Skrevet av Emne: "En stemplet mann"  (Lest 14417 ganger)

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: "En stemplet mann"
« #15 : 05. oktober 2008, 12:36 »
les det du nettopp skreiv der en gang til.. du kan umulig mene det?
Ikke pirk da... Jeg ville bare vise støtte til fyren. Jeg tror ham på det han sier, men uansett synes jeg det tok helt av. Ferdig diskusjon.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #16 : 05. oktober 2008, 12:39 »
du med den blærete fremtoning høres mer ut som blindern-materiale.

Har faktisk noen år der bak meg der

Blærete og blærete. Jeg reagerer på at du bruker en ganske alvorlig sak til å dra inn voldtektstatestikk og stereotypiske svarte setninger. Urineringseksempelet viser som sagt at du umulig kan ha lest artikkelen. Fyren dreit seg ut, men det betyr ikke at han fortjener et rasisme-stempel av offentligheten, eller å ikke få en skikkelig mulighet til å forklare seg. Og det betyr heller ikke at han fortjener at folk som liksom skal støtte han bruker saken til å spre dritten sin.

"Hey man! youve got like a thousand square inch-feets of rainforest in the back there !!! Use the grass to pee on dAWG!! "

Du synes denne er nødvendig? Og før du kommer dragsende med "humor og satire" - synes du det er passende her?

Og hvorfor trekke homofile inn i dette? Jeg har da vel aldri gått ut mot homofile i noen negativ art? Smiley

Da tolka jeg denne delen feil:
"Skulle da bare mangle, sier Kristin Halvorsen og Co mens de bøyer seg fremover, drar ned buksa og gir tommel opp for anal penetrasjon"

Forøvrig er jeg enig med Rønning Man.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #17 : 05. oktober 2008, 12:46 »
Blærete og blærete. Jeg reagerer på at du bruker en ganske alvorlig sak til å dra inn voldtektstatestikk og stereotypiske svarte setninger. Urineringseksempelet viser som sagt at du umulig kan ha lest artikkelen. Fyren dreit seg ut, men det betyr ikke at han fortjener et rasisme-stempel av offentligheten, eller å ikke få en skikkelig mulighet til å forklare seg. Og det betyr heller ikke at han fortjener at folk som liksom skal støtte han bruker saken til å spre dritten sin.

"Hey man! youve got like a thousand square inch-feets of rainforest in the back there !!! Use the grass to pee on dAWG!! "

Du synes denne er nødvendig? Og før du kommer dragsende med "humor og satire" - synes du det er passende her?

Da tolka jeg denne delen feil:
"Skulle da bare mangle, sier Kristin Halvorsen og Co mens de bøyer seg fremover, drar ned buksa og gir tommel opp for anal penetrasjon"

Forøvrig er jeg enig med Rønning Man.

Jeg ser bare at det står   buhuhuh, buhuhuh, jeg er skinnhellig, buhubuhuhuh, jeg får meg virkelig ikke til å lese om at det fleipes med noe så alvorlig, buhuhu buhuh, oops, bæsj i buksa.

Sorry mac, skriv på norsk neste gang så kanskje jeg forstår deg bedre.
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #18 : 05. oktober 2008, 12:57 »
Sorry mac, skriv på norsk neste gang så kanskje jeg forstår deg bedre.

Kanskje du burde holdt deg på blindern litt lenger? Eventuelt tatt grunnskolen om igjen?

Grininga over at jeg "skriver for vanskelig" er gammel, og om de forrige innlegget ble for vanskelig for deg har jeg ingen prolemer med å forstå at du ikke leste aftenposten-saken. Lykke til Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #19 : 05. oktober 2008, 13:01 »
Kanskje du burde holdt deg på blindern litt lenger? Eventuelt tatt grunnskolen om igjen?

Grininga over at jeg "skriver for vanskelig" er gammel, og om de forrige innlegget ble for vanskelig for deg har jeg ingen prolemer med å forstå at du ikke leste aftenposten-saken. Lykke til Smiley

Fint parert, honnør! Smiley
Du er lesbisk ikke sant, og veldig feminist?
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #20 : 05. oktober 2008, 13:06 »
Jeg er lesbisk, islamistisk, og feminist. Jeg tar abort på månedlig basis, og noen ganger ber jeg legene om å sette fosteret tilbake bare for å kunne ta aborten om igjen. Jeg hater den hvite rasen, og i ny og ne voldtar jeg norske jenter (/horer) i parker på kveldstid.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #21 : 05. oktober 2008, 13:09 »
Jeg er lesbisk, islamistisk, og feminist. Jeg tar abort på månedlig basis, og noen ganger ber jeg legene om å sette fosteret tilbake bare for å kunne ta aborten om igjen. Jeg hater den hvite rasen, og i ny og ne voldtar jeg norske jenter (/horer) i parker på kveldstid.

Unødvendig å fleipe om sånt..
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #22 : 05. oktober 2008, 13:19 »
SATIRE og HUMOR

+

Går du på BLINDERN eller? Alvorligper.

Hvorfor så POLITISK KORREKT?




BB-W

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #23 : 05. oktober 2008, 13:27 »
"Erik Schjenken, barnefaren, treningsentusiasten, en av ambulansetjenestens mest erfarne menn, med over 10 000 oppdrag uten anmerkninger, går til grunne."

Dette sier vel litt om hvilken type han er.

Hvite er alltid rassister mot svarte, men det kan for faen meg gå andre veien også?!?!?!
De sier tissingen ser ut som "viljestyrt urinering" og når han da urinerer på ambulansearbeideren og ambulansen, er det en selvfølge at de ikke vil ha med seg en sånn type i bilen.




Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: "En stemplet mann"
« #24 : 05. oktober 2008, 13:31 »
SATIRE og HUMOR

+

Går du på BLINDERN eller? Alvorligper.

Hvorfor så POLITISK KORREKT?





Er du dobbelt-ironisk nå? Du skjønte at jeg mente mitt forrige innlegg ironisk?
Om man ikke kan fleipe med abort, rasisme, fostere som blir dyttet tilbake i vagina, evnt rektum, hva kan man fleipe med da? Kris24 kan se bort ifra dette, da hans humor er mer i retning "ViVil", som da er noe i retning dissimmieles, type karl og co, hos Martin etc. yeah

Sa brura

Utlogget Tannfeen

Sv: "En stemplet mann"
« #25 : 05. oktober 2008, 14:03 »
Slike saker bidrar bare til å ta seriøsiteten vekk fra rasismeproblemet. Rasisme er tydeligvis noe som virker bare én vei, altså vite mot svarte og tvilen kommer aldri tiltalte til gode. Hvorfor er det ingen som setter fokus på at en familiefar kan bli slått ned i en park, midt på dagen i hovedstaden?

Faen, slike saker irriterer meg. Håper virkelig ambulansesjåføren blir renvasket for dette fortjener han ikke.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: "En stemplet mann"
« #26 : 05. oktober 2008, 15:19 »
Er du dobbelt-ironisk nå? Du skjønte at jeg mente mitt forrige innlegg ironisk?
Om man ikke kan fleipe med abort, rasisme, fostere som blir dyttet tilbake i vagina, evnt rektum, hva kan man fleipe med da? Kris24 kan se bort ifra dette, da hans humor er mer i retning "ViVil", som da er noe i retning dissimmieles, type karl og co, hos Martin etc. yeah



karl og co og hos martin er kos Cheesy

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: "En stemplet mann"
« #27 : 05. oktober 2008, 15:48 »
Er du dobbelt-ironisk nå? Du skjønte at jeg mente mitt forrige innlegg ironisk?
Om man ikke kan fleipe med abort, rasisme, fostere som blir dyttet tilbake i vagina, evnt rektum, hva kan man fleipe med da?


Jeg hører deg bror !

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: "En stemplet mann"
« #28 : 05. oktober 2008, 15:58 »
Jeg leste denne i A-mag, kjenner min kropp brant av hat da jeg så halvorsens sine uttalelser. Mange er flinke til å ha nøytrale synspunkt i diverse saker, men når "rasisme" kommer inn, ja da har vi et ekstremt forbedrings potensiale her i landet. Er det noen her inne som tror at om en hvit mann hadde slengt ut kølla og urinert på de gutta, så hadde de tatt han med? Kan noen fortelle meg hva som skjer på byen i helgene? Rasisme finnes det masse av overalt, ja! Men for all del, ikke misbruk ordet.

Foreslår en skikkelig erstatning til ambulansesjåførene, og nei jeg er ikke rasist.

Rasisme betyr at man mener noen folkegrupper har vært mer enn andre, ikke at hvite er noen slemme mennesker som utøver rasisme en vei. Lurer på hva som skjer om en HVIT person går seint på kvelden i Bronx, f.eks.. Vedkommende kan nok ikke bli utsatt for rasisme nei. Vedkommende er jo hvit, så det er praktisk talt umulig.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "En stemplet mann"
« #29 : 05. oktober 2008, 19:32 »
Må si jeg ble helt overrasket over at Halvorsen uttalte seg i denne saken. Cheesy Hvorfor skulle hun ville gjøre det, mon tro?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!