Skrevet av Emne: Always aim higher!  (Lest 258145 ganger)

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #135 : 12. juli 2004, 12:58 »
flink du, får stå på å trene når du har sjansen , vet du!!

blir ikke tur til Alta på meg i år ( heller) , for det ar jo så forb... dyrt for billetten. så det gikk ikke det.... kanskje neste år ( eller kanskje jeg klarer snike meg unna da og  ::biggrin:Smiley

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #136 : 12. juli 2004, 13:15 »
flink du, får stå på å trene når du har sjansen , vet du!!

blir ikke tur til Alta på meg i år ( heller) , for det ar jo så forb... dyrt for billetten. så det gikk ikke det.... kanskje neste år ( eller kanskje jeg klarer snike meg unna da og  ::biggrin:Smiley


hvah?? hva er dette for en slags holdning?? hehe
jeg som hadde planer om å lure deg med på pub til pub runde og greier... (mellom ALLE pub'an vi har her...) Jaja, får ha det til gode til neste gang, da!  Grin



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #137 : 12. juli 2004, 13:46 »



hvah?? hva er dette for en slags holdning?? hehe
jeg som hadde planer om å lure deg med på pub til pub runde og greier... (mellom ALLE pub'an vi har her...) Jaja, får ha det til gode til neste gang, da!  Grin



mellom de tre pubene dere har , mener du vel  rofl

hadde nok ikke blitt noe akohol på meg uansett, ikke fåt etter 2 .oktober uansett.ler!
får nok ha det til gode ja . Er nok ikke så overvettes glad i alta at jeg griner for ikke å komme dit liksom...ler.... er jo en grunn til at jeg stakk fra byen , vet du...

får ta med deg Perka på pubrunde, han er gressenkamann nå , for Elen er i tyrkia i en mnd biggrin

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #138 : 12. juli 2004, 14:10 »


mellom de tre pubene dere har , mener du vel  rofl

hadde nok ikke blitt noe akohol på meg uansett, ikke fåt etter 2 .oktober uansett.ler!
får nok ha det til gode ja . Er nok ikke så overvettes glad i alta at jeg griner for ikke å komme dit liksom...ler.... er jo en grunn til at jeg stakk fra byen , vet du...

får ta med deg Perka på pubrunde, han er gressenkamann nå , for Elen er i tyrkia i en mnd biggrin

hehe, det er bra du ordner med "stand-in", når du svikter mine ambisiøse pub-planer i hvertfall!  Grin
det har forresten kommet en ny pub her nå: barilla! så nå blir pubrundene nesten dobbelt så innholdsrike!!




Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #139 : 12. juli 2004, 14:14 »


hehe, det er bra du ordner med "stand-in", når du svikter mine ambisiøse pub-planer i hvertfall!  Grin
det har forresten kommet en ny pub her nå: barilla! så nå blir pubrundene nesten dobbelt så innholdsrike!!




hahah... enda en pub? snart puber nok til ale da  Wink er ikke særlig pubmenneske jeg da. liker med best på klubb jeg... hehe .. visst jeg er våken lenge nok til at de åpner da, hihi... tryner i seng tidlig tidlig jeg vet du... får ikk med meg akutten lengre heller....  blush

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #140 : 12. juli 2004, 14:22 »


hahah... enda en pub? snart puber nok til ale da  Wink er ikke særlig pubmenneske jeg da. liker med best på klubb jeg... hehe .. visst jeg er våken lenge nok til at de åpner da, hihi... tryner i seng tidlig tidlig jeg vet du... får ikk med meg akutten lengre heller....  blush

det er bare et sted i alta som duger til å lufte rocke-foten her -og det er smutten20 (til nød smuttn18) på lørdager. egentlig det eneste stedet jeg går på. der gikk jeg hele tiden når jeg var ung, vill og gal! (...det vil si helt til jeg begynnte mitt nye sunne liv f.o.m denne helga)



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #141 : 12. juli 2004, 14:26 »


det er bare et sted i alta som duger til å lufte rocke-foten her -og det er smutten20 (til nød smuttn18) på lørdager. egentlig det eneste stedet jeg går på. der gikk jeg hele tiden når jeg var ung, vill og gal! (...det vil si helt til jeg begynnte mitt nye sunne liv f.o.m denne helga)



er det Mikke også sier ... at smutten20 e greit. Da jeg var ung( gud nå hørtes jeg GAMMEL ut) så hadde vi bare kjellern, fritz og pernille.... heheheh ...lenge siden faktisk... over ti år siden jo blush

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #142 : 12. juli 2004, 14:36 »


er det Mikke også sier ... at smutten20 e greit. Da jeg var ung( gud nå hørtes jeg GAMMEL ut) så hadde vi bare kjellern, fritz og pernille.... heheheh ...lenge siden faktisk... over ti år siden jo blush

fritz og pernille ja!
husker jeg rula dansegulvet på fritz hver bidige fredag/lørdag når jeg var 18/19 år. det var når det fortsatt var åpent mellom fritz og pp. pokker så lenge sida! har ikke vært på fritz/pernille/pp på noen år tror jeg. har aldri vært noen stor kjellern tilhenger heller.. så mye rare folk(dvs innbarka altafolk) der... litt for harry for en halv-søring som meg. litt mye smale olabukser, ansiktshår og rulletobakk der...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #143 : 12. juli 2004, 14:41 »


fritz og pernille ja!
husker jeg rula dansegulvet på fritz hver bidige fredag/lørdag når jeg var 18/19 år. det var når det fortsatt var åpent mellom fritz og pp. pokker så lenge sida! har ikke vært på fritz/pernille/pp på noen år tror jeg. har aldri vært noen stor kjellern tilhenger heller.. så mye rare folk(dvs innbarka altafolk) der... litt for harry for en halv-søring som meg. litt mye smale olabukser, ansiktshår og rulletobakk der...

ballgenser fra 80 tallet, stappa ned i levi510 buksa, og dratt buksa halvveis opp under arma, så tobakken i baklomma, o9dd mathisen kapsen, skidoojakka og ikke glem "kalosjene"... gusj... DET er mitt bilde av kjellern-brukere  rofl rofl

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #144 : 12. juli 2004, 14:49 »


ballgenser fra 80 tallet, stappa ned i levi510 buksa, og dratt buksa halvveis opp under arma, så tobakken i baklomma, o9dd mathisen kapsen, skidoojakka og ikke glem "kalosjene"... gusj... DET er mitt bilde av kjellern-brukere  rofl rofl

...og du tar ikke mye feil!
trist men sant...

noen ganger er det artig å gå dit bare for å "observere" kjellernfolket. men jeg orker ikke være der så lenge om gangen -for det er vanvittig slitsomt.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #145 : 12. juli 2004, 20:42 »
jadda... tøff i kjeften skal men også være... har nå meldt meg på strongwomen konkurransen på fosen. jadda!
den som intet våger -intet vinner, eller noe sånnt..

velvel. jeg får skylde på at jeg var litt for høyt oppe, etter treningsøkta jeg hadde i ettermiddag...

jeg kom meg ikke inn på atletklubben i dag heller. vanvittig irriterende! ytterdøra som skulle være åpen var låst. quelle surprise... dro på spenst i stedet for.


lår innover
50 x 10/10/10

lår utover
50 x 20/20/20

beinpress
200 x 25
260 x 15
275 x 10/15/10

rævpress
H: 115 x 10/10/15
V: 115 x 10/10/15

nedtrekk/sittende chins
75 X 10/10/8
85 x 5

kabelroing
55 x 10
75 x 8/8

tricepspress/sittende dips
85x15/15
95X10/10
100X8/7

egentlig var dette en beinøkt -men jeg ble aldri sliten/svett -så jeg la inn noen ekstra øvelser det var digg siden det er over en uke siden forrige styrketrening. trente uten hansker i dag, så jeg er ganske fornøyd med resultatene i tricepspressa.

nå skal det bli digg med pasta med mozarella! mmmmm Food


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Sterkestesomfinns

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #146 : 12. juli 2004, 20:53 »
Heisan.
Tøft av deg å stille opp i Strongwoman! Tror absolutt du har styrke nok! Legg inn noen økter med støt-trening, få en vektløfter til å hjelpe deg (om det er mulig....)!
Skaff deg et traktordekk. Noen fulle bensinkanner til å bære på, så ligger du godt ann!

Hvis ikke får du finne deg en liten finnmarking og feste et håndtak i ryggen på han, så kan du løpe litt rundt med han  Grin
Nå venter vi bare på ditt første styrkeløftstevne!
Lykke til!

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: HypHeidis treningslogg
« #147 : 12. juli 2004, 21:05 »
Heisan.
Tøft av deg å stille opp i Strongwoman! Tror absolutt du har styrke nok! Legg inn noen økter med støt-trening, få en vektløfter til å hjelpe deg (om det er mulig....)!
Skaff deg et traktordekk. Noen fulle bensinkanner til å bære på, så ligger du godt ann!


tenkte jeg skulle ringe rundt til noen bil/traktor forhandlere i mårra å spørre om de trenger hjelp til å fløtte noen dekk... og om de har noen fulle jerrykanner som skal flyttes på...


Hvis ikke får du finne deg en liten finnmarking og feste et håndtak i ryggen på han, så kan du løpe litt rundt med han  Grin

 rofl
jeg får vel dra på byen til helga, for å finne meg noen små samer jeg kan tilby å bære hjem. leke alternativ taxi!




...forresten -når er det DU skal melde deg på??


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

nann-rosita

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #148 : 13. juli 2004, 09:19 »



tenkte jeg skulle ringe rundt til noen bil/traktor forhandlere i mårra å spørre om de trenger hjelp til å fløtte noen dekk... og om de har noen fulle jerrykanner som skal flyttes på...




 rofl
jeg får vel dra på byen til helga, for å finne meg noen små samer jeg kan tilby å bære hjem. leke alternativ taxi!




...forresten -når er det DU skal melde deg på??

hehe.... er vel bare å stikke ned til kronstad til odd mathisendet, så får du vel løfta litt dekk, tenker jeg...


den med alternativ taxi:  rofl rofl rofl

Sterkestesomfinns

  • Gjest
SV: HypHeidis treningslogg
« #149 : 13. juli 2004, 09:46 »



tenkte jeg skulle ringe rundt til noen bil/traktor forhandlere i mårra å spørre om de trenger hjelp til å fløtte noen dekk... og om de har noen fulle jerrykanner som skal flyttes på...




 rofl
jeg får vel dra på byen til helga, for å finne meg noen små samer jeg kan tilby å bære hjem. leke alternativ taxi!




...forresten -når er det DU skal melde deg på??

Tja, ville vært moro å være med, men tror ikke jeg skal utfordre skjebnen alt for mye når det gjelder krumspring...Har jo allerede vært skadet en gang i år, og det ødela en ganske så fin formutvikling Undecided  Så jeg må nok bare innrømme at jeg er litt pysete med tanke på strongwoman da dette er jo "litt" annerledes øvelser enn det jeg driver med, og dermed kanksje lett for å påføre seg skader??? Vi får se om det passer bedre ved neste anledning?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!