19:23 »
5,83kr i timen! Militæret yey!
Got pump?

Utlogget painfreak

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hvor mye tjener du i timen?
« #179 : 30. juni 2009, 20:50 »
Ka er bra betalt da Huh

jeg mener att over 500k i året så har du bra betalt jobb, å kan gjøre stort sett allt du vill uten problem...

Å er dere to stk med sånn inntekt, da vill jeg nesten si at du aldri vill være i økonomiske problemer vist ikke du går inn for det selv.....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!