Skrevet av Emne: "En stemplet mann"  (Lest 14417 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

"En stemplet mann"
« : 04. oktober 2008, 20:59 »

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #1 : 04. oktober 2008, 21:10 »
Leste den i dag, til tross for at saken aldri egentlig har interessert meg så mye, da jeg skjønte at dette er en kompleks sak. Jeg har aldri trodd at denne mannen er noe mer rasist enn hvilke som helst av oss andre ikke-rasister, hell, kanskje selv mindre rasist. Han gjorde en ærlig feil, og lot kanskje settingen og kaoset rundt akuratt da det skjedde ta vekk noe av konsentrasjonen ved det han gjorde. Men det er i mine øyne en like stor udåd å drive med heksejakt på mennesker som har gjort en feil. Spesielt mennesker som har viet livet sitt til å redde andre mennesker.
Sa brura

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: "En stemplet mann"
« #2 : 05. oktober 2008, 10:23 »
Jeg støtter den mannen. Hører du, Schjenken? Jeg støtter deg!

Det virker nesten som om mediene, folk, politikere VIL ha en rasismesak. De VIL ha et hatobjekt. Fordi det er lov å hate rasister. Det er en tillatt avløpskanal for hatet. Men det er flott hans egen historie kommer fram nå. Det virker som en tøff mann. En helt. Som gjorde en eneste feil; Å feilvurdere alvorligheten av en skade. Og kun det.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: "En stemplet mann"
« #3 : 05. oktober 2008, 10:38 »
Jeg støtter den mannen. Hører du, Schjenken? Jeg støtter deg!

Det virker nesten som om mediene, folk, politikere VIL ha en rasismesak. De VIL ha et hatobjekt. Fordi det er lov å hate rasister. Det er en tillatt avløpskanal for hatet. Men det er flott hans egen historie kommer fram nå. Det virker som en tøff mann. En helt. Som gjorde en eneste feil; Å feilvurdere alvorligheten av en skade. Og kun det.

Tror du hans "historie" er spesielt objektiv?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: "En stemplet mann"
« #4 : 05. oktober 2008, 10:41 »
Tror du hans "historie" er spesielt objektiv?
Om det så skulle være et snev av sannhet i rasismeanklagene, så unnskylder det på ingen måte heksejakten.

Utlogget larsman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Train hard, fight easy!
Sv: "En stemplet mann"
« #5 : 05. oktober 2008, 11:14 »
Det er en slags skremmende flokkmentalitet som oppstår når ordet "rasisme" får et ansikt.

"I en blogg oppfordrer Halvorsen folk til å møte opp i en demonstrasjon «en minnes- og støttemarkering til Eugene Obiora og Ali Farah», skriver hun. Obiora ble drept av politimenn.– Nå hadde vi selve staten mot oss. Det var som om Norge bare ventet på beviset på at offentlig sektor er rasistisk, og vi var beviset, sier Schjenken i dag."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #6 : 05. oktober 2008, 11:51 »
Hva kan man egentlig forvente seg av selvhaterlandet Norge? Hvis man legge denne saken til side, da jeg mener den i det minste ikke nødvendigvis trengte å ha vært rasistisk, så er det politisk korrekte i Norge å piske seg selv på ryggen, litt slik som disse ekstrem-jesus-fanatatikerne driver med i enkelte land. Medier og SV`ere spesielt, speider med kikkert, eller skal man si teleskop etter det minste tegn på rasisme, og så skal man straffe seg selv. FYYYY Norge som feirer nasjonaldagen med vårt flagg! FYYY ! Vi burde da i det MINSTE vise innvandrerne såpass respekt at vi flagger med DERES flagg på vår nasjonaldag! Skulle da bare mangle, sier Kristin Halvorsen og Co mens de bøyer seg fremover, drar ned buksa og gir tommel opp for anal penetrasjon. Ok..smått usaklig, but still.

Så i denne saken da, så sitter en hel Sofienbergpark og venter, speider etter noe som kan likne rasisme. Ei Norsk jente blir kanskje voldtatt bak en busk, men tilskuere går rolig forbi og gir forsiktig en tommel opp til voldtektsmannen, og tenker " hm, vel, det er vel bare deres kultur, vi trenger mangfoldet" MEN DER, pang, plutselig ligger en mann i bakken..og der er ambulansesjaføren på plass, flott. Men hva skjer? Tar de ham ikke med seg??!!111?! Roflmalol, what the fuck is going on in this PARK!? Javel, så kanskje ikke ambulansemannen hadde reagert på samme måte om en liten gutt hadde pissa på ham i all forvirringen, og man kan jo spørre seg, hvorforfor måtte han nødvendigvis pisse PÅ mannen som kommer for å redde ham? Han hadde jo tross alt en hel PARK til rådighet. Og når ambulansemannen tydlig viser at å bli pissa på ikke er noe han er spesielt glad i, så pisser han jo på bilen som er der for å redde ham. Hey man! youve got like a thousand square inch-feets of rainforest in the back there !!! Use the grass to pee on dAWG!!

For å oppsumere dette innlegget som jeg ser ble lettere psykotisk og til tider noe rasistisk ( ooooh..ooooohhh) så kan man si at ambulansesjaføren reagerte litt feil, javel, big deal, han bør ikke henges ut.

Hva faen med han som faktisk SLO ned denne utlendingen da? Det er vel HAN som burde anklages for å være rasist? I det minste en idiot.


Jo, og nok en fantastisk sak som bare , nei vent, jeg lager en egen tråd om det. Les den, det er hysterisk.
Sa brura

oli

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #7 : 05. oktober 2008, 12:00 »
Om det så skulle være et snev av sannhet i rasismeanklagene, så unnskylder det på ingen måte heksejakten.

les det du nettopp skreiv der en gang til.. du kan umulig mene det?

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #8 : 05. oktober 2008, 12:01 »
Så i denne saken da, så sitter en hel Sofienbergpark og venter, speider etter noe som kan likne rasisme. Ei Norsk jente blir kanskje voldtatt bak en busk, men tilskuere går rolig forbi og gir forsiktig en tommel opp til voldtektsmannen, og tenker " hm, vel, det er vel bare deres kultur, vi trenger mangfoldet"
Roflmalol, what the fuck is going on in this PARK!? Javel, så kanskje ikke ambulansemannen hadde reagert på samme måte om en liten gutt hadde pissa på ham i all forvirringen, og man kan jo spørre seg, hvorforfor måtte han nødvendigvis pisse PÅ mannen som kommer for å redde ham? Han hadde jo tross alt en hel PARK til rådighet. Og når ambulansemannen tydlig viser at å bli pissa på ikke er noe han er spesielt glad i, så pisser han jo på bilen som er der for å redde ham. Hey man! youve got like a thousand square inch-feets of rainforest in the back there !!! Use the grass to pee on dAWG!!

Jeg var ganske enig med det første innlegget ditt, men dette er unødvendig og direkte pinlig. Og du viser klart at du ikke kan ha lest annet enn ingress og bildetekst i siste del. Om ambulansesjåføren har blitt behandlet urettferdig, og det har han utvilsomt blitt, så kan du i det minste spare deg for rasistisk retorikk når du skal forsvare han. Nyttig idioti for Halvorsen & co, om ikke annet.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: "En stemplet mann"
« #9 : 05. oktober 2008, 12:06 »
Hva kan man egentlig forvente seg av selvhaterlandet Norge? Hvis man legge denne saken til side, da jeg mener den i det minste ikke nødvendigvis trengte å ha vært rasistisk, så er det politisk korrekte i Norge å piske seg selv på ryggen, litt slik som disse ekstrem-jesus-fanatatikerne driver med i enkelte land. Medier og SV`ere spesielt, speider med kikkert, eller skal man si teleskop etter det minste tegn på rasisme, og så skal man straffe seg selv. FYYYY Norge som feirer nasjonaldagen med vårt flagg! FYYY ! Vi burde da i det MINSTE vise innvandrerne såpass respekt at vi flagger med DERES flagg på vår nasjonaldag! Skulle da bare mangle, sier Kristin Halvorsen og Co mens de bøyer seg fremover, drar ned buksa og gir tommel opp for anal penetrasjon. Ok..smått usaklig, but still.

Så i denne saken da, så sitter en hel Sofienbergpark og venter, speider etter noe som kan likne rasisme. Ei Norsk jente blir kanskje voldtatt bak en busk, men tilskuere går rolig forbi og gir forsiktig en tommel opp til voldtektsmannen, og tenker " hm, vel, det er vel bare deres kultur, vi trenger mangfoldet" MEN DER, pang, plutselig ligger en mann i bakken..og der er ambulansesjaføren på plass, flott. Men hva skjer? Tar de ham ikke med seg??!!111?! Roflmalol, what the fuck is going on in this PARK!? Javel, så kanskje ikke ambulansemannen hadde reagert på samme måte om en liten gutt hadde pissa på ham i all forvirringen, og man kan jo spørre seg, hvorforfor måtte han nødvendigvis pisse PÅ mannen som kommer for å redde ham? Han hadde jo tross alt en hel PARK til rådighet. Og når ambulansemannen tydlig viser at å bli pissa på ikke er noe han er spesielt glad i, så pisser han jo på bilen som er der for å redde ham. Hey man! youve got like a thousand square inch-feets of rainforest in the back there !!! Use the grass to pee on dAWG!!

For å oppsumere dette innlegget som jeg ser ble lettere psykotisk og til tider noe rasistisk ( ooooh..ooooohhh) så kan man si at ambulansesjaføren reagerte litt feil, javel, big deal, han bør ikke henges ut.

Hva faen med han som faktisk SLO ned denne utlendingen da? Det er vel HAN som burde anklages for å være rasist? I det minste en idiot.


Jo, og nok en fantastisk sak som bare , nei vent, jeg lager en egen tråd om det. Les den, det er hysterisk.

Sukk! For en slitsom og idiotisk type du er ...

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #10 : 05. oktober 2008, 12:16 »
Sukk! For en slitsom og idiotisk type du er ...

For en selvhøytidelig fjomp DU er. Jeg kan aldri se at du deltar i noen tråder her på forumet, annet enn i de mindre saklige innleggene mine, og da for å slenge dritt. Vet ikke hvem som er idiotisk jeg..Du minner meg mest om en erkeamerikansk redneck med under middels intelligens med dine liksom-hatske innlegg mot meg. Er du den minst selvironiske personen på dette forumet? Og har jeg gjort deg noe?
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #11 : 05. oktober 2008, 12:18 »
Jeg var ganske enig med det første innlegget ditt, men dette er unødvendig og direkte pinlig. Og du viser klart at du ikke kan ha lest annet enn ingress og bildetekst i siste del. Om ambulansesjåføren har blitt behandlet urettferdig, og det har han utvilsomt blitt, så kan du i det minste spare deg for rasistisk retorikk når du skal forsvare han. Nyttig idioti for Halvorsen & co, om ikke annet.

Jaja, stig ned fra din høye hest din nittenårige pompøse Blindernpingle. Jeg vet din mission er å være så korrekt som overhode mulig hele tiden, vi vet alle det, men spar meg.
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #12 : 05. oktober 2008, 12:23 »
Jaja, stig ned fra din høye hest din nittenårige pompøse Blindernpingle.

Det lukter mindreverdighetskomplekser lang vei. Jeg går ikke på blindern og jeg er 20 år, men godt forsøk.  :Smiley

Jeg vet din mission er å være så korrekt som overhode mulig hele tiden, vi vet alle det, men spar meg.

Ja, alt som strider med antihomo- og antipakkis-agendaen er politisk korrekthet. Det kan _kanskje_ tenkes at det siste en mann som har blitt behandlet urettferdig og beskyldt for rasisme uten noen reel mulighet for å forklare seg trenger er brun retorikk?

Edit:

Vet ikke hvem som er idiotisk jeg..Du minner meg mest om en erkeamerikansk redneck med under middels intelligens med dine liksom-hatske innlegg

HVOROR ER DU SÅ HATFULL, KRIS!?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #13 : 05. oktober 2008, 12:30 »
Det lukter mindreverdighetskomplekser lang vei. Jeg går ikke på blindern og jeg er 20 år, men godt forsøk.  :Smiley

Ja, alt som strider med antihomo- og antipakkis-agendaen er politisk korrekthet. Det kan _kanskje_ tenkes at det siste en mann som har blitt behandlet urettferdig og beskyldt for rasisme uten noen reel mulighet for å forklare seg trenger er brun retorikk?



Midreverdighetskomplekser? Hvorfor det? Fordi jeg ikke går på Blindern? Har faktisk noen år der bak meg der, men du med den blærete fremtoning høres mer ut som blindern-materiale.

Og hvorfor trekke homofile inn i dette? Jeg har da vel aldri gått ut mot homofile i noen negativ art? Smiley
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #14 : 05. oktober 2008, 12:31 »



HVOROR ER DU SÅ HATFULL, KRIS!?

Sikkert grunnet misunnelse på min eksellente humor og satire.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!